Версия за печат

00334-2015-0044

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Мая Ангелова, Република България 1202, София, Тел.: 02 98594051, E-mail: Maya.Angelowa@customs.bg, Факс: 02 98594060

Място/места за контакт: Централно митническо управление, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://customs.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://customs.bg/bg/page/357.

Електронен достъп до информация: http://customs.bg/bg/page/358.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: митническа дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОФИС ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА СТРУКТУРНИТЕ ЗВЕНА НА АГЕНЦИЯ „МИТНИЦИ"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Офис обзавеждането следва да бъде доставено и монтирано (където е относимо) в следните структури на Агенция „Митници”: 3.1. За Обособена позиция № 1: o Централно митническо управление на Агенция „Митници” - гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47; o Национален учебен център – гр. София, бул. „Брюксел” № 1; o Митница Аерогара София – гр. София, бул. „Брюксел” № 1; o Митница Югозападна – гр. Благоевград, ул. „Покровнишко шосе”; o Митница Столична – гр. София, ул. „Веслец” № 84; o Митница Пловдив – гр. Пловдив, ул. „Кукленско шосе” № 32; o Митница Бургас – гр. Бургас, ул. „Княз Ал. Батенберг” № 1; o Митница Варна – гр. Варна, площад „Славейков” № 2; o Митница Русе – гр. Русе, бул. „Липник” № 117; o Митница Лом – гр. Лом, ул. „Дунавска” № 44; o Митница Свищов – гр. Свищов, ул. „Дунав” № 10. 3.2. За Обособена позиция № 2: o Централно митническо управление на Агенция „Митници” - гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47; o Митница Пловдив – гр. Пловдив, ул. „Кукленско шосе” № 32. 3.3. За Обособена позиция № 3: o Централно митническо управление на Агенция „Митници” - гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е доставка на стоки, осъществявана чрез покупка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и всички необходими предварителни дейности по употребата на стоката като монтаж и други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставката на разнообразно офис обзавеждане, описано по вид, характеристики и количества в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, разпределени в три обособени позиции, както следва Обособена позиция № 1 „Доставка на офис обзавеждане – столове и конферентни масички за посетителски стол”: • директорски стол – 106 броя; • работен стол – 1 009 броя; • посетителски стол – 496 броя; • пластмасов стол – 30 броя; • конферентни масички за посетителски стол – 20 броя. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г, ал. 2 от ЗОП. Обособена позиция № 2: „Доставка на офис обзавеждане – работни маси (бюра), стелажи, гардероби, помощни плотове, помощни плотове (сектори), заседателни маси, маса ниска с рафт”: • работни маси (бюра) – 58 броя; • стелажи – 71 броя; • гардероби – 60 броя; • помощни плотове - 58 броя; • помощни плотове (сектори) – 50 броя; • заседателни маси – 3 броя; • маса, ниска с рафт – 4 броя. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г, ал. 2 от ЗОП. Обособена позиция № 3 „Доставка на офис обзавеждане – мека мебел”: • триместен диван – 4 броя; • фотьойл – 5 броя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 39112000, 39120000, 39141300, 39143121, 39113100, 39113200

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Столове
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Шкафове с рафтове
Гардероби с окачалки за дрехи
Кресла
Канапета

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
122019.01 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 202 - 365665 от 17.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 32-44955 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на офис обзавеждане – столове и конферентни масички за посетителски стол”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Офис Трейд България ЕООД, ЕИК: 200664302, ул. Райко Даскалов № 16, Република България 7800, Попово, Тел.: 0898 525048, E-mail: zaprianovivan@gmail.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 121800 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 93989 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 32-35129 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на офис обзавеждане – работни маси (бюра), стелажи, гардероби, помощни плотове, помощни плотове (сектори), заседателни маси, маса ниска с рафт”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Лукс Доорс ЕООД, ЕИК: 202235650, ж.к. Възраждане , бл. 31, ет. 13, ап. 67, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 500579, E-mail: luxdoorsvarna@gmail.com, Факс: 052 500579

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 32200 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24150.01 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 32-38764 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на офис обзавеждане – мека мебел”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Школснаб 2001 ЕООД, ЕИК 175448634, кв. Гео Милев, ул. 105 № 3, Република България 1111, София, Тел.: 02 8723316, E-mail: shkolsnab_2001@mail.bg, Факс: 02 8723316

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3880 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"БАКОВ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, ЕИК: 203730907 "ЛУКС ДООРС" ЕООД, ЕИК: 202235650 "ТРАНС КО 04" ЕООД, ЕИК: 131230324 "ОФИС ТРЕЙД" ЕООД, ЕИК: 200664302 "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД, ЕИК: 175448634 "АМО" ЕООД, ЕИК: 831589871 СД "ГАЛВАНО - КОСТАДИНОВ СИЕ", ЕИК: 020483663 "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД, ЕИК: 203750968 "НАД ДИЗАЙН" ЕООД, ЕИК: 203407291 "ГЪРКОВ КОНСУЛТ" ЕООД, ЕИК: 203394328 "МЕБЕЛ ПЕРФЕКТ" ЕООД, ЕИК: 202008300