00140-2016-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2016 14:01 ч. : | 17/02/2016 13:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2016 14:01 ч. : | 17/02/2016 13:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Ихтиман: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ихтиман, ул. Цар Освободител №123, За: Цветелина Николова-Хаджийска, Република България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550
Място/места за контакт: гр.Ихтиман, ул. Цар Освободител №123Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ihtiman-obshtina.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=3&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания в община Ихтиман”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания в община Ихтиман”, като транспортното средство трябва да е ново, неупотребявано, в отлично техническо състояние и да отговаря на изискванията, заложени в техническите спецификации - част от документацията за участие в процедурата. Доставката е предвидена по проект по проект № BG05M9OP001-2.002-0195-С001/18.12.2015г. „Община Ихтиман с грижа и подкрепа за независим живот”, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020".
34114400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставката включва един брой ново специализирано транспортно средство за хора с увреждания.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка подадена оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 700 лв. (седемстотин лева).Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) парична сума – внася се по набирателна сметка на община Ихтиман IBAN:BG98CECB97903347378500, BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД КЛОН КОСТЕНЕЦ, ОФИС ИХТИМАН като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания в община Ихтиман” или в брой в касата за разходи на общината в град Ихтиман, ул. Цар Освободител № 123. Участниците избрали тази форма следва да представят документ, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума – оригинал на платежно нареждане или квитанция към приходен касов ордер. В случай че участникът е превел сумата на гаранцията по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис. б) банкова гаранция – неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на община Ихтиман, със срок на валидност 120 дни след крайния срок за получаване на офертите посочен в обявлението за обществената поръчка. В документацията за участие е приложен примерен образец – Приложение № 8. Участниците могат да се възползват и от образците на банката-издател на гаранцията при условие, че същата съдържа необходимите условия, съгласно приложения образец в документацията на процедурата или предлага по-добри условия за възложителя. Участниците избрали тази форма следва да представят оригинал на неотменимата банкова гаранция в полза на община Ихтиман. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, а именно на участник, който обжалва решението за определяне на изпълнител, до решаване на спора. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: -оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на класираните на трето и следващи места и на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите за участие на класираните на първо и второ място след сключване на договора за обществена поръчка. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение на договор Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от цената по договора без включен ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение: парична сума – внася се по набирателната сметка на община Ихтиман или касата, посочени в т. 15, б. „а“ от настоящия раздел или банкова гаранция по образец – Приложение № 12. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 120 (сто и двадесет) дни след изтичане на срока за гаранционно обслужване на доставеното транспортно средство, според техническото предложение на участника. Определеният за изпълнител участник може да се възползва и от образците на банката-издател на гаранцията при условие, че същата съдържа необходимите условия, съгласно приложения образец. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Финансирането на поръчката е по проект № BG05M9OP001-2.002-0195-C001 „Община Ихтиман с грижа и подкрепа з анезависим живот”, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020". Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка, посочена от изпълнителя. Плащането се извършва в следните срокове: тридесет на сто от цената – авансово в 5-дневен срок от подписване на договор и предоставяне на фактура от изпълнителя на възложителя; останалите седемдесет на сто - в 5-дневен срок от изпълнението на договора, документирано с предавателно-приемателен протокол и предоставяне на фактура от изпълнителя на възложителя.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 1.Участникът е в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; 2.Участникът се намира в подобна на посочената в т. 1 процедура съгласно националните си закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда (при чуждестранни участници); 3.Участникът е преустановил дейността си; 4.Лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП при участника е осъждано с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
заседателната зала на ет. 4 в сградата на община Ихтиман, гр. Ихтиман, ул."Цар Освободител" №123
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект № BG05M9OP001-2.002-0195-C001 „Община Ихтиман с грижа и подкрепа за независим живот”, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020"
Настоящото обявление се изпраща по електронен път, а от датата на публикуването му в електронен вид до изтичането на срока за получаване на документацията се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на Възложителя http://www.ihtiman-obshtina.com/, от където участниците могат да я изтеглят. В срока за получаване на документацията участниците могат да получат същата и на хартиен носител от деловодството на Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура са посочени в чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата и обявлението за обществена поръчка. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ