01026-2016-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.02.2016 16:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.02.2016 16:15 ч. : | 10/02/2016 16:09 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.02.2016 16:15 ч. : | 10/02/2016 16:09 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Искър:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. Георги Димитров № 38, За: Теменужка Василева - тел.: 0879010314; Бистра Минковска - тел.: 0879010280, Република България 5868, Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекции ОППИТОИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0118/.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0118/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Предмета на настоящата поръчка е: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детско и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1: Хляб и хлебни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 2: Мляко, Млечни продукти и яйца за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 3: Месо, месни продукти, риба и рибни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 4: Варива, подправки и други хранителни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 5: Плодове и зеленчуци за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 6: Консерви и други хранителни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър - ЗАПАЗЕНА за участие от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16гот ЗОП ! Обособена позиция 7: Доставка на хранителни продукти за осигуряване на топъл обяд и училищен плод в Община Искър за нуждите на ОДЗ “Мара Балева”, гр. Искър и Домашен социален патронаж, гр. Искър.
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детско и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1: Хляб и хлебни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 2: Мляко, Млечни продукти и яйца за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 3: Месо, месни продукти, риба и рибни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 4: Варива, подправки и други хранителни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 5: Плодове и зеленчуци за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър; Обособена позиция 6: Консерви и други хранителни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева” гр. Искър и Домашен социален патронаж гр. Искър - ЗАПАЗЕНА за участие от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16гот ЗОП ! Обособена позиция 7: Доставка на хранителни продукти за осигуряване на топъл обяд и училищен плод в Община Искър за нуждите на ОДЗ “Мара Балева”, гр. Искър и Домашен социален патронаж, гр. Искър. Целта на настоящата обществена поръчка е доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ “Мара Балева”, гр. Искър и Домашен социален патронаж, гр. Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод.
15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15500000, 15810000, 15870000, 03220000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
обявление за поръчка
710954
29.01.2016 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на документация за участие
Условия при отваряне на офертите
1. В Д О К У М Е Н Т А Ц И Я ЗА УЧАСТИЕ ВЪВ ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детско и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по седем обособени позиции” в Раздел "ІV. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОФЕРТАТА" в точка 3.2. Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” е допусната е техническа грешка в тире второ: "- Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт." ВМЕСТО: (Посочва в календарни дни. Предложенията по този показател се представят като цяло число. Оферта, в която е предложен срок за изпълнение на поръчката в друга мерна единица, се отстранява от участие в процедурата). ДА СЕ ЧЕТЕ: Предложеният „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт“ не може да бъде по-дълъг от 24 часа. Оферти, в които предложеният от участниците „Срок за реагиране при необходимост от подмяна на продукт“ е по-дълъг от 24 часа, ще бъдат отстранявани от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ! Оферти, в които предложеният от учасниците „Срок за реагиране при необходимост от подмяна на продукт“ не е посочен в часове, а в други единици, напр. в дни, седмици и т.н., ще бъдатотстранявани от участие в настоящата открита процедура. 2. В Образец № 12 "ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА" е допусната техническа грешка: Вместо: "1. Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт: .................. (Посочва се в календарни дни)." ДА СЕ ЧЕТЕ: "1. Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт: .................. (Посочва се в ЧАСОВЕ)." (Предложеният „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт“ не може да бъде по-дълъг от 24 часа. Оферти, в които предложеният от участниците „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт“ е по-дълъг от 24 часа, ще бъдат отстранявани от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ! Оферти, в които предложеният от учасниците „Срок за реагиране при необходимост от подмяна на продукт“ не е посочен в часове, а в други единици, напр. в дни, седмици и т.н., ще бъдатотстранявани от участие в настоящата открита процедура.) 3. В "ПОКАЗАТЕЛИ И МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ" е допусната е техническа грешка ВМЕСТО: Важно: Предложеният „Срок за реагиране в случай на рекламация“ не може да бъде по-дълъг от 24 часа Оферти, в които предложеният от участниците „Срок за реагиране в случай на рекламация“ е по-дълъг от 24 часа, ще бъдат отстранявани от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ! Оферти, в които предложеният от учасниците „Срок за реагиране в случай на рекламация“ не е посочен в часове, а в други единици, напр. в дни, седмици и т.н., ще бъдатотстранявани от участие в настоящата открита процедура. ДА СЕ ЧЕТЕ: Важно: Предложеният „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “ не може да бъде по-дълъг от 24 часа Оферти, в които предложеният от участниците „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “ е по-дълъг от 24 часа, ще бъдат отстранявани от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ! Оферти, в които предложеният от учасниците „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “ не е посочен в часове, а в други единици, напр. в дни, седмици и т.н., ще бъдатотстранявани от участие в настоящата открита процедура.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
От датата на публикуване на Решението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача и предоставя пълен достъп по електронен път на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0118/ променената Документацията за участие в процедурата, променената Показатели и Методика за определяне комплексната оценка на офертите, както и промененият Образец № 12 "ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА".
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
10.02.2016 г.
Възложител