00265-2016-0035
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2016 14:28 ч. : | 07/03/2016 14:06 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2016 14:28 ч. : | 07/03/2016 14:06 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
Доставки
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Милен Минчев – ръководител звено технологична механизация, отдел Механооборудване; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3163/; 00359 41783305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: отдел Механооборудване; отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
„Доставка на гуми, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт на гумите“, реф.№ 146/2015 г.
Доставка на гуми, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт на гумите по три обособени позиции, съгласно технически спецификации и условия за изпълнение на възложителя за всяка обособена позиция към документацията за участие. 1. Обособена позиция №1: Доставка на пневматични гуми за леки и лекотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт. 2. Обособена позиция №2: Доставка на пневматични гуми за пътно-строителни машини, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт. 3. Обособена позиция №3: Доставка на пневматични гуми за тежкотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
34351100, 34352000, 34350000, 19511200
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Приложения Б.
НЕ
НЕ
24
Гаранции за участие: 1. Обособена позиция №1 – 500,00 лева или равностойността в евро. 2. Обособена позиция №2 – 4 500,00 лева или равностойността в евро. 3. Обособена позиция №3 – 10 000,00 лева или равностойността в евро. Представят се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура – оригинал. Срокът на плащане по всяка изпълнена доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице валутата на банковата сметка следва да бъде в лева.
ДА
Изпълнителите на поръчката трябва да отговарят и спазват изискванията на НАРЕДБА за изискванията за третиране на излезли от употреба гуми (ИУГ), приета с ПМС № 221 от 14.09.2012 г., обн., ДВ, бр. 73 от 25.09.2012 г., в сила от 25.09.2012 г. Участникът, определен за Изпълнител се задължава да осигури възможност за приемане на ИУГ от Възложителя, като осигурява за своя сметка дейностите по събиране, транспортиране, съхраняване, оползотворяването или обезвреждането на ИУГ в количества (тонове, брой) не по-малко от 65% от доставката, която са направили.
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващия обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива; документи за всеки от декларираните подизпълнители или декларация за липса на подизпълнители. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
1. Участниците трябва да имат признат опит. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили доставки на гуми на стойност не по-малка от: 25 000,00 лева без ДДС за обособена позиция №1; 250 000,00 лева без ДДС за обособена позиция №2; 500 000,00 лева без ДДС за обособена позиция №3. Изискването се доказва със списък на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите придружен с доказателства по чл.51, ал.4 от ЗОП. Списъкът трябва да бъде изготвен съгласно образеца в документацията за участие. Посочените в списъка обстоятелства следва да бъдат доказани с удостоверение за извършена доставка, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Информацията се представя само за описаните в списъка изпълнени доставки. Представените удостоверения или посочения публичен регистър трябва да съдържат следната информация: предмет (кратко описание) на доставката, дата на изпълнение, стойност на доставката в лева без ДДС и получателя. В случай, че участникът подава оферта за две или всички обособени позиции, стойността на реализираните доставки трябва да е не по-малко от сумарната изискуема стойност, посочена за тези обособени позиции. 2. Участниците да декларират производител/и на предлаганите гуми от предмета на поръчката – представя се декларация в оригинал от участника по образец на Възложителя в документацията за участие. Декларация се представя за всяка обособена позиция, за която участват. 3. Участниците да разполагат с персонал с опит в отремонтирането на гуми – доказва се с декларация, съгласно чл.51, ал.7 от ЗОП с посочване на професионалната квалификация и професионалния опит на участника или на ръководните му служители, включително лицата, които отговарят за извършването на услугата. 4. Участниците да разполагат с техническо оборудване за обезпечаване на гаранционните събития, по време на гаранционния срок на гумите, включително отремонтиране на гумите при необходимост. Доказва се с декларация за наличното оборудване, съгласно чл.51, ал.9 от ЗОП, по образец на възложителя. Достатъчно е описанието на оборудването да включва основното оборудване - подемници, машини за ремонт на гуми, преси, автоклав с възможност за вулканизация на гуми до 29 цола включително. 5. Участниците, които са само доставчици, трябва да са оторизирани от производителите на предлаганите гуми (или официален представител на производителя) с права за представителство и търговия на територията на цялата страна - удостоверява се с оторизационно писмо от всеки деклариран производител (или официален представител на производителя), удостоверяващо права на участника за представителство и търговия на територията на цялата страна (Република България) – доказва се със заверено от участника копие на документа, придружен с превод на български език. 6. Участникът трябва да притежава валидни разрешителни за дейностите по събиране, транспортиране, съхранение, оползотворяване или обезвреждане на отпадък „Излезли от употреба гуми“ с код 16 01 03 издадено на името на участника, в съответствие с българското законодателство. Изискванията по точки 2, 3 ,4, 5 и 6 се отнасят за всяка една от обособените позиции от предмета на поръчката.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф.№146/2015 г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
07.03.2016 г.
Доставка на пневматични гуми за леки и лекотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя към документацията за участие.
34351100, 34351000, 19511200
Описание:
съгласно техническата спецификация на обособената позиция. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата обособена позиция от предмета на поръчката ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
Доставка на пневматични гуми за пътно-строителни машини, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя към документацията за участие.
34350000, 19511200
Описание:
съгласно техническата спецификация на обособената позиция. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата обособена позиция от предмета на поръчката ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
Доставка на пневматични гуми за тежкотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя към документацията за участие.
34352000, 19511200
Описание:
съгласно техническата спецификация на обособената позиция. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата обособена позиция от предмета на поръчката ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.