00072-2016-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2016 16:45 ч. : | 17/02/2016 16:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2016 16:45 ч. : | 17/02/2016 16:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Карлово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Йорданка Костадинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: ykostadinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581
Място/места за контакт: Община КарловоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8/123-2014-2020.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Предоставяне на консултантски услуги при разработването и окомплектоването на проектно предложение за кандидатстване на община Карлово, за получаване на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“, процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.001 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, включително осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци““
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е „Предоставяне на консултантски услуги при разработването и окомплектоването на проектно предложение за кандидатстване на община Карлово, за получаване на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“, процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.001 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, включително осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци“. Основната цел на настоящата обществена поръчка е да се осигури необходимата подкрепа на община Карлово от страна на компетентен екип експерти при разработване и окомплектоване на качествено проектно предложение с ясно дефинирани цели, описание на конкретни дейности за постигането на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинирана целева група по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г., Ос 2 „Отпадъци“, финансирана от Европейския фонд за регионално развитие, обявена процедура BG16M10P002-2.001 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, включително осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци“ с краен срок за кандидатстване 01.08.2016 г. Специфична цел на поръчката е да се подготвят необходимите документи за постигане на проектна готовност на Община Карлово за кандидатстване по процедура чрез конкурентен подбор за избор на проектни предложения за проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване, съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и био- разградими отпадъци, финансирани по ОПОС 2014-2020 г., Ос 2 „Отпадъци“.
71210000, 71311000, 71356200, 71620000, 79320000
Описание:
НЕ
НЕ
Основните дейности включени в обхвата на настоящата обществена поръчка са както следва: Дейност 1. Изготвяне на прогнози за образуваните отпадъци (с подробен масов баланс) и анализ на инфраструктурата за управление на отпадъците. - Изпълнителят трябва да изготви подробен масов баланс на отпадъците, генерирани на територията на всяка община, като отделен файл в съответствие с образеца, приложен към насоките за кандидатстване по обявена процедура BG16M10P002-2.001, и представи данни най-малко за всяка година от 2016 г. до 2020 г. включително. Дейност 2. Изготвяне на проучване за нагласите на населението, което ще бъде обслужвано от инсталацията за компостиране, към разделното събиране на биоразградимите отпадъци, за нагласите на населението към употребата на компост от отпадъци, за степента на осведоменост на населението от нуждите от осигуряване на необходимите количества зелени и биоразградими битови отпадъци. - Изпълнителят трябва да проведе: информационно-разяснителни срещи на тема „Разделно събиране на отпадъците и какво представлява компостирането. Защо е необходимо компостиране на биоразградимите отпадъци?“ с местното население, което ще бъде обслужвано от компостиращата инсталация; анкетно проучване за нагласите на хората към разделното събиране; анализ на ситуацията към момента и как това ще се отрази в перспектива за намаляване на общо депонираните отпадъците. Дейност 3. Изготвяне на прединвестиционни проучвания (ПИП) и идеен проект за компостиращата инсталация и съпътстващата я инфраструктура - Прединвестиционните проучвания следва да бъдат изготвени с минимално съдържание съгласно глава втора на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и/или съгласно изготвените от УО на ОПОС указания, (ако се публикуват такива). Дейност 4. Изработване на документи, свързани с управлението на компоста: План за използване на получения краен продукт – компост, Схема за контрол на качеството на компоста и План за третиране на остатъчния отпадък - В рамките на дейността е необходимо изпълнителят да разработи цитираните документи съобразно изискванията на техническата спецификация. Дейност 5. Изготвяне на анализ разходи-ползи - В случай че проектното предложение попадне извън хипотезата на чл. 61, §7 от Регламент (ЕС) № 1303/2013, изпълнителят следва да изготви анализ разходи-ползи съобразно изискванията за определяне на нетни приходи по чл. 61 от Регламент 1303/2013 и разпоредбите на ПМС 119/2014 г. При изготвянето е необходимо изпълнителят да използва методологията за изготвяне на Анализ разходи-ползи, описана в „Ръководство за анализ разходи-ползи на ин¬вестиционни проекти 2014-2020 г.“ Дейност 6. Предоставяне на експертна помощ в хода на подготовка на проектното предложение - Изпълнителят трябва да съдейства на възложителя в хода на подготовка на проектното предложение като подготви необходимата информация и документи за провеждане на приложимите процедури по ЗООС и ЗБР за инвестиционното предложение и за осигуряване получаването на разрешителни документи. Всички дейности следва да бъдат изпълнени съобразно изискванията на ОПОС 2014-2020, Насоките за кандидатстване по процедурата и приложимото законодателство.
НЕ
31.07.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците в процедурата представят гаранция за участие, а избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора. 1. Гаранция за участие. Размер на гаранцията за участие: 3800 лв. (три хиляди и осемстотин лева) 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Форма и изисквания към гаранцията за участие/изпълнение: Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя : IBAN BG54FINV91503316025343 , BIC FINVBGSF , "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документа, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на общината или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за участие/изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие и Националния бюджет на Република България, процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.001 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци“. Плащания по договора: Плащанията по договора се извършват при наличието на осигурен финансов ресурс при одобрение на проектното предложение на Възложителя по процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.001 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци“, Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г." и/или осигурено финансиране от други източници, и след представяне на фактура от страна на Изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на фактурата.
1. Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. 2. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват договор за обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. 3. В Договора за обединение Участниците в обединението трябва да определят лице, което да представлява участниците в обединението по време на изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 4. В договора те трябва да определят и наименованието на участника. 5. В случай, че се представят пълномощни, то те за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. 6. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 7. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага с офертата. 8. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. 9. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 10. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 11. Лице, което участва в обединение, или е дало съгласието си да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на Общинска администрация - Карлово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие и Националния бюджет на Република България, процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.001 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци“
1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Възложителя в „Профила на купувача“ (посочен в раздел І от наст.обявление) от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалния уеб-сайт на Възложителя в „Профила на купувача“ (посочен в раздел І от наст.обявление) 2. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.1 от ЗОП
17.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ