Версия за печат

02711-2016-0009

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, ул.Шерба №7, За: Янка Стойчева- домакин при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, с.Старо Оряхово, п.к. 9110, обл.Варна, ул.Дунав №8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg..

Адрес на профила на купувача: http://dlssherba.dpshumen.bg/?p=1290.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2016 год.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул.Шерба №7
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2016 год.” Доставките по вид са прогнозни и не обвързват Възложителя с поръчка след сключване на договор ; Предложената единична цена следва да включва всички разходи на изпълнителя, свързани с изпълнението на поръчката, включително всички разходи по доставката им франко обекта на възложителя :с.Горен чифлик, обл.Варна, ул.Шерба №7. Доставките по видове артикули и необходимите количества ще се изпълняват по поръчки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката и до размера на прогнозния финансовия ресурс, който може да осигури за изпълнение на поръчката. Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно ценовото предложение на участника , като същите са фиксирани и не подлежат на завишаване през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. Възложителят си запазва правото , в случай, че след провеждане на процедурата възникне необходимост от доставка на строителни материали извън примерно посочените в техническата спецификация и в рамките на предвидения прогнозен ресурс да възложи доставката им , като плащането се извършва по действащи към датата на доставка цени в търговския му обект, намалени с предложения процент отстъпка от Изпълнителя в ценовото му предложение . Условия за плащане: Стойността на доставките се заплаща в лева по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка в 10 /десет/ дневен срок след издаване на данъчна фактура Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо- предавателен протокол за извършената доставка. За извършените доставки, изпълнителят издава фактура, в която се вписват номер на договор, вид , количество и стойност на извършените доставки на строителни материали по единични продажни цени, съгласно ценовото предложение , а за строителни материали , които не са включени в него- от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя, намалена с предложен процент търговска отстъпка. Срок за доставка- съгласно предложения в техническото предложение на участника, но не по- дълъг от три календарни дни. Рекламации по отношение на количеството и качеството на доставките се правят в 14-дневен срок от момента на получаването им, за което се съставя констативен протокол.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44000000, 44100000

Описание:

Строителни конструкции и материали; помощни строителни материали (без електрически апарати)
Строителни материали и свързани с тях изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните видове строителни материали са подробно посочени в техническа спецификация към документацията за участие по настоящата процедура. Същата е достъпна на интернет профила на Възложителя - раздел "Профил на купувача" на интернет адрес: http://dlssherba.dpshumen.bg/

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност без ДДС , а именно:100.00 лева2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция в оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, преведена по банковата сметка на ТП ДЛС Шерба при СИДП ДП Шумен :IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF . Гаранцията за участие в процедурата се задържа/усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 и сл. от ЗОП , в случай, че участникът не е определен за изпълнител на поръчката. 3. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора, без ДДС. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема в полза на възложителя със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 30 календарни дни. 3.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат съгласно разпоредбите на ЗОП и условията в договора за възлагане на обществената поръчка.. 4. Когато Възложителят освобождава гаранциите, той не дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли при него. 5. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

финансиране от стопанската дейност

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, и ал. 5 от ЗОП; по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, , свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изискванията по чл.4 от същия закон. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от ДР на ЗОП. ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ И ИНФОРМАЦИЯ: В плик № 1 се поставят следните документи:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника .В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), включително относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. 2. Представяне на участника; 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП;5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;6. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител(когато участникът ще ползва подизпълнител);8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал;9. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) .При участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя нотариално заверено пълномощно на това лице, подписано от всички участници в обединението, с което упълномощават това лице с право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението;10. Документ за внесена гаранция за участие- копие, заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подпис и печат – когато е избрана гаранция за участие във формата на парична сума, респ. оригинал на банкова гаранция за участие; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” в който се поставя техническото предложение на участника, включващо и срок за изпълнение, и ако е приложимо – декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП 3.Плик № 3 „Предлагана цена”, в който се поставя ценовото предложение на участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят е публикувал документацията за участие на своя Профил на купувача в интернет на адрес http://dlssherba.dpshumen.bg/ . В този случай цена за документацията не се заплаща. ИЗКЛЮЧЕНИЕ: Възложителя предоставя на хартиен носител документацията на всяко лице, поискало това, като в този случай цената на документацията е 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка "ТП ДЛС Шерба": IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF или в касата на Възложителя. Разходите по изпращане на документацията са за сметка на заявилият ги.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

ТП ДЛС Шерба, офис: с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) и при теглене на жребий в случай на еднакви най-ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м.01 .2017г

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м.01 .2017г

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3), както и на тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (при възникване на основание за това).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ