00279-2016-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.02.2016 14:08 ч. : | 26/02/2016 14:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.02.2016 14:08 ч. : | 26/02/2016 14:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Брегово: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Брегово, пл. Централен, За: Росица Костадинова, Р България 3790, Брегово, Тел.: 0886 617489, E-mail: ob_bregovo@b-trust.org
Място/места за контакт: Община БреговоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bregovo.net.
Адрес на профила на купувача: www.bregovo.net.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги във връзка с кандидатстване, правни услуги по избор на изпълнители, управление и отчитане на проект „Основен ремонт IVто класен път – VID-1030/II-12, Иново-Брегово/Калина-Тияновци Делейна с участъци - от км 0+000 до км 2+500 - от км 4+500 до км 10+000 - от км 13+020 до км 14+200”, проект „Основен ремонт улици и тротоари в гр. Брегово, област Видин – улица „Гео Милев“, улица „Георги Бондоков“, улица „Гоце Делчев“, улица „Станко Маринцестов“, улица „Борис Попарданов“ и улица „Димитър Зограф“ и проект „Основен ремонт улици и тротоари в гр. Брегово, област Видин – улица „Иван Вазов“, улица „Климент Охридски“, улица „Христо Смирненски“, улица „7-ми Ноември“, улица „Лев Толстой“, финансирани от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г., включително подготовка на заявления за кандидатстване и заявки за плащане”
Възлагане на обществена поръчка
„Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги във връзка с кандидатстване, правни услуги по избор на изпълнители, управление и отчитане на проект „Основен ремонт IVто класен път – VID-1030/II-12, Иново-Брегово/Калина-Тияновци Делейна с участъци - от км 0+000 до км 2+500 - от км 4+500 до км 10+000 - от км 13+020 до км 14+200”, проект „Основен ремонт улици и тротоари в гр. Брегово, област Видин – улица „Гео Милев“, улица „Георги Бондоков“, улица „Гоце Делчев“, улица „Станко Маринцестов“, улица „Борис Попарданов“ и улица „Димитър Зограф“ и проект „Основен ремонт улици и тротоари в гр. Брегово, област Видин – улица „Иван Вазов“, улица „Климент Охридски“, улица „Христо Смирненски“, улица „7-ми Ноември“, улица „Лев Толстой“, финансирани от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г., включително подготовка на заявления за кандидатстване и заявки за плащане”
71541000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включително подготовка на заявления за кандидатстване. правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности и консултантски услуги, свързани с управлението на проекта, включително заявки за плащане за проект „Основен ремонт IVто класен път – VID-1030/II-12, Иново-Брегово/Калина-Тияновци Делейна с участъци - от км 0+000 до км 2+500 - от км 4+500 до км 10+000 - от км 13+020 до км 14+200”, проект „Основен ремонт улици и тротоари в гр. Брегово, област Видин – улица „Гео Милев“, улица „Георги Бондоков“, улица „Гоце Делчев“, улица „Станко Маринцестов“, улица „Борис Попарданов“ и улица „Димитър Зограф“ и проект „Основен ремонт улици и тротоари в гр. Брегово, област Видин – улица „Иван Вазов“, улица „Климент Охридски“ улица „Христо Смирненски“, улица „7-ми Ноември“, улица „Лев Толстой“
При липса на сключен договор за отпускане на финансова помощ за финансиране на някое от проектните предложения/проекти от Държавен фонд «Земеделие», Дейности 1, 2 и 3, няма да се изпълняват за съответния нефинансиран проект и двете страни (община Брегово и Изпълнителя) не дължат неустойки или пропуснати ползи една към друга от какъвто и да било характер и/или предмет, които са в обхвата на проекта за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ.
31.12.2020 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (без ДДС) в размер, както следва: 3300 лв. ( три хиляди и триста лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (изготвя се по образец №: 13.1. от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Брегово: БАНКА ДСК, БАНКОВ КОД (BIC): STSA BGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG27STSA93003373210300. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за участие в ОП открита с Решение №:…………/……...”. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителя има право да задържи гаранцията за участие при наличие на обстоятелствата по чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец №: 13.2 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Брегово: БАНКА ДСК, БАНКОВ КОД (BIC): STSA BGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG27STSA93003373210300 В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП открита с Решение №:……….”, Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Брегово и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Възнаграждението по настоящата поръчка се извършва по ред определен в договора за обществена поръчка и се изплаща по следния ред и отделно по всеки отделен одобрен проект: 1. Авансово плащане в размер на 50% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на Дейност 1, Дейност 2 и Дейност 3 за съответното одобрено проектно предложение платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в община Брегово от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане в размер на 50% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на Дейност 1, Дейност 2 и Дейност 3 за съответното одобрено проектно предложение платима в срок до 15 календарни дни след приемане с двустранно подписан констативен протокол от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на всички дейности по изпълнение на проекта, в т.ч. и подготовката и окомплектоване на искане за окончателно плащане по Договор за безвъзмездна финансова помощ за съответния проект, издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и след получено окончателно плащане в община Брегово от Държавен фонд „Земеделие”. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от оферираните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение само до размера до одобрените от финансиращия орган суми.
Когато определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
община Брегово, задедателна зала
Отварянета на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г., включително подготовка на заявления за кандидатстване и заявки за плащане”
Всеки участник следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейностите по предмета на поръчката, а именно: „управление и отчитане на проекти” или еквивалентно с обхват на дейност, сходна с предмета на настоящата процедура или еквивалентни мерки за осигуряване на контрол на качеството.Изпълнението на това изискване се доказва от участниците с представяне на заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват на дейност, сходна с предмета на настоящата процедура или еквивалентни мерки за осигуряване на контрол на качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, изисканите сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Не се допуска участник, който е в процедура по сертифициране.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП
26.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ