00325-2016-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2016 16:16 ч. : | 20/01/2016 16:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2016 16:16 ч. : | 20/01/2016 16:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 05 - Далекосъобщителни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Джамбазов, д.м., г-н Тенчо Василев, г-н Рангел Христозов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160114uTsE3577062.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Предоставяне на услуги от оператор на фиксирани телефонни мрежи за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД гр. Пловдив“
Възлагане на обществена поръчка
„Предоставяне на услуги от оператор на фиксирани телефонни мрежи за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД гр. Пловдив“
64200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Не е приложимо
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 500 (петстотин) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Плащането се извършва при условията на отложено плащане, по банков път, до 60 дни въз основа на издадена фактура.
1. Кандидатът за предоставяне на услугата да бъде регистриран в Комисията за регулиране на съобщенията за предоставяне на обществени фиксирани телефонни услуги и да притежава надлежно издадено разрешение. 2. Да осигурява пълна свързаност на потребителите към други мрежи в страната и чужбина - фиксирани и мобилни. 3. Да осигури запазването на използваната от УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД гласова телефонна услуга в неговите обекти със същите количествени и качествени параметри и функционалност, включително организация на автоматичен вход (DDI) и сериен номер.4. Да предостави гласовата телефонна услуга, като за целта реализира за своя сметка наземна свързаност с достатъчен капацитет и осигури крайни устройства с необходимия интерфейс към наличното оборудване на Възложителя. Да осигури съвместимост между наличното оборудване на Възложителя и мрежата си, включително инсталиране и конфигуриране на допълнително оборудване, ако е необходимо такова, без заплащане на допълнителни еднократни или месечни такси за това. 5. Да осигури запазването на всички съществуващи географски номера, ползвани от УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, вкл. вътрешно учрежденски номера, като се гарантира възможност за преносимост. 6. Да са освободени от заплащане услуги като: подробно електронно месечно извлечение, добавяне на нови абонати (абонатни и вътрешно учрежденски номера), както и изваждане на абонати. 7. Да може от всеки един от настоящите географски телефонни номера да се провеждат гласови разговори от и към всички фиксирани и мобилни мрежи от същите номера без да се използват префикси, различни от предоставените от Националния номерационен план. 8. Безплатни обаждания към единния европейски номер за спешни повиквания – 112, и към спешните телефонни номера – 150,160,166. 9. Да осигури възможност изпращане и получаване на факс съобщения, без да е необходимо Възложителят да заплаща допълнително за устройства, необходими за осигуряване на съвместимост между наличното оборудване на Възложителя и мрежата на Участника. 10. Възможност за предоставяне на следните допълнителни услуги: представяне идентификацията на викания/викащия абонат (СОLР)/(СLIР) пред викания номер, от който се инициира повикването; ограничаване идентификацията на викащия абонат (CLIR); чакащо повикване; пренасочване на повикванията; тристранна конферентна връзка; автоматично входящо избиране на номера от цифровата учрежденска централа. 11. Осигуряване на справочни телефонни услуги. 12. Възможност, при поискване от Възложителя, да се предложат условия за предоставяне на пакет от допълнителни услуги. 13. Безплатни оригинали на електронни фактури, които да не дублират издаването на фактурите на хартиен носител - по отделно по клиентски номера и услуги за УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД. 14. Да се предостави информация за метод на тарифиране – условия за отчитане на стойността на разговора: период и стойност на начало на тарифиране на разговора, период на отчитане на продължителността на разговора, като в случай, че кандидата прилага минимално първоначално тарифиране или такса свъэрзване, то за всички предоставени минути включени в абонаментната такса (ако има такива) не следва да се прилага такова. 15. Фиксираната мрежа на кандидата за предоставяне на услугата да има/предостави свързаност до оборудването/крайното устройство в сградите на адресите, посочени от Възложителя.16. Тарифните планове/ценовите условия да влязат в сила до 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договор.17.При предоставянето на услугите не се допуска да се поставят допълнителни изисквания от Изпълнителя към Възложителя, за използване на префикси и кодове, различни от определените в Националния номерационен план, одобрен от КРС и Наредбата за правилата за разпределение и процедурите по първично и вторично предоставяне за ползване, резервиране и отнемане на номера, адреси и имена в съответствие с изискванията на ЗЕС.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Срокът за получаване на документация е посочен в обявлението на обществената поръчла. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и свободно изтегляне от профила на купувача на Възложителя, достъпен на официалния профила на купувача на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД с адрес: www.unihosp.prozop.com. При желание на лицата същите могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие в процедурата на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив, IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00, BIC: CECBBGSF
Български
120
Административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр.Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са посочени в обявлението на обществената поръчка. Отварянето ще се проведе в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП. Участниците се отстраняват от участие, когато: не са представени документи, които задължително се изискват за участие в процедурата или липсват документи, посочени в списъка на документите, съдържащи се в офертата; въпреки формалните съответствия се установи наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 или ал. 5 от ЗОП; офертата не отговаря на предварително обявените условия; представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1. Достъп до настоящата документация е представен и на официалната интернет страница на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив - http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160114uTsE3577062
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
20.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ