00195-2016-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.02.2016 14:05 ч. : | 15/02/2016 13:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.02.2016 14:05 ч. : | 15/02/2016 13:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Айтос: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова - гл.експерт в отдел Стопански, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133
Място/места за контакт: Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aytos.bg.
Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки”.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Айтос по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Гарова” № 5”; Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2” с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Васил Априлов” бл. 3”; Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2” с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Васил Априлов” бл. 1”; Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6 с административен адрес: гр. Айтос, ул. „ Хаджи Димитър” № 18”; Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г с административен адрес: гр. Айтос, ул. „Цар Асен” бл. 6”.
Възлагане на обществена поръчка
ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на НПЕЕ на многофамилни жилищни сгради(МЖС). Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60; Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40; Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40; Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72; Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72.В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката: разходи за СМР; разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти; разходи за авторски надзор; разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган; разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. Недопустими разходи по сградите: Всички разходи извън посочените като допустими, Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното техническо и енергийно обследване, Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма. Допустими дейности за финансиране по сградите са: дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност; обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.);Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за ЕЕ и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите СМР са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.По програмата ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради, а не по-висок. Обществената поръчка е насочена към обновяване на МЖС, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за ЕЕ да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в МЖС, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.Изпълнението на мерки за ЕЕ в МЖС ще допринесе за: по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване на разходите за енергия;подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите;осигуряване на условия на жизнена среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие.
71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45410000, 45420000, 45442000, 45443000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60, със РЗП -7105,13м2,; Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2.; Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2; Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7718,31м2. Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7159,72м2; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие Размер на гаранцията за участие, по обособени позиции както следва: - ОП № 1 - 10 500,00лв.;ОП№ 2 - 4 700,00лв.;ОП № 3 – 4 700,00лв.; ОП № 4 – 11 400,00лв.; ОП № 5 - 10 500,00лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF ,IBAN: BG27BUIN95613300447527 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Айтос или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF,IBAN: BG27BUIN95613300447527. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, без да включва стойността на непредвидените разходи. Авансовото плащане се извършва в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане в полза на “Българска банка за развитие“АД. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, без да включва стойността на непредвидените разходи. след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 2.1. извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. 2.2. реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инвестиционния проект единична цена за всяка позиция. 2.3. доставени и/или монтирани и/или технологично изпитани машини и технологично оборудване в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. 2.4. осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на строителството. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ е в размер до 20% от стойността на договора, без включени непредвидени разходи, както и размерът на възникнали и доказани непредвидени разходи, се извършва от Възложителя при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3,зала - I етаж.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от Раздел III.2.1.: 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения Образец № 9 и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по отделните обекти. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по самостоятелните обекти. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения Образец № 10 и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Продължава от раздел ІІІ.3.2 Технически възможности минимални изисквания: 3. Експерт по безопасност и здраве в строителството: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран персонал за изпълнението на поръчката /посочен по-горе / 1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Айтос- http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” от деня следващ на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.
15.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60.
71200000, 45000000, 45300000, 45320000, 45321000, 45400000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000
Описание:
Обособена позиция № 1 „Многофамилна жилищна сграда - ул. „Гарова” № 5, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4” Обектът представлява многофамилна жилищна сграда входове 1, 2 и 3 се състоят от шест надземни нива и сутерен, а вход 4 от пет надземни нива и сутерен - общ брой апартаменти 60, със РЗП -7105,13м2,; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40.
71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45400000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000
Описание:
Обособена позиция № 2 „Многофамилна жилищна сграда –- ул. „Васил Априлов” бл. 3, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2.; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40.
71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45400000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000, 45410000
Описание:
Обособена позиция № 3 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Васил Априлов” бл. 1, вх. 1 и вх. 2”. Сградата е осеметажна с два входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 40, със РЗП -3219,57м2; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72.
71220000, 45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45321000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000
Описание:
Обособена позиция № 4 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Хаджи Димитър” № 18, вх. 1, вх. 2, вх. 3, вх. 4, вх. 5 и вх. 6. Сградата е пететажна с 6 входа, с един полуподземен/сутерен/ етаж– общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7718,31м2. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72.
71220000, 45000000, 45300000, 45320000, 45321000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421000, 45440000, 45443000, 45442000
Описание:
Обособена позиция № 5 „Многофамилна жилищна сграда – ул. „Цар Асен” бл. 6, вх. А, вх. Б, вх. В и вх. Г Сградата има четири входа, всеки с полуподземен етаж и осем жилищни етажа - за входове В и Г, седем жилищни етажа за вход Б и шест жилищни етажа за вход А – общ брой апартаменти 72, със РЗП - 7159,72м2; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.