00265-2016-0022
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.02.2016 15:08 ч. : | 03/02/2016 14:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.02.2016 15:08 ч. : | 03/02/2016 14:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Минчо Минчев - експерт търговия; Начко Халачев - администратор информационни системи, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/; 0417 83305/3636/, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски; отдел Информационни технологииИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Годишен абонамент за 50 бр. графични програмни продукти Autodesk AutoCAD, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Civil 3D и AutoCAD DSS (по клиентски договор 110000047817 на Autodesk Inc., http://manage.autodesk.com/)” - реф. № 16/2016 г. – ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
"Мини Марица-изток" ЕАД ползва абонаментна поддръжка включваща техническа помощ, онлайн документация и обучения, право да получава излезлите в периода на действие на абонамента нови версии на програмните продукти от фамилията AutoCAD на Autodesk Inc. Поддръжката на продуктите по клиентски договор 110000047817 на Autodesk Inc. изтича на 29.04.2016 г. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
48322000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
50 броя. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 800 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на договора срещу представена фактура-оригинал. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
Услугата е за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от 30.04.2016 г.
не се изискват
не се изискват
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 16/2016 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ