00267-2016-0024
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.03.2016 14:09 ч. : | 09/03/2016 13:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.03.2016 14:09 ч. : | 09/03/2016 13:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: инж.Стефан Камберов, инж. Елена Маргаритова, юрк. Ралица Шехова - дирекция СМСТИ, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656452; 032 656440; 032 656447, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 260398
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160229vqKI2802609.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Централен № 1, За: О. Карагяурова - деловодител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор на обекти по обособени позиции: ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Инженеринг – Проектиране и строителство на дилатационни фуги на надлез над Ж.П. линия Пловдив- гара Филипово – Бургас- ,,Карловски надлез“; ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул. “Остромила“ в участъка от ул.“Димитър Талев“до бул.“Коматевско шосе“; ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Основен ремонт на ул. „Любен Каравелов“ от ул. „Радецки“ до бул.“Руски“ в участъка от П.Т.0 до П.Т.13
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка са три обекта, за които ще се извършва консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обектите в експлоатация, както и оценка за съответствие на инвестиционните проекти по обособени позиции (ОП№2 и ОП№3), както следва: Упражняване на строителен надзор на обекти по обособени позиции: ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Инженеринг – Проектиране и строителство на дилатационни фуги на надлез над Ж.П. линия Пловдив- гара Филипово – Бургас- ,,Карловски надлез“; ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул. “Остромила“ в участъка от ул.“Димитър Талев“до бул.“Коматевско шосе“; ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Основен ремонт на ул. „Любен Каравелов“ от ул. „Радецки“ до бул.“Руски“ в участъка от П.Т.0 до П.Т.13
71521000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Максималният бюджет за изпълнение на поръчката общо за трите обособени позиции е в размер до 9 500 лв. с ДДС (девет хиляди и петстотин лева с включен ДДС), 7 916.67 лв. (седем хиляди деветстотин и шестнадесет лева и шестдесет и седем стотинки ) без ДДС. Посочената стойност е лимитна. Максималният бюджет за изпълнение на поръчката е разпределен по обособените позиции както следва: ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Инженеринг – Проектиране и строителство на дилатационни фуги на надлез над Ж.П. линия Пловдив- гара Филипово – Бургас- ,,Карловски надлез“; в размер на 3000 (три хиляди) лв. с ДДС. ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул. “Остромила“ в участъка от ул.“Димитър Талев“до бул.“Коматевско шосе“- в размер на 4000 (четири хиляди)лв. с ДДС. ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Основен ремонт на ул. „Любен Каравелов“ от ул. „Радецки“ до бул.“Руски“ в участъка от П.Т.0 до П.Т.13 - в размер на 2500 (две хиляди и петстотин) лв. с ДДС;
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, включително обособената позиция, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Върху гаранциите не се дължат никакви лихви за времето, през което сумите са стояли на законово основание у Възложителя. Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: Община Пловдив Инвестбанк АД – клон Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 2. Гаранция за участие за всички ОП На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят НЕ изисква гаранция за участие в настоящата процедура. 3. Гаранция за изпълнение за всички ОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС и се представя задължително от определения за изпълнител участник при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по-малък от срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.
Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от бюджета на община Пловдив за 2016 год. 1. 30 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет)-дневен срок от откриването на строителната площадка; 2. 50 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет) дневен срок от съставянето на акт обр.15. 3. останалите 20 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет) дневен срок след издаването на документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация.
Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1, ал.2, т.1 и т.2 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОП.
ДА
Съгласно ЗУТ, във връзка с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, участникът трябва да притежава удостоверение за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се поставя само за лицата от обединението, които ще изпълняват посочените дейности.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр. Пловдив, пл. Централен № 1, ет.12, заседателна зала.
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документацията. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения чрез съобщение в профила на купувача се обявява датата, часа и мястото на отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
09.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обекта в експлоатация.
71521000
Описание:
ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Инженеринг – Проектиране и строителство на дилатационни фуги на надлез над Ж.П. линия Пловдив- гара Филипово – Бургас- ,,Карловски надлез“- в размер на 3000 (три хиляди) лв. с ДДС, а без ДДС 2500 лв.(две хиляди и петстотин лева). Посочената стойност е лимитна.
Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обектите в експлоатация, както и оценка за съответсвие на инвестиционният проект.
71521000
Описание:
ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул. “Остромила“ в участъка от ул.“Димитър Талев“до бул.“Коматевско шосе“- в размер на 4000 (четири хиляди)лв с ДДС, а без ДДС 3333.34 (три хиляди тридесет и три лева и тридесет и четири стотинки) лв.
Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обекта в експлоатация, както и оценка за съответствие на инвестиционният проект.
71521000
Описание:
„Основен ремонт на ул. „Любен Каравелов“ от ул. „Радецки“ до бул.“Руски“ в участъка от П.Т.0 до П.Т.13 .- в размер на 2500 (две хиляди и петстотин) лв. с ДДС, а без ДДС 2 083.33 (две хиляди осемдесет и три лева и тридесет и три стотинки).