02711-2016-0021
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.01.2016 09:59 ч. : | 29/01/2016 09:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.01.2016 09:59 ч. : | 29/01/2016 09:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Попово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Териториално поделение ДЛС Черни Лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул.Михаил Маджаров №68, За: инж.Стела Атанасова, Р.България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105
Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.ПоповоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?p=995.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка чрез покупка на строителни материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово"
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка чрез покупка на строителни материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово“
44110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Необходимите за доставяне строителни материали предмет на настоящата обществена поръчка са посочени в ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ към документацията на процедурата и същата е видна в раздел: "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ : http://dlschernilom.dpshumen.bg. Количеството на всяка отделна доставка се определя единствено и само чрез изрична писмена заявка от Възложителя, подадена по електронна поща или факс, при възникнала необходимост. Няма ограничения в количеството и заявения брой артикули от посочените в Техническата спецификация (т.е. с една заявка може да бъде заявена и само една бройка от един артикул). Няма ограничения в стойността на всяка отделна доставка в рамките на определения от Възложителя максимален финансов ресурс (т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност), в размер до 20 000,00 лв(двадесет хиляди лева)без вкл. ДДС.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция (по избор на участника) е в размер на 200,00 лв. (двеста лева) и се внася (респ. се представя) преди изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. 1.1. Гаранцията за участие под формата на парична сума се внася в касата на ТП или по банковата сметка на Възложителя с IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ АД, и трябва реално да е постъпила по сметката на Възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. 1.2. Гаранцията за участие под формата на банкова гаранция трябва да е учредена в полза на Възложителя като безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност до приключване на процедурата с влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител. Тя се представя в оригинал в плик №1 с надпис „Документи за подбор“. 2. Гаранцията за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция (по избор на участника), е в размер на 5% (пет процента) от прогнозната стойност на поръчката (финансовия ресурс) и се внася (респ. се представя) при сключване на договора, след като участникът бъде определен за Изпълнител на поръчката. 2.1. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се внася по банков път, по банковата сметка на Възложителя с IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД. Тя се внася от участника, определен за изпълнител на поръчката и трябва реално да е постъпила по сметката на Възложителя към момента на сключване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция трябва да е учредена в полза на Възложителя като безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Тя се представя в оригинал при сключване на договора, от участникът, определен за Изпълнител на поръчката. 3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие (независимо от нейната форма), когато: 3.1. Участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите. 3.2. Участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в срок. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие: 4.1. На отстранените участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на Изпълнител. 4.2. На класираните на първо и второ място участници - в срок до 5 (пет) работни дни след сключване на договора за обществена поръчка. 4.3. На останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 4.4. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 5. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на Изпълнител. 6. Възложителят освобождава гаранциите по обществената поръчка без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Условията и сроковете за освобождаване (респ. задържане) на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).
1.Финансирането на настоящата обществена поръчка ще се извърши от стоанската дейност на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово. 2.Заплащането на всяка отделна доставка ще се извършва в лева, въз основа на единичните цени фиксирани в ценовото предложение на участника, в рамките на предвидения от Възложителя финансов ресурс по настоящата поръчка. 3. Плащанията ще се извършват по банков път и съгласно условията на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след извършена доставка и представена фактура от страна на Изпълнителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
„Доставка чрез покупка на строителни материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово“
НЕ
Български
90
Административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул."Михаил Маджаров" № 68
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя пълне достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1. от настоящото обявление.Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (плик № 3), както и тегленето на жребии по реда на чл.71, ал.5 от ЗОП( при възникване на основание за това).Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайният срок за подаване на оферти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ