Версия за печат

00195-2016-0002

BG-Айтос: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова - гл.експерт в отдел Стопански, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133

Място/места за контакт: Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aytos.bg.

Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки”.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Айтос по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Гарова” № 5”; Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2” с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Васил Априлов” бл. 3”; Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2” с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Васил Априлов” бл. 1”; Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6 с административен адрес: гр. Айтос, ул. „ Хаджи Димитър” № 18”; Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Цар Асен” бл. 6”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Айтос
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на НПЕЕ на многофамилни жилищни сгради(МЖС). Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60; Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40; Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40; Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72; Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72.В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката: разходи за СМР; разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти; разходи за авторски надзор; разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган; разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. Недопустими разходи по сградите: Всички разходи извън посочените като допустими, Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното техническо и енергийно обследване, Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма. Допустими дейности за финансиране по сградите са: дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност; обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.);Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за ЕЕ и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите СМР са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.По програмата ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради, а не по-висок. Обществената поръчка е насочена към обновяване на МЖС, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за ЕЕ да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в МЖС, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.Изпълнението на мерки за ЕЕ в МЖС ще допринесе за: по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване на разходите за енергия;подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите;осигуряване на условия на жизнена среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45410000, 45420000, 45442000, 45443000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Работи по боядисване и нанасяне на защитни покрития на сгради
Работи по фасади

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60, със РЗП -7105,13м2,; Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2.; Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2; Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7718,31м2. Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7159,72м2; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

Прогнозна стойност без ДДС
4206495 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие Размер на гаранцията за участие, по обособени позиции както следва: - ОП № 1 - 10 500,00лв.;ОП№ 2 - 4 700,00лв.;ОП № 3 – 4 700,00лв.; ОП № 4 – 11 400,00лв.; ОП № 5 - 10 500,00лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF ,IBAN: BG27BUIN95613300447527 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Айтос или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF,IBAN: BG27BUIN95613300447527. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, без да включва стойността на непредвидените разходи. Авансовото плащане се извършва в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане в полза на “Българска банка за развитие“АД. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, без да включва стойността на непредвидените разходи. след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 2.1. извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. 2.2. реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инвестиционния проект единична цена за всяка позиция. 2.3. доставени и/или монтирани и/или технологично изпитани машини и технологично оборудване в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. 2.4. осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на строителството. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ е в размер до 20% от стойността на договора, без включени непредвидени разходи, както и размерът на възникнали и доказани непредвидени разходи, се извършва от Възложителя при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, като този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр-те работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно нац.му закон, придружен с превод на бълг.език. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юр.лице, от участника за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от ПРВВЦПРС или за чужд.лица съотв. екв.документ или декларация или удостоверение от комп.органи съгласно нац. му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр-те работи обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. 1. плик №1 с надпис „Документи за подбор” 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма. 1.2.Представяне на участника, изготвена по образец (Образец № 1): 1.3.Документ за регистрация (копие) или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР; 1.4.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец № 2). 1.5.Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 и 2 ЗОП (Образец № 3); 1.6.Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на ОП (Образец № 4); 1.7.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП(Образец № 5) 1.8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); 1.9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7); 1.10.Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 8); 1.11.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 12); 1.12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 13); 1.13. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 14); 1.14. Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и стр.площадка (Образец № 15); 1.15. Декларация във връзка с Методическите указания на “Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради” (Образец № 16); 1.16. Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 17); 1.17. Документ за гаранция за участие – в оригинал; 1.18. Пълномощно (оригинал или заверено копие) – когато офертата или някой документ от нея не е подписан от упр. и предст.участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. продължава в раздел VІ.3. Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка; 2. Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участника е установен. Когато по обективни причини участника не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: 1. Участниците да разполагат с финансов ресурс в размер на 35 на сто от прогнозната стойност на обособената позиция, необходим за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и др.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1– Декларация - списък на услугите по образец № 3, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, а именно изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в жилищни сгради с РЗП: минимум 3000кв.м с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. 1.2. Декларация - списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакви или сходно с предмета на обществената поръчка, а именно: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни сторителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради с РЗП: минимум 3000кв.м (по образец № 3). Доказателствата за извършеното проектиране и строителство се предоставят под формата на: Изискуемите данни и параметри целят установяване на опит от страна на участника, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Данните се посочват в декларация-списък на изпълнените договори, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка (по образец), към който се прилагат следните доказателства: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актове въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, и актовете, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и ви строителството И/ИЛИ - удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, к съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, в обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с норматив изисквания. Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и дан контакт, И/ИЛИ -копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнени строителни дейности. Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказват изпълнението на видовете и количества строителни работи, както и строителните работи -са изпълнени качествено и в срок. 2. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. 3.Копия на валидни сертификати за внедрени системи - ISO 9001 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент, и - ISO 14001 „Системи за управление на околната среда" или еквивалент. 4.Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, предложен за изпълнението на поръчката (по образец), с приложени декларации за ангажираност от експертите (по образец).
Минимални изисквания: 1.1. Участниците трябва да имат опит в проектирането, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в жилищни сгради, вкл. ремонтни сторителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни сгради, с РЗП: минимум 3000кв.м /отнася се за всички обособени позиции/. 1.2. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в жилищни сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни сгради с РЗП: минимум 3000кв.м /отнася се за всички обособени позиции/. (забележка: изискването за изпълнени договори за проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг). 2. Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. 4. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: За изпълнение на проектирането и авторския надзор: 4.1. Архитект: висше образование специалност Архитектура, или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/;4.2. Строителен инженер: висше образование Строителен инженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП, или еквивалент; 4.3. Електроинженер: висше образование специалност Електроинженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП. 4.4. Инженер ОВК: висше образование специалност Отопление, вентилация и климатизация, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП;4.5. Инженер ВиK: висше образование инженер ВиК, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП; 4.6. Строителен инженер: висше образование Строителен инженер, който ще осъществява технически контрол по част Конструктивна. Валидно удостоверение за ППП; Валидно удостоверение за Технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; За изпълнение на СМР: 1. Технически ръководител на обекта: Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ; Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител. 2. Отговорник за контрола на качеството: Да има най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти; Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Продължава в раздел VІ.3) Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ПРОЕКТИРАНЕ (ПСП) ; тежест: 20
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ СТРОИТЕЛСТВО (ПСС) ; тежест: 20
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ПГ); тежест: 20
Показател: ФИНАНСОВИ ПОКАЗАТЕЛИ (ФП) ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.03.2016 г.  Час: 13:00
Място

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3,зала - I етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1.: 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения Образец № 9 и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по отделните обекти. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по самостоятелните обекти. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения Образец № 10 и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Продължава от раздел ІІІ.3.2 Технически възможности минимални изисквания: 3. Експерт по безопасност и здраве в строителството: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран персонал за изпълнението на поръчката /посочен по-горе / 1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Айтос- http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” от деня следващ на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000, 45000000, 45300000, 45320000, 45321000, 45400000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Монтажни работи на дограма
Работи по боядисване и стъклопоставяне
Работи по фасади

3) Количество или обем

Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60, със РЗП -7105,13м2,; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
1051559 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45400000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Монтажни работи на дограма
Работи по боядисване и стъклопоставяне
Работи по фасади

3) Количество или обем

Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2.; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
476495 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45400000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000, 45410000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Монтажни работи на дограма
Работи по боядисване и стъклопоставяне
Работи по фасади
Работи по полагане на мазилка

3) Количество или обем

Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
476495 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6.
1) Кратко описание

Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Монтажни работи на дограма
Работи по боядисване и стъклопоставяне
Работи по фасади

3) Количество или обем

Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7718,31м2. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
1142309 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г
1) Кратко описание

Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45300000, 45320000, 45321000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000, 45442000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Монтажни работи на дограма
Работи по боядисване и стъклопоставяне
Работи по фасади
Работи по боядисване и нанасяне на защитни покрития на сгради

3) Количество или обем

Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7159,72м2; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
1059637 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г.