Версия за печат

00087-2015-0151

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=34848&companyId=20779.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община по обособени позиции”: Обособена позиция №1 - „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община”; Обособена позиция №2 - „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община по обособени позиции”: Обособена позиция №1 - „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община”; Обособена позиция №2 - „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
95166.67 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СОА16-ДГ55-106 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община.
V.1) Дата на сключване договора
07.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Булранг Вътев и Сие ООД, ЕИК 201731533, р-н Лозенец, ул. „Кишишев” №16, Република България 1407, София, Тел.: 02 8624595, E-mail: office@bulrang.com, Факс: 02 8683517

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 66000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № СОА16-ДГ55-107 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини марка XEROX, модел Work Centre 7830.
V.1) Дата на сключване договора
07.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Райс ЕООД, ЕИК 103596396, р-н „Младост”, ж.к. „Възраждане”, бл.21, партер, Република България 9020, Варна, Тел.: 0700 17507, E-mail: marketing@rais.bg, Факс: 02 9743757

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29166.67 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Булранг Вътев и Сие ООД и „Райс” ЕООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Поради изтичане срока на сключените договори за обособени позиции №1 и №3 от обществена поръчка с предмет „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община и Столичен общински съвет по обособени позиции”, уникален номер в РОП 00087-2014-0109 е налице необходимост от повторение на услугата за позиции №1 и №3. В допълнение са налице следните обстоятелства: 1.Първата поръчка е възложена чрез открита процедура, като в т. VI.1) от обявлението е посочена възможност за повторно възлагане; 2.Общата стойност на поръчката в размер на 95 166,67 лева без ДДС е включена при определяне на стойността на първата поръчка, чиято прогнозна стойност е била 265 000 лева без ДДС. Общата стойност на сключените договори от проведената процедура е 84 000 лева без ДДС. 3. Дейностите, предмет на настоящата поръчката са същите като тези в проведената процедура с уникален номер 00087-2014-0109. С оглед изложените мотиви, с настоящото решение Възложителят открива процедура на договаряне без обявление за обществена поръчка с предмет „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община по обособени позиции”: Обособена позиция №1 - „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община” с прогнозна стойност 66 000 лева без ДДС; Обособена позиция №2 - „Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX” с прогнозна стойност 29 166,67 лева без ДДС.