Версия за печат

00797-2016-0009

BG-Бургас: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. Александровска 26, За: Даниел Борисов, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907215, E-mail: d.borisov@burgas.bg, Факс: 056 841541

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/25062.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЩИНСКИ ОБЕКТИ И МЕРОПРИЯТИЯ"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Община Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

С настоящата обществена поръчка Възложителят цели да осигури физическа охрана за обекти, собственост на Община Бургас, а също така и на събития, провеждащи се под нейна егида. Избраният за изпълнител следва да осигури услуга, която е насочена към ефективно и своевременно установяване, предотвратяване и/или прекратяване на неправомерни въздействия и посегателства върху охраняваните обекти, а също така и осигуряване на сигурност и спокойствие по време на събития от културната програма на Община Бургас. Изпълнителят следва да съблюдава коректното спазване на Закона за частната охранителна дейност, както и да предприема съответните мерки за указване на съдействие на органите на МВР за предотвратяване и противодействие при противоправни посегателства и поведение, на територията на охраняваните обекти и събития.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

обект адрес охрана Изложение „Флора Бургас“ – Пролет и есен. По заявка от страна на Възложителя Фестивал „Джаз в Бургас“ По заявка от страна на Възложителя. „Джулай морнинг“ По заявка от страна на Възложителя Национален конкурс „Бургас и морето“ По заявка от страна на Възложителя. „Метъл фест“ По заявка от страна на Възложителя. „Международен фолклорен фестивал“, гр. Бургас По заявка от страна на Възложителя Бивша Немска болницгр.Бургас, между ул.“Св.Св.Кирил и Методий“, ул.“Оборище“ и ул.“Средна гора“ жива охрана на входа на обекта – 1 пост на 24 часа Изложби в зала „А.Г. Коджакафалията“ По заявка от страна на Възложителя Склад гр.Бургас, ул.“Байкал“ №9 жива охрана на входа на обекта – 1 пост на 24 часа Защитено жилище за хора в риск гр.Бургас, ул.“Поп Грую“ №45 1 пост жива охрана:- от 19.00 ч. до 07.00 часа в делнични дни; - денонощно в почивни и празнични дни Автогара „Юг“ Жива охрана - 1 пост, 24 часа. Културно – масови мероприятия на Община Бургас от 19.00 ч. до 7.00 ч. /всеки ден включително почивни и празнични дни/ КЦ "Морско казино" и Открита сцена "Охлюва" нощна охрана от 19.00 ч. до 7.00 ч. /всеки ден включително почивни и празнични дни/ Регионално депо Братово – Запад Жива охрана от 3 поста. Неделя – 24 часа, в останалите дни от 17.00 до 07.00 часа Складова база „Капче“ Жива охрана – 1 пост, 24 часа Туристически комплекс „Акве Калиде“ Кв. „Ветрен“, в.з. „Минерални бани“ Жива охрана – 1 пост, от 20.00 ч. до 07.00 ч.

Стойност, без да се включва ДДС
458333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

24

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 4 580 лв. (четири хиляди петстотин и осемдесет). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Бургас IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 17. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 18. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС, със срок на валидност срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 19. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разходът ще се извърши от параграф 1020, дейност 122 от бюджета на съответните второстепенни разпоредители. За обектите подлежащи на постоянна физическа охрана, включени в Приложение към ценовата оферта, месечната такса ще се заплаща след издаване на фактура от Изпълнителя, в срок до 30 календарни дни от представянето на фактурата на Възложителя по цени, съгласно Приложение към ценовата оферта и реално извършената работа. При възникнала необходимост от осигуряване на физическа охрана на движимо и недвижимо имущество на обекти, собственост на Община Бургас или мероприятия и събития, организирани от Община Бургас, разплащането ще се извършва след писмено възлагане от страна на Възложителя, по цени, съгласно офертата на Изпълнителя, в срок до 30 дни от представянето на фактурата на Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не е поставил такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки уч. в настоящата процедура за възлагане на общ. поръчка има право да представи само една оферта. Тя трябва да се състои от три части:•ПЛИК 1 – „Документи за подбор”, в който се пост. док. и информ. по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП;•ПЛИК 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се пост. техн. п-ние за и-ние, съд. и срок за и-ние на поръчката и ако е приложимо- д-ция по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;•ПЛИК 3 – „Предлагана цена”, в който се поставя цен. п-ние за и-ние на поръчката.ПЛИК 1 трябва да има следн. с-ние:•Списък на док., и информ. съд. се в офертата, подп от предст. участника, в;•Предст. на уч. в оригинал, което вкл.: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент. и-ция в съотв. със законодат. на държ., в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за коресп. при провеждането на процедурата. oКогато не е представен ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, участниците - ЮЛили ЕТ, прилагат към своите заявл за участие или оферти и у-ния за акт. състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквив. док. на съд. или адм. орган от държ., в която са уст.oПри участници о-ния - копие на дог за о-ние, а когато в дог. не е посочено лицето, което предст. уч. в обед. - и док., подп. от лицата в обед., в който се посочва представ. oКогато участникът в процедура е чуждест ФЛ/ЮЛили техни обед.следва да бъдат спазени изискв съгл чл. 56, ал. 4 на ЗОП. •Док. за упр. на проф.д-ст по чл. 49, ал. 2 от ЗОП, а именно: Участникът трябва да притежава валиден Лиценз, изд. от д-ра на ГД „Охранителна полиция“ или упълномощено от него лице (съгласн. чл.14 от ЗЧОД).За доказване на това изискване се представя: Декл./ Копие на лиценз за упр. на проф. дейност от директора на ГД „Охранителна полиция“ или упълн. от него лице.Заб. По отношение на лиценза, когато участникът е чуждестранно лице, рег. в държава - членка ЕС, в друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, или в К-я Швейцария, и има право да извършва охр. д-ст съгл. зак. на държавата, в която е установен, и удостовери, че отговаря на изискванията на ЗЧОД.Частна охранителна дейност се извършва само след получ. на лиценз/удостов. правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД.В случай, че уч. участва като обединение/консорциум, такъв лиценз трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва охр. дейност. Изискването се прилага и за подизпълн., които ще извършват дейностите по охрана. Относно чуждестранните лица условието, следва да се съобрази с чл. 49 от ЗОП.Заб. Дейн. по упр. на охр. дейност следва да се извършват от лица, притежаващи валиден Лиценз за упражняването им, съгласно чл. 4, ал. от ЗЧОД.Заб.:Лицензът/удост. за упражн. на охр. дейност следва да бъде валиден/валидно/ за срока на изпълнение на поръчката.Възл. няма да сключи договор за общ. поръчка, ако преди неговото подп., участникът, избран за и-тел не представи копие от валидно у-ние/лиценз за упр. на охр. дейност, изд. по реда на ЗЧОД или валиден еквивалентен докт, или д-ция, или у-ние, изд. от компетентен орган на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, док. вписването на участника в съотв. регистър на тази държава.б) Д-ция по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоят. по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предл. първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) . Декл. се подпот лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При под. на офертата участникът удостов. липсата на обстоят. по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и пос. в обявл. изискв.по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 ЗОП с една д-ция, подп. от лицата, които представл. участника. Наличието на обстоят. по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (п-ние първо), 2а (п-ние първо), 4 и 5 води до отстр. от участие в проц..Следва да се има предвид, че само лишаване от упр. на проф. и д-тите, свързани с и-ние на охр. услуги, съг. чл. 47, ал. 2, (п-ние първо) от ЗОП са пречка в уч. на настоящата процедура. Прод. в раздел ДОП. И-ЦИЯ.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

-

Изисквано минимално/ни ниво/а:

-

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

-Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга съгласно чл. 51 ал. 4 от ЗОП (Приложение №11). Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. -Участникът представя декларация (свободен текст), с която удостоверява наличие на обстоятелството. -Представя се декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за услуги. -Заверено копие на сертификат по стандарт ISO 9001:2008, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката- охранителна дейност. -Представя се Списък на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата с посочване на професионалния им опит. (Приложение №12) - Представя се декларация (свободен текст) за наличие на центъра, като към нея се посочват име и телефон за контакт.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

• Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности на предмета на настоящата поръчка или договори за услуги, които са еднакви с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират дейности, свързани с физическа охрана на обекти. •Участникът да притежава лиценз за собствена радиочестота за извършване на охранителна дейност, издадена от Комисия за регулиране на съобщенията, покриваща територията на град Бургас или с национален обхват, със срок на валидност, не по-кратък от срока на договора. •Участниците да разполагат с минимум 5 (пет) броя автопатрули за екипите за реагиране при получаване на алармено съобщение, ангажирани за изпълнението на поръчката. •Участниците да са сертифицирани по стандарт ISO 9001:2008, като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. • Участниците да разполагат с минимум 30 (тридесет) броя охранители. •Участниците следва да разполагат с мониторингов (диспечерски) център на територията на Община Бургас. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 50
Показател: Ценово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

93-ОП-13/25.01.2016г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2016 г.  Час: 15:59
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на Община Бургас, ул. Александровска №26, Заседателн зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазаване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

•Д-ция за прием. на условията в проекта на дог., изготв. в съответствие с образеца от настоящата д-ция, подписана от участника.•Д-ция по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС . .•Декл. по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. В зависимост от правно-организационната форма на уч, декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.•Д-ция за уч. на подизп. Когато участникът предвижда участието на под. при изпълн. на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълн. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подиз. •Д-ция за съгласие за участие като подизпълнител•Банк. г-ция за участие в общ. поръчка. В случай, че се представя банк.гар., същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност мин.180 дни, считано от крайния срок за под. на офертата;•Декл., че са спазени изискв. за закрила на заетостта, вкл. мин. цена на труда и условията на труд .•Декларация за липса на свързаност с друг участник в съотв. с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоя. по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП .Плик 2 трябва да бъде запечатан, непрозрачен и с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” и да съдържа следн док:•Техническо п-ние, вкл. срок за и-ние, изг. по образец при събл.на изискв. на Техн. с-ции, изискв. към офертата и усл. за и-ние на поръчката, към което, ако е приложимо, се прилага д-ция за конф. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП.Към ТП се прилага к-ция за и-ние, която трябва да съд. най-малко следн. и-ция:предлагани мерки за осигур. на ефективна охрана на общ. обекти и меропр., както и пропус. режим в тях; подр. план в съотв. с чл.24, ал.2 от ЗЧОД за орг. на физ охрана, който вкл особ на обектите, о-ция на охрана /постове, маршрути, смени, к-ции/, брой о-тели – съобр. с изиск. на Възл. за раб. време, брой охр. на смяна в съотв. с изискв. на труд законод.; пропус. режим чрез сист. за достъп до съотв. сграда; общ план-инс-ция за действие на охраната при възникване на кризисни ситуации на охр. терит. /пожар, наводн., авария,земетр., пряко нападение, заплаха от атентат/терор.акт,др. извън. обстоят./ и начините за осъщ. на опер. връзка с отг. лица на Възл., както и за усилване на физ. охрана с дежурна част или за реаг. при необходимост; изгр. система за орг и осъщест на ръководството, опер. контрол, у-ние и съдействие на охран. при и-ние на служ. им з-ния.Участник, от чието ТП липсва някое от избр п-ния, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Плик 3 трябва да бъде запечатан, непрозрачен и с надпис „Предлагана цена” и да съдържа следния документ:Предлагана цена за изпълнение на поръчката – в оригинал. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Приложение № 4). Цената следва да бъде представена в лева без ДДС. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената, предложена от Участника. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Ценовото предложение трябва да включва всички разходи на участника за изпълнение на поръчката, в т.ч. всички дължими данъци, такси и други плащания, съгласно действащото законодателство.Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложената цена носи единствено участникът в поръчката. Сроковетe са съкратени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Бургас, ул. Александровска №26, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907215, E-mail: d.borisov@burgas.bg, Факс: 056 841541

Интернет адрес/и:

URL: www.burgas.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ