Версия за печат

00072-2016-0006

BG-Карлово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карлово, ул. Петко Събев 1, За: Цветана Метаксинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54580, E-mail: metaksinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8/138-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на работни инвестиционни проекти в рамките на Инвестиционна програма за изпълнение на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Карлово, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020 г.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Чрез настоящата обществена поръчка се цели изготвяне на работни инвестиционни проекти на 15 обекта по проекти, които ще се изпълняват в рамките на Инвестиционна програма за изпълнение на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Карлово. Изпълнението на Инвестиционната програма ще се финансира по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани план за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020 г.”. Обектите, в обхвата на настоящата обществена поръчка, за които следва да бъдат изготвени инвестиционни проекти са както следва: Часовникова кула, гр. Карлово; Градска галерия, гр. Карлово; Сграда на общинска администрация на ул. "Петко Събев", в частност зала „Васил Караиванов“, гр. Карлово; Читалище „Васил Левски“, гр. Карлово; СОУ "Васил Левски", гр. Карлово; СОУ „Васил Левски“ - НУ, гр. Карлово; Реконструкция и модернизация на ЦДГ „Първи юни“, гр. Карлово, ЦДГ „Гина Кунчева“, гр. Карлово, ЦДГ „Слънце“ в кв. Сушица и гр. Карлово, ОДЗ „Васил Левски“, гр. Карлово, ОДЗ „Зорница“, СОУ „Христо Проданов“, ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, ОУ „Райно Попович“ и ЦДГ „Ана Козинарова“, с. Розино; Изграждане на обекти на социалната инфраструктура - Център за работа с деца на улицата, дневен център и консултативен център.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на 15 бр. работни инвестиционни проекти.

Прогнозна стойност без ДДС
377175 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата в размер на 3 000 лева (три хиляди) лева без включен ДДС. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат представени като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие (ако е избрана форма на банкова гаранция) следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертите. Условията за задържане и освобождаване на Гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и 62 от ЗОП, а условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор и са съгласно чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се изпълнява само след осигурено финансиране от Оперативна програма „Региони в растеж“. Заплащането на цената на договорите ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: Авансово плащане - до 30% от стойността на договора се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на договора, след представена от Изпълнителя фактура (оригинал) и постъпило финансиране. Авансовото плащане се приспада пропорционално от размера на междинните плащания. По време на изпълнението на поръчката ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинни плащания за действително извършените разходи, по извършените работи. Междинните плащания ще се извършват в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя. Разходооправдателните документи се представят от Изпълнителя до 2 (два) работни дни след приемане и подписване на съответните актове и протоколи за извършени работи. Общият размер на авансовото и междинните плащания не трябва да надвишава 65 % (шестдесет и пет процента) от стойността на договора за изпълнение на поръчката. Окончателното разплащане в размер на 35 % (тридесет и пет процента) от стойността на договора се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане на робатата и издаване на фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие или друг документ, в който задължително се посочва представляващият и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП. В документа трябва да се съдържа клауза за солидарната отговорност на всички членове на обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка участник може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, като констатирането наличието, на което и да е от тях ще доведе до отстраняването му. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: І. плик №1 с надпис „Документи за подбор” 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представя се от участниците в свободна форма. 2. Представяне на участника (Образец № 1), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в копие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, ако такива се изискват от възложителя; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 във връзка с обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец № 2). 4. Декларация-Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (Образец № 3); 5. Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 4), с приложени Декларации по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт и наличие на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Образец № 11); 6. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Образец № 5) за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 8); 9. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 9); 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Образец № 10); 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 7); 12. Документът за гаранция за участие – в оригинал; 13. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация; 14. Декларация за отказ от авторски права. ІІ. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно изискванията на документацията и приложения образец (Образец № 12) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. ІІІ. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец № 13) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания.
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите по Образец, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ведно с доказателства за извършената услуга, представени под формата на заверени от участника копия на удостоверения / еквивалентни документи, издадени от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената услуга. 2. Списък-декларация на експертите по Образец, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника. 3. Декларации за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП и за ангажираност на експерт. Ключовите експерти, попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП и за съгласие за участие на ключов експерт по образец. Всички експерти следва да са декларирали своята наличност за времето на изпълнение на поръчката и ангажираност с реализацията на дейностите, включени в предмета й.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил не по-малко от 3 услуги, свързани с изготвяне на инвестиционни работни проекти, през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, сходни с предмета на поръчката. Под „сходни с предмета на поръчката“ се разбират дейности по изготвяне на инвестиционни работни проекти, свързани с културна и/или образователна и/или социална инфраструктура. 2. Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Специалистите, които ще участват при изпълнение на услугата, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: Ръководител проект с квалификационна степен магистър в специалност „Архитектура“ или еквивалентна, минимум 5 /пет/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Архитекти – 3бр. с квалификационна степен магистър в специалност „Архитектура“ или еквивалентна, минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Инженер по част „Конструктивна” 3 бр. - минимална образователно - квалификационна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна, минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност Инженер по част „Водоснабдяване и канализация” 3 бр. - минимална образователно - квалификационна степен магистър, специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Инженер по част „Електрическа” 3 бр. - минимална образователно – квалификационна степен магистър, специалност „Електроинженер” или еквивалентна, минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Ландшафтен архитект - минимална образователно - квалификационна степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура” или еквивалентна, минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Инженер по част „Отопление, вентилация и климатизация” – минимална образователно - квалификационна степен магистър, специалност „Топлотехника” или еквивалентна, минимум 2 /три/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Инженер по част „Енергийна ефективност“ - минимална образователно - квалификационна степен бакалавър, специалност „Електроинженер”, „ОВК” или еквивалентна - минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска; Инженер по част „Геодезическа” - минимална образователно – квалификационна степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна, минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Инженер/и и/или архитект/и по част „Пожарна безопасност” – 2 бр., минимум 2 /две/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; Инженер/и и/или архитект/и по част „ПБЗ”, и призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионалните квалификации (ЗППК) или еквивалентна или да е преминал курс за разработване на част „ПБЗ”; Инженер/и и/или архитект/и по част „ПУСО” и призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионалните квалификации (ЗППК) или еквивалентна или да е преминал курс за разработване на част „ПУСО”.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Цена; тежест: 30
Показател: Срок на изпълнение на проектирането; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2016 г.  Час: 10:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2016 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Община Карлово.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно разпоредбата на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, а именно участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и такива на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка ще се финансира от Оперативна програма "Региони в растеж", финансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна и може да бъде изтеглена от "профила на купувача" www.karlovo.bg. Отговори на постъпили въпроси и разяснения по документацията за обществената поръчка ще бъдат публикувани в "профила на купувача" www.karlovo.bg. Съобщения, свързани с процедурата ще бъдат публикувани в "профила на купувача" www.karlovo.bg. Възложителят може да изпраща информация до участниците по електронна поща по реда, предвиден в Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ