02711-2016-0009
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 18.01.2016 14:54 ч. : | 18/01/2016 14:47 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 18.01.2016 14:54 ч. : | 18/01/2016 14:47 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-с.Горен чифлик: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, ул.Шерба №7, За: Янка Стойчева- домакин при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg
Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, с.Старо Оряхово, п.к. 9110, обл.Варна, ул.Дунав №8Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg..
Адрес на профила на купувача: http://dlssherba.dpshumen.bg/?p=1290.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2016 год.”
Възлагане на обществена поръчка
„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2016 год.” Доставките по вид са прогнозни и не обвързват Възложителя с поръчка след сключване на договор ; Предложената единична цена следва да включва всички разходи на изпълнителя, свързани с изпълнението на поръчката, включително всички разходи по доставката им франко обекта на възложителя :с.Горен чифлик, обл.Варна, ул.Шерба №7. Доставките по видове артикули и необходимите количества ще се изпълняват по поръчки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката и до размера на прогнозния финансовия ресурс, който може да осигури за изпълнение на поръчката. Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно ценовото предложение на участника , като същите са фиксирани и не подлежат на завишаване през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. Възложителят си запазва правото , в случай, че след провеждане на процедурата възникне необходимост от доставка на строителни материали извън примерно посочените в техническата спецификация и в рамките на предвидения прогнозен ресурс да възложи доставката им , като плащането се извършва по действащи към датата на доставка цени в търговския му обект, намалени с предложения процент отстъпка от Изпълнителя в ценовото му предложение . Условия за плащане: Стойността на доставките се заплаща в лева по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка в 10 /десет/ дневен срок след издаване на данъчна фактура Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо- предавателен протокол за извършената доставка. За извършените доставки, изпълнителят издава фактура, в която се вписват номер на договор, вид , количество и стойност на извършените доставки на строителни материали по единични продажни цени, съгласно ценовото предложение , а за строителни материали , които не са включени в него- от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя, намалена с предложен процент търговска отстъпка. Срок за доставка- съгласно предложения в техническото предложение на участника, но не по- дълъг от три календарни дни. Рекламации по отношение на количеството и качеството на доставките се правят в 14-дневен срок от момента на получаването им, за което се съставя констативен протокол.
44000000, 44100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозните видове строителни материали са подробно посочени в техническа спецификация към документацията за участие по настоящата процедура. Същата е достъпна на интернет профила на Възложителя - раздел "Профил на купувача" на интернет адрес: http://dlssherba.dpshumen.bg/
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност без ДДС , а именно:100.00 лева2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция в оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, преведена по банковата сметка на ТП ДЛС Шерба при СИДП ДП Шумен :IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF . Гаранцията за участие в процедурата се задържа/усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 и сл. от ЗОП , в случай, че участникът не е определен за изпълнител на поръчката. 3. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора, без ДДС. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема в полза на възложителя със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 30 календарни дни. 3.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат съгласно разпоредбите на ЗОП и условията в договора за възлагане на обществената поръчка.. 4. Когато Възложителят освобождава гаранциите, той не дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли при него. 5. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
финансиране от стопанската дейност
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят е публикувал документацията за участие на своя Профил на купувача в интернет на адрес http://dlssherba.dpshumen.bg/ . В този случай цена за документацията не се заплаща. ИЗКЛЮЧЕНИЕ: Възложителя предоставя на хартиен носител документацията на всяко лице, поискало това, като в този случай цената на документацията е 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка "ТП ДЛС Шерба": IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF или в касата на Възложителя. Разходите по изпращане на документацията са за сметка на заявилият ги.
Български
90
ТП ДЛС Шерба, офис: с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) и при теглене на жребий в случай на еднакви най-ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
м.01 .2017г
м.01 .2017г
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3), както и на тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (при възникване на основание за това).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ