00267-2016-0016
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.02.2016 14:43 ч. : | 18/02/2016 14:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.02.2016 14:43 ч. : | 18/02/2016 14:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: инж.Красимир Еневски, юрк. Ралица Шехова - дирекция СМСТИ, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656451; 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160201dhyT2604257.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Централен №1, За: деловодител О. Карагяурова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656442
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.plovdiv.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Изготвяне на доклади за обследване за енергийна ефективност на съществуващи ЦДГ и Детски ясли на територията на Община Пловдив".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е свързан с дейности по изготвяне на доклади за обследване за енергийна ефективност на сгради, находящи се на територията на Община Пловдив. Извършването на услугата, ще се осъществи по реда на: 1.Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016г., която ще влезне в сила 30 дни след обнародването й в „Държавен вестник”, и която отменя Наредба №16-1594 от 2013г. 2.Наредба № Е-РД-04-2 от 22.01.2016г., която ще влезне в сила 30 дни след обнародването й в „Държавен вестник”, и която отменя Наредба № РД-16-1058 от 2009г. Участниците в процедурата, трябва да са вписани в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие, съгласно чл.44, ал.1 и да отговарят на изисванията на чл.43, ал.1 от ЗЕЕ; Целта на обследването е да се постигне енергоспестяване на сградите. Изпълнението на поръчката следва да се реализира в съответствие с Техническите спецификации на възложителя, като следва да се спазват законови и нормативни правила, действащи на територията на Република България. Дейностите, предмет на поръчката, ще бъдат извършени на общо 9 ( девет) обекта, находящи се на територията на общината. Обектите са следните: 1.ЦДГ" Малкият принц", ул. "Леонардо да Винчи" №47 ; 2.ЦДГ" Бреза", ул. "Стефан и Обрейко Обрейкови" №21; 3.ЦДГ "Захарно петле", ул. "Петър Шилев" №1 - РЗП ; 4. ДЯ" Мечо Пух", бул. "Дунав" №69; 5.ДЯ "Клементина", ул. "Димитър Талев" №2а ; 6.ДЯ" Веселушка", бул. "Източен" №18; 7.ДЯ "Послушко", ул. "Вратцата" №24; 8.ДЯ" Слънчев рай", ЖК Тракия, ул. "Цар Светослав Тертер" №5 9.ДЯ "На мечтите", ул. "Богомил" №6.
71251000, 71620000, 71631300, 71630000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите, предмет на поръчката включват:1. Изготвяне на доклади за обследване за енергийна ефективност на съществуващи сгради, въз основа на обследване на сградата, изготвено по реда на Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016г., която ще влезне в сила 30 дни след обнародването й в „Държавен вестник”, и която отменя Наредба №16-1594 от 2013г., както и във връзка с чл. 36, ал.3 от ЗЕЕ; Сградите, на които ще се извърши услугата, предмет на настоящата обществена поръчка са общо 9 (девет) на брой. Три от тях са детски градини, а останалите са детски ясли. ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ на поръчката: 26 000.00 лв. – двадесет и шест хиляди лева с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата и е в размер на- 200 (двеста) лв.; Гаранцията за участие може да се внесе, като парична сума по сметка на Общината или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на община Пловдив, със срок на валидност 100 дни от крайния срок за подаване на оферта. Гаранцията за участие следва да се внесе по следната сметка: Банка: “Инвестбанк” АД, IBAN: BG57IORT73753302000003 BIC: IORTBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 100 дни от крайния срок за подаване на оферта. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе, като парична сума по сметка на Общината или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 1 месец след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранции: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора за изпълнение на предмета на поръчката.
Финансирането е осигурено от бюджета на Община Пловдив. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сумата по договора, както следва: Плащането на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка се извършва с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 /тридесет/ дни, от одобряването на докладите и представяне на оригинална фактура.
ДА
1. Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за самоличност, респ. за регистрация на участника, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и се представят в официален превод, а документите, с които се удостоверяват техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението и документацията, както и декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, се представят и в превод. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник в процедурата, за който са налице основанията за отстраняване посочени в чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. 3. Участниците в процедурата, трябва да са вписани в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие, съгласно чл.44, ал.1 от ЗЕЕ. 4. Участниците в процедурата, следва да отговарят на изискванията по чл.43, ал.1 и ал.4 от ЗЕЕ; 5. Срок на валидност на офертите – е 100 календарни дни от крайния срок за приемане на оферти. 6. Всеки участник отчита обстоятелството, че при подписване на договора, задължително следва да представи документ за внесена гаранция и документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. Изпълнението на предмета на поръчката следва да се реализира, съгласно Техническата спецификация на възложителя и спазвайки условията на Проектодоговора, които са неразделна част към настоящата обществена поръчка. Забележка: Участникът, който не отговаря на което и да е от описаните по – горе изисквания се отстранява от участие в процедурата.
Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика със съдържание, както следва: 1.Съдържание на плик №1 "Документи за подбор" - в който се поставят документи изискани от възложителя, отнасящи се до административното съответствие и допустимостта на участниците. 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 1.2."Оферта" - Образец №1 (оригинал). Документа "Оферта" включва и представяне на участника по чл.56, ал1, т.1 от ЗОП, поради което към същата се прилагат следните документи и/или информация: - Посочване на единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; - Декларация по чл.47, ал.9 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП - Образец №2; 1.3. Заверено копие от Удостоверението за вписване в публичен регистър към Агенция за устойчиво енергийно развитие; 1.4. Декларация за ползване/неползване на подизпълнители, както и съгласие от подизпълнител, ако участникът е заявил, че ще ползва такъв - (Образец №3); 1.5.При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.6.Документ за гаранция за участие - оригинал на банковата гаранция или копие на платежния документ за внесена гаранция за участие; 1.7. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП (Образец №4); 1.8.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП -документи, посочени в раздел ІІІ.2.3.от обявлението на поръчката; 1.9. Декларация за оглед на обектите (свободен текст) 2. Съдържание на плик №2 ''Предложение за изпълнение на поръчката": Участникът представя документа "Техническо предложение" , изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Образец №5, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП; 3. Съдържание на плик №3 "Предлагана цена": Участникът представя документа "Ценова оферта" – Изготвена в пълно съответствие с образеца от документацията за участие- Образец №6; Всички документи се представят на български език, без корекции и поправки и се подписват от представляващия участника или от лице, което е надлежно упълномощено, като в този случай лицето трябва да приложи надлежно пълномощно. Документите изготвени на чужд език, следва да бъдат придружени с превод на български език, а докуметът по чл.56, ал.1, т1. се представя в официален превод.
-
-
1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на получаване на офертата. В списъка следва да се посочи наименованието на обектите, стойността на извършените услуги без ДДС, срокът за изпълнение и получателите на услугите. Списъкът следва да е придружен от доказателства за извършените услуги/ удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или други документи, от които е видно изпълнението на посочените в списъка услуги, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга. Тези удостоверения да посочват стойността, датата и мястото на което е извършена услугата, дата и подпис на издателя и данни за контакт, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участниците в процедурата трябва да представят заверено копие от Удостоверението за вписване в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие.
1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на оферта не по- малко от 2 /две/ услуги , които са еднакви и сходни с предмета на поръчката. Под "еднакви и сходни с предмета на поръчката" следва да се разбират: Услуги по изготвяне на обследване за установяване на технически характеристики, свързани с изискванията по чл169,ал.1, т (1-5) и ал.2 оп ЗУТ, изготвяне на обследване на енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане , услуги за извършване на оценки за съответствие на инвестиционно проектиране. 2.Участниците в процедурата, трябва да са вписани в регистъра към Агенция за устойчиво енергийно развитие и да отговаря на изисванията на чл.43, ал.1 от ЗЕЕ. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
ДА
Участникът в процедурата, трябва да е вписан в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие, съгласно чл.44, ал.1 от Закон за енергийната ефективност.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
100
гр.Пловдив, aдминистративна сграда на община Пловдив, с адрес: пл."Централен" 1, ет.12, заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата, изброени в чл.68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
Желаещите да се запознаят с документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на профила на купувача, на интернет адрес: www. plovdiv.bg На същия адрес ще бъдат публикувани и разяснения по документацията, ако има запитвания. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. За участие в настоящата процедура не се закупува документация за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5, т.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.02.2016 г.