02709-2016-0032
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.02.2016 13:19 ч. : | 03/02/2016 11:51 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.02.2016 13:19 ч. : | 03/02/2016 11:51 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Ловеч: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
СЗДП ТП Държавно горско стопанство-гр.Ловеч, ул.Търговска № 56, ет.4, За: инж.Иван Петков, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603765, E-mail: dgs_lovech@abv.bg, Факс: 068 603765
Място/места за контакт: Гр.Ловеч, ул.Търговска № 56, ет.4Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160201MfFR6258203.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Стопанисване и опазване на гори-държавна собственост
НЕ
„Ремонт на автомобили с осигуряване на необходимите резервни части”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Ремонт на автомобилите, собственост на СЗДП ТП Държавно горско стопанство-гр.Ловеч с осигуряване на необходимите резервни части за срок от 24 месеца от сключване на договора.
50112000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Ремонт на автомобилите, собственост на СЗДП ТП Държавно горско стопанство-гр.Ловеч с осигуряване на необходимите резервни части с максимална прогнозна стойност на договора в размер на 7000,00 лв. без ДДС /седем хиляди лева/ за срок от 24 месеца от сключване на договора.
НЕ
НЕ
24
1.Гаранцията за участие е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 1% от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 70,00 лв./седемдесет лева/. 2.Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 5% от стойността на поръчката в размер на 350,00 лв. /триста и петдесет лева/. Сумите на гаранциите за участие и за изпълнение да се внасят по следната банкова сметка: IBAN: BG18 PIRB 9170 1605 2225 13 BIC: PIRBBGSF банка „ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ“АД офис – гр.Ловеч.
Съгласно изискванията на договора.
ДА
Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.
Право на участие в открита процедурата имат всички физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон и приложили изискуемите документи. Всички участници се ползват с равни права. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и указания и трябва да съдържа следното: Плик № 1 „Документи за подбор” 1. Оферта със срок на валидност на офертата – минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване - по образец – Приложение № 1 2. Представяне на участника – Приложение № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 3 3. Списък на техническите лица, вкл. отговарящи за контрола на качеството – Приложение № 4 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние.Документът, доказващ икономическо и финансово състояние, следва да сочи финансов ресурс в изисквания от Възложителя размер. 5. Оригинал на документ за внесена или учредена гаранция за участие в размер на 1% от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 70,00 лв./ седемдесет лева/.Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на поръчката в размер на 350,00 лв. / триста и петдесет лева/. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – Приложение № 5 7 . Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Приложение № 6 8. Декларация за подизпълнители/прилага се, ако ще се използват подизпълнители/ – Приложение № 7 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 9 10. Декларация за приемане условията на проекто-договора – Приложение № 11 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”.Техническото предложение за изпълнение на поръчката се изготвя по образец – Приложение № 8 и трябва да съдържа всички условия от страна на участника за изпълнението на услугата, включително срок за изпълнение. Плик № 3 „Предлагана цена”.Предлаганата от участника цена се посочва като стойност в български лева без ДДС по образец – Приложение № 10. Поставя се в отделен плик, обозначен с надпис “Предлагана цена” и се запечатва. Плик № 1 „Документи за подбор”, Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик № 3 „Предлагана цена” се поставят в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 20% от общата прогнозна стойност на обществената поръчка - 7000,00 лв., равняващи се на 1400,00 лв. /хиляди и четиристотин лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.
Участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 20% от общата прогнозна стойност на обществената поръчка - 7000,00 лв., равняващи се на 1400,00 лв. /хиляди и четиристотин лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.
1.Срок за изпълнение на услугата /ремонта/ - не повече от 15 /петнадесет/ дни, след предоставяне на автомобила в сервиза на Изпълнителя. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато услугата е с повишена сложност и поради непредвидени обстоятелства не е възможно извършването им в срока за изпълнение, същият може да бъде удължен след писмено потвърждение от страна на Възложителя съгласно условията на договора. 2.Гаранционен срок на извършения ремонт – не по-малко от 6 /шест/ месеца. 3.Гаранционен срок на вложените резервни части – не по-малко от 12 /дванадесет/ месеца. 4.Осигуряване на работно време на потенциалния изпълнител на поръчката – участник в откритата процедура, което да е без почивни дни само при осигуряване на превоз на подлежащия за ремонт автомобил /при невъзможност за придвижването му на собствен ход/ от мястото на вземането до сервиза за сметка на изпълнителя и осигуряване на всички необходими резервни части за извършване на ремонта на автомобилите. 5.Посочване на адрес на сервиза на територията на населено място в Община Ловеч или Община Плевен, а при невъзможност – деклариране на съгласие за поемане на разноските по придвижване на автомобила, дори ако е на собствен ход, от мястото на вземането до сервиза на Изпълнителя и обратно. 6.Списък на техническите лица, вкл. отговарящи за контрола на качеството
1.Срок за изпълнение на услугата /ремонта/ - не повече от 15 /петнадесет/ дни, след предоставяне на автомобила в сервиза на Изпълнителя. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато услугата е с повишена сложност и поради непредвидени обстоятелства не е възможно извършването им в срока за изпълнение, същият може да бъде удължен след писмено потвърждение от страна на Възложителя съгласно условията на договора. 2.Гаранционен срок на извършения ремонт – не по-малко от 6 /шест/ месеца. 3.Гаранционен срок на вложените резервни части – не по-малко от 12 /дванадесет/ месеца. 4.Осигуряване на работно време на потенциалния изпълнител на поръчката – участник в откритата процедура, което да е без почивни дни само при осигуряване на превоз на подлежащия за ремонт автомобил /при невъзможност за придвижването му на собствен ход/ от мястото на вземането до сервиза за сметка на изпълнителя и осигуряване на всички необходими резервни части за извършване на ремонта на автомобилите. 5.Посочване на адрес на сервиза на територията на населено място в Община Ловеч или Община Плевен, а при невъзможност – деклариране на съгласие за поемане на разноските по придвижване на автомобила, дори ако е на собствен ход, от мястото на вземането до сервиза на Изпълнителя и обратно. 6.Списък на техническите лица, вкл. отговарящи за контрола на качеството
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на ТП ДГС – гр.Ловеч, на адрес: гр.Ловеч, ул.”Търговска” № 56 всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа от 05.02.2016г. до 16.03.2016г. на цена 10,00 лв. без ДДС /десет лева/. В случай, че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата, Възложителя го прави за сметка на поискалия го.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Гр.Ловеч, ул.Търговска № 56, ет.4
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масово осведомяване.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.02.2016 г.