Версия за печат

01026-2016-0004

BG-град Искър: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. Георги Димитров № 38, За: Теменужка Василева - тел.: 0879 010314; Бистра Минковска - тел.: 0879 010280, Република България 5868, град Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196

Място/места за контакт: Теменужка Василева - тел.: 0879 010314; Бистра Минковска - тел.: 0879 010280

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.com/.

Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0119/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Изготвяне на Заявления за подпомагане и комплектоване на пълния пакет от документи, необходими на община Искър за кандидатстване по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”.»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: община Искър
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата поръчка си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Искър, пакет от услуги свързани с подготовка и реализиране на инвестиционни проекти по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, които ще допринесат за икономическото, социално, културно и стратегическо развитие на община Искър. Подготовката на проектните предложения, е концентрирана върху изготвяне на Заявленията за подпомагане и е съществен елемент от етапа на осъществяване на съответния проект, изразяващ се в поставянето на конкретните цели, дейности и задачи, които ще намерят отражение през целия проектен цикъл. Залагането на основната идея и необходимост от проекта е онзи елемент, без който не може да бъде постигнат търсения ефект и качество. Качеството на изготвеното Заявление за подпомагане на следващо място, ще създаде необходимите предпоставки за последващо управление, изпълнение и отчитане на съответния проект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1: Изготвяне на Заявлениe за подпомагане за проектно предложение: „Реконструкция и рехабилитация на общински път PVN 3082-/II-13, Искър - Долни Дъбник/ III-1307 (2695м- дължината)”. Дейност 2: Изготвяне на Заявлениe за подпомагане за проектно предложение: „Благоустрояване на улична мрежа в гр. Искър, с. Староселци, с. Долни Луковит и с. Писарово, община Искър”. Дейност 3: Изготвяне на Заявлениe за подпомагане за проектно предложение: „Реконструкция на площадни пространства в гр. Искър, с. Староселци и с. Писарово, и благоустрояване на площи за широко обществено ползване в г. Искър, община Искър”. Дейност 4: Изготвяне на Заявлениe за подпомагане за проектно предложение: „Реконструкция на ОДЗ „Мара Балева”, гр. Искър, община Искър”.

Прогнозна стойност без ДДС
137000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.07.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът следва да представи с офертата оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (без ДДС) в размер, както следва: 1 370.00 лв. без ДДС. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (изготвя се по образец от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл. „Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за участие в ОП за КУ". Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителя има право да задържи гаранцията за участие при наличие на обстоятелствата по чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 61, ал. 2 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл. „Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП за КУ". Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Искър и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка щe се осигурява по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г. Начинът на плащане е уреден в Договора за услуга, както следва: 1. Плащане на възнаграждението за изготвянето и комплектоването на съответното Заявление за подпомагане за съответното проектно предложение/проект ще бъде извършено на два етапа: 1.1. Плащане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на 2% от дължимото възнаграждение за изпълнението на съответната Дейност, след подписване на Протокол, чрез който се удостоверява приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - Заявление за подпомагане. Плащането ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на подписване на Протокола и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.2. Окончателно плащане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на получено Авансово плащане в община Искър от ДФЗ, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.3. Окончателното плащане за съответната Дейност се дължи единствено и само, при сключен договор за отпусната финансова помощ между община Искър и ДФЗ, за финансиране на съответния проект. В случай на получен в община Искър отказ от ДФЗ за финансиране на дадено проектно предложение/проект, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ няма да претендират по него за неустойки или пропуснати ползи от какъвто и да било характер или предмет.Плащанията по договора за услуга се извършват по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочена в издадените от него фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват договор за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; б) всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в) всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и при изпълнението на договора. В договора за създаване на обединение/консорциум участниците задължително включват клаузи, определящи кои участници в него коя част от дейностите и в какъв обем ще изпълняват. Участниците в обединението/консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в договора за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Срок за изпълнение на поръчката: Изготвянето на Заявлението за подпомагане за съответното проектно предложение ще се извърши след, датата на получено при Изпълнителя, уведомление/известие от Възложителя за стартиране изпълнението на съответната дейност. Крайният срок за изпълнение на възложената с уведомлението/известието, дейност е не по късно от 2 (два) календарни дни предхождащи крайната дата за прием на проектни предложения по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, съгласно официално публикувания индикативен график или документ за прием на Заявления за подпомагане, публикуван на официалната интернет страница на „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”. Срокът е приложим и в сила само за тези дейности, за които е получено уведомление/известие за стартирането. Уведомлението/известието, за съответната под-дейност трябва да е получено при Изпълнителя, не по-малко от 10 (десет) календарни дни преди крайния срок за изпълнение на дейността. При неспазване от Възложителя на срока от 10 календарни дни, Изпълнителя има право да прекрати договорните отношения в частта за съответната дейност, за което няма да дължи неустойки, обезщетения или други на Възложителя.Уведомлението/известието, се счита за получено, когато има потвърждение за това от Изпълнителя, чрез обратна разписка, ако е получено по пощата или чрез куриерска служба; чрез обратна електронна поща, ако е получено по електронната поща посочена в офертата; чрез потвърждение за получаване по факс, ако е получено чрез електронно устройство (факс). 2. Ако участник или член на обединение или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 от ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 3.Ако участник не е представил в срок някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, след изискването им от Комисията по реда на чл. 68, ал. 8, ал. 9, ал. 10 и ал. 11 от ЗОП, ще бъда отстранен от участие в процедурата; 4.Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; Продължава в Раздел VІ.3. "Допълнителна информация":

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата:ПЛИК№1„Документи за подбор”:1).Образец на Оферта/Заявление за участие със Списък на докум. и информ., съдържащи се в офертата и подписани от участника;2).Справка-представ. на участника, с посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицир. информация в съответствие със законод. на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. E-mail, за кореспонденция при провеждането на процедурата, деклар. спазване изискванията за закрила на заетостта, включително условията на труд и мин. цена на труда - органите, от които може да се получи информация свързана със закрила на заетостта и условията на труд - Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда;деклар. на обстоятелства за запознаване с условията на договора, за участие на подизпълнител/и, за запознаване и спазване условията на поръчката; Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; При обединения–копие от договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ,подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Когато участникът в процедура е чуждестр. физическо или юрид. лице или техни обединения, офертата се подава на бълг.език,документът по т.2 се представя в официален превод* ;3).Декл. по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 4). Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистр. в юрисдикц. с преференц. данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствител. собственици; 5). Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 6). Документите посочени в Раздел ІІІ,т.2.3."Технически възможности" - "Изискуеми документи и информация" от обявлението; 7) Декл. за съгласие за участие като подизпълнител;Избрания изпълнител, сключва договор за подизпълнение с подизпълнителите посочени в офертата, съгласно условията на чл. 45а от ЗОП и тези на Възложителя.8).Декл. от членовете на обединението за отговорност и ангажираност при изпълнение на поръчката; 9).Документ за закуп. документ. (ориг. или завер. копие от участника, в случай на получено искане при Възложителя за предоставяне на документац. на хартиен носител); 10). Документ за платена гаранция за участие;11).Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедур. (когато участник не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съд. регистр.). Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите по чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП се представят за всяко физич. или юридич. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”– попълва се по Образец, както и Деклар. за това, коя част от офертата има конфиденц. х-р и участникът изисква от Възложителя да не я разкрива; Деклар. се попълва по желание на участника! Към своето Техническо предложение, участникът представя, изготвена от него: Програма за изпълнение на поръчката.ПЛИК № 3 „Предлагана цена”. Попълва се Образец № 15 „Предлагана цена”.Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената;Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.Участник, който постави Ценовото си предложение в прозрачен плик, с видими цифрови показатели (стойност на предложената цена) ще бъде отстранен от участие в процедурата! *Официален превод, съгласно изискванията на настоящата поръчка е такъв превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с МВнР за извършване на официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват!
Минимални изисквания: Не се изискват!
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., назад, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се по образец. Доказателството за извършените услуги се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган - заверено от участника копие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършените услуги (чл. 51, ал. 4 от ЗОП). Когато се представя Удостоверение за извършената услуга, същото трябва да бъде издадено от Възложителя, за който е било необходимо Заявлението за подпомагане или Формуляра за кандидатстване или еквивалентно и чрез което същия Възложител е кандидатствал за финансиране по програма/и, финансирана/и напълно или частично със средства от Европейския съюз, или с други финансови източници, или с други донорски програми или финансови инструменти.Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си. 2. Валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на изготвяне на Заявления за подпомагане и/или Формуляри за кандидатстване или еквивалентни – представя се заверено от участника копие.Сертификата трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентен сертификат, издаден от орган/и, установен/и в друга/и държава/и членка/и, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедрена система за управление на качеството с обхват в областта на изготвяне на Заявления за подпомагане и/или Формуляри за кандидатстване или еквивалентни. Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си. 3. Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се по образец). За всички експерти от екипа, участникът е длъжен да представи попълнени по образец и собственоръчно подписани от съответния експерт, професионални автобиографии, съдържащи информация за образованието, професионалната квалификация и опит и декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката (попълва по образец). Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години назад, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изготвил поне 1 (едно) Заявление за подпомагане или Формуляр за кандидатстване или еквивалентно, необходимо за кандидатстване с проектно предложение по програма/и, финансирана/и напълно или частично със средства от Европейския съюз, или с други финансови източници, или с други донорски програми или финансови инструменти. (проектното предложение трябва да е одобрено за финансиране от институцията или органа пред която е подадено и който е отговарял за неговото одобрение). Заявлението за подпомагане или Формуляра за кандидатстване или еквивалентно, трябва да е изготвено и предадено на съответния Възложител в последните три години, до датата на подаване на офертата. Дейностите по изготвяне на Заявлението за подпомагане или Формуляр за кандидатстване или еквивалентно, трябва да са приключени и приети от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнените услуги, се отнася за обединението като цяло. 2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на изготвяне на Заявления за подпомагане и/или Формуляри за кандидатстване или еквивалентни; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по услугите предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение или по точно само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално услугите предмет на поръчката, представят валиден сертификат или еквивалентен. 3. Експертен екип: 1. Ръководител на екипа: Висше образование, степен „Магистър” в областта на правото или икономиката (или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката) или техническите науки или публичната администрация. Общ професионален опит: минимум 6 (шест) години. 2. Финансист: Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока, в областта на икономиката или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката. Общ професионален опит: минимум 4 (четири) години. 3. Контрол и Мониторинг:Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока в областта на правото и/или икономиката и/или публичната администрация или еквивалентни. Общ професионален опит: минимум 4 (четири) години. 4. Експерт – Юрист:Висше образование, степен „Магистър” или по-висока в областта на правото. Придобита юридическа правоспособност.Общ професионален опит в областта на Правото след придобитата юридическа правоспособност: минимум 4 (четири) години. Продължава в Раздел VІ.3. "Допълнителна информация":
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП); тежест: 50
Показател: ФИНАНСОВА ОЦЕНКА (ФО) ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2016 г.  Час: 10:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в сградата на Община Искър, гр. Искър, п.к. 5868, ул. "Георги Димитров" 38, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и за отварянето на ценовите предложения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.1.4. "Други особенни условия": 5. Срокът на валидност на офертите трябва да бъде не по-малко от посочения в настоящето Обявление, считано от крайния срок за получаване на офертите.Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите до сключване на договора за обществената поръчка.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако след поканата и в определения в нея срок откаже да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта с по-кратък срок за валидност. 6. Всички комуникации и действия между Възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид и само на Български език. Писма/кореспонденция представени на чужд език се представят задължително в превод на Български език.. 7. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 7.1. Ако е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 7.2. Ако е лишен от правото да упражнява дейности по услуги предмет на настоящата поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 7.3. Ако е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 7.4. Ако е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 8. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; 9. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура, участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. (Продължение от точка ІІІ.2.3) Технически възможности, Минимални изисквания: Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип). Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт. Участникът, след като бъде определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка, няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на Възложителя. Критериите за подбор по отношение на експертния състав се прилагат за обединението като цяло. Подробна информация за обществената поръчка е посочена в „Изисквания и указания за подготовка на офертата, реда и условията за провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка” към документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. - Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 и т.4 и ал. 7 от ЗОП; - Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ