01605-2016-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.01.2016 11:47 ч. : | 26/01/2016 11:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.01.2016 11:47 ч. : | 26/01/2016 11:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
БДЖ-Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: Анелия Ангелова, Ангелина Николова, Република България 1080, София, Тел.: 0884 706182; 0882 427835, E-mail: aangelova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Обща администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-hartiia-hartieni-izdeliia-kancelarski-materiali-i-konsumativi-za-ofis-tehnika-za-5073.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 (две) обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 - "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" . - Обособена позиция № 2 - "Доставка на консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози " ЕООД"
Възлагане на обществена поръчка
"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" за двугодишен период. Обществената поръчка е разделена на 2 (две) обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 - "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" - Обособена позиция № 2 - "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
22000000, 30192000
Описание:
ДА
НЕ
"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за двугодишен период. Обществената поръчка е делима на 2 (две) обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 - " Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на " БДЖ - Пътнически превози" ЕООД " - Обособена позиция № 2 - "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на " БДЖ - Пътнически превози " ЕООД" Количествата са съгласно Технически спецификации - Приложение № 1 и Приложение № 2 към документацията за участие.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: - Обособена позиция №1 - "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" – 1200 лв.; - Обособена позиция №2 "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"– 1100лв.; със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 15 към документацията за участие или парична сума по сметката на Възложителя – „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон Света София, IBAN: BG57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. За участници по обособена позиция № 1 Важно! На основание чл. 59, ал. 6 от Закона за обществените поръчки, гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се изисква от участници-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания За участници по обособена №2 Участникът определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение №16 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от общата стойност на договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора.
Съгласно раздел IV от проекта на договор към документацията за участие.
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.
1.Обособена позиция № 1 – „Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” в настоящата обществена поръчка e предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.Съгласно чл. 16г, ал. 6 от ЗОП, оферти за обособена позиция № 1 - „Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 3.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. 4.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които немогат да изпълнят поне 80 % от обема на обществената поръчка със собствени ресурси и се позовават на ресурсите на трети лица, следва да представят информацията по чл. 16г, ал. 10 от ЗОП за посочените лица, както и доказателства, че ще имат на разположение тези ресурси. 5. Когато участникът специализирано предприятие е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 6.Към представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията на хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз.
Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП 1.Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена доставка. * Под „сходни доставки” на обществената поръчка се разбират: По обособена позиция №1 – доставките на всякакви видове канцеларски материали. 2.Сертификати за качество по EN ISO и/или еквивалент, удостоверяващи че предлаганите хартия, хартиени изделия, канцеларски материали са годни за използване по предпочитание и отговарят на приложимите в Република България стандарти за качество, и/или приложимите Европейски и/или международни стандарти. 3. Декларация по чл.51, ал.1, т. 3 от ЗОП относно описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството на участника - Приложение № 9 /образец/. Участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в процедурата, ако могат да изпълнят поне 80% от обема на обществената поръчка със собствено производство или ресурс, и/или чрез подизпълнител и/или ресурсите на трети лица при условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП. В случай, че за изпълнение на поръчката, участникът се позовава на ресурсите на трети лица, следва да представи доказателства, че ще има на разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП. 4.Участниците следва да представят 1/един/ брой каталог на предлаганите от тях артикули в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Каталог”, който се поставя в Плик №1. Пликът съдържащ каталог се отваря при отваряне на пликове №3 с предлаганата цена на допуснатите участници. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДППРИЯТИЯ 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена доставка * Под „сходна доставка” на обществената поръчка се разбират: По обособена позиция №1 – доставките на всякакви видове канцеларски материали; По обособена позиция №2 – доставките на всякакви видове консумативи за офис техника. 2. Сертификати за качество по EN ISO и/или еквиваленти, удостоверяващи че предлаганите хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника са годни за използване по предпочитание и отговарят на приложимите в Р. България стандарти за качество, и/или приложимите Европейски и/или международни стандарти. 3. Участниците следва да представят 1/един/ брой каталог на предлаганите от тях артикули в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Каталог”, който се поставя в Плик №1. Пликът съдържащ каталог се отваря при отваряне на пликове №3 с предлаганата цена на допуснатите участници.
ДА
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.
Български
150
гр.София, ул. "Иван Вазов" №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим на достъп до сградата , в която се извършва отваряне на документите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 6.6. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 6; 6.7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Пр. № 7; 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 3 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът-специализирано предприятие е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Необходимите документи, които е необходимо да представят участниците различни от тези, които представят специализираните предприятия са както следва: Към т.2 Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Пр. №3 към документацията за участие: б) декларация по чл. 47, ал. 9 в) декларация в свободен текст, че участникът е производител. В случай, че участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите /дистрибутурски договор или друг оторизиращ документ/, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на продукцията им. 7.Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение №3 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. Всички останали изискуеми документи са съгласно описаните документи в т.I. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1. При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал. 2, т. 5 и ал.5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. 2. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
26.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
"Доставка на хартия, хатриени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
22000000
Описание:
Съгласно Техническа спецификация № 1 за "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" към документацията за участие и каталога на производителя.
"Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
30192000
Описание:
Съгласно Техническа спецификация № 2 за "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - пътнически превози" ЕООД" към документацията за участие и каталога на производителя.