Версия за печат

00126-2016-0006

BG-Несебър: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057122

Община Несебър, ул. Еделвайс №10, За: Сюрея Исуф, Република България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29399, E-mail: opnesebar@abv.bg, Факс: 0554 29399

Място/места за контакт: отдел Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nessebarinfo.com.

Адрес на профила на купувача: http://tax.nesebar.bg/frmAOP.aspx.

Електронен достъп до информация: http://tax.nesebar.bg/frmAOP.aspx.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на финансова институция за предоставяне на дългосрочен заем на Община Несебър

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Несебър
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на дългосрочен кредит в размер на 10 000 000 /десет милиона/ лева за финансиране на обекти от капиталовата програма на Община Несебър за 2016 г. и за рефинансиране на извърени капиталови разходи за изпълннието на одобрени проекти по ОП на ЕС. Валута на кредита – български левове; Начин на обезпечаване – учредяване на залог върху настоящи и бъдещи вземания, представляващи настоящи и бъдещи приходи на община Несебър, по чл.45, ал.1, т.1, букви от „а“ до „ж“ от Закон за публичните финанси и бюджетни взаимоотношения на община Несебър, по чл.52, ал.1 от Закона за публичните финанси. Срок за погасяване – 84 (осемдесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за кредит, съгласно погасителен план, предложен от участника, с възможност за предсрочно погасяване изцяло или на части, без такса за предсрочно погасяване. Срок за ползване – в срок от 1 месец след датата на подписване на договора за кредит Годишен лихвен процент – плаващ лихвен процент, формиран от сбора на тримесечния Софибор на БНБ плюс надбавка за риск, предложена от участниците, като формираният по този начин лихвен процент е не повече от 5% към датата на подаване на офертите. Без комисионна за управление и обработка. Надбавка над лихвения процент при просрочие на главницата – до 2%.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимален размер на кредита - 10 000 000 /десет милиона/ лева. Прогнозна стойност на поръчката - 1 800 000 /един милион и осемстотин хиляди/ лева.

Стойност, без да се включва ДДС
1800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

84

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: За участие в обществената поръчка участникът трябва да представи гаранция за участие в размер на 4 500 лева Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума или на банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде представена под формата на банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни от крайния срок за представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по сметката на Община Несебър, както следва: УниКредит Булбанк АД, филиал Несебър, IBAN: BG 79 UNCR 7630 3300 0004 13 BIC: UNCR BGSF При представяне на платежното нареждане за извършеното плащане, в графа „основание”, изрично се посочва наименованието на процедурата. 2. Гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка е в размер на 1% стойността на поръчката. Гаранцията може да се представи под формата на парична сума или на банкова гаранция при сключване на договора за изпълнение, издадена в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност – най-малко срока на договора, удължен с 1 (един) месец. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по сметката на Община Несебър, както следва: УниКредит Булбанк АД, филиал Несебър, IBAN: BG06 UNCR 7630 3300 0005 63 BIC: UNCR BGSF При представяне на гаранция чрез платежно нареждане, в графа „основание”, изрично се посочва предмета на договора. 3. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда предвиден в ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по главницата на кредита и плащанията, свързани с дължимите лихви ще се извършват по банков път. Усвояването ще бъде в срок от 1 месец от датата на подписване на договора за кредит. Погасяването на главницата на равни месечни вноски, с възможност за предсрочно погасяване изцяло или на части без такси за предсрочно погасяване. Плащане на лихвата ежемесечно. Начин на финансиране – собствен бюджет.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Също така Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лица по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта следва да съдържа: Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят: 1. Оферта (Образец №1); 2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата (Образец №2); 3. Представяне на участника, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (Образец №3); 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец №4); 5. Пълномощно на лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация - нотариално заверено (представя се само ако това лице не е законен представител); 6. Лиценз за осъществяване на банкова дейност - заверено копие с гриф "вярно с оригинала" с подпис и свеж печат; 7. Документ за внесена парична гаранция или представена банкова гаранция за участие; 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Образец №5); 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №6); 10. Декларация за участие на подизпълнител/и (Образец №7); 11. Декларации от подизпълнителя/ите, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката (Образец №8); 12. Договор за обединение, от който е видно съгласието на участниците за сдружаване. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка следва да съдържа посочване на Възложителя и предмета на обществената поръчка или да се представи решение на ОС на съдружниците, с което се взема решение да се кандидатства по настоящата поръчка, за която се обединяват; 13. Пълномощно за определяне на физическото лице, представител на водещия съдружник в обединението, подписано от законно упълномощените лица, представляващи съдружниците в обединението, което ще подписва документите от името на обединението (представя се само ако участникът е обединение, което не е ЮЛ и в случай че в договора за създаване на обединението не е посочено такова лице, представляващо водещия съдружник в обединението); 14. Декларация за автономност на офертата (Образец №9); 15. Доказателства за икономически и финансови възможности посочени в раздел III.2.2; 16. Доказателства за технически възможности посочени в раздел ІІІ.2.3; Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" - Техническо предложение (Образец №14); Плик №3 с надпис "Предлагана цена" - Ценово предложение (Образец №15);

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация за наличие на финансов ресурс в размер на 50% от прогнозната стойност на обществената поръчка (Образец №11). За доказване наличието на финансов ресурс, Участникът представя удостоверение от банка и годишен финансов отчет за 2015 г. В случай, че Участникът е посочил информация за органа, който поддържа публичен регисър, в който е публикуван годишният финансов отчет, същият не следва да бъде представен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Наличие на финансов ресурс в размер на 50% от прогнозната стойност на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, че участникът разполага с клон/офис в град Несебър (Образец №10). 2. Декларация, съдържаща Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (Образец №12).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да разполага с клон/офис в град Несебър. 2. Под услуги, сходни с предмета на поръчката, следва да се разбира предоставяне на дългосрочни инвестиционни кредити в публичния сектор.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Надбавка за риск над тримесечен Софибор на БНБ за главницата по кредита; тежест: 60
Показател: Надбавка над лихвения процент при просрочие на главницата; тежест: 20
Показател: Дългосрочен кредитен рейтинг на участника; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на адреса на "Профил на купувача", посочен в Раздел I 1) от обявлението. В случай, че лице поиска да закупи документация може да направи това всеки работен ден на адрес: Община Несебър, гр. Несебър, ул. "Еделвайс"10, ет.6, отдел "Инвестиционна политика". При закупуване на документация, сумата се превежда по банков път по сметка на Община Несебър: BG55 UNCR 7630 8400 0004 00; UNCR BGSF, код за плащане 447000 – „УниКредит Булбанк” гр. Несебър. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път на посочената сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Община Несебър, гр. Несебър, ул. "Еделвайс"10, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазаване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ