Версия за печат

00246-2016-0012

BG-с. Ковачево: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: инж. Нено Димов - Специалист търговия - старши ТО; инж. Николай Нейчев - Началник цех КИП, А и УИС, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911; 042 662270, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел цех „КИП, А и УИС”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/947.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: инж. Нено Димов, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: инж. Нено Димов, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ Регистратура за обществени поръчки, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодично годишно измерване на емисиите, отделяни от Блокове - 1 до 8 за доказване точността на монтираните газанализатори в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодично годишно измерване на емисиите, отделяни от Блокове - 1 до 8 за доказване точността на монтираните газанализатори в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно Технически изисквания за оценка на калибрирането на средствата за измерване и Техническото задание за измерванията, на които ще се прави оценка на калибрирането

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71356100

Описание:

Услуги по техническа проверка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Технически изискванияи Техническо задание, представени в документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на - 1500.00 (хиляда и петстотин) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на срока на договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG22TTBB94001526680953,BIC: TTBBBG22, „Сосиете Женерал Експресбанк“ . В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - 25 месеца от датата на сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства. Плащанията по договора се извършват до 60 дни след извършена работа, представяне на протоколи за оценка на калибрациятаи, приемо-предавателен протокол и издадена фактура за съответната сума съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Изисквания за качество : - Пробовземанията да се извършат в съответствие с международния стандарт ISO 9096:1992 (Емисии от неподвижни източници – определяне на концентрацията и масовия разход на частици в газоходи – ръчен тегловен метод), който да препокрива напълно немския стандарт VDI 2066 и английския BS 6069:Part 2; - Измерването на скоростните полета да бъде по изискванията на международния стандарт ISO 10780:1994; - Измерването на параметрите на изходящите газове и на атмосферния въздух да се извършва съгласно изискванията на чл. 22 от Наредба № 6 и Стандарт EN 14181 ; - Техническите средства за измерване, които ще се използуват при калибрирането, да бъдат съгласно изискванията на нормативната уредба. - Препоръчителни методи на измерване: • EN 14792 (NOx) – Chemilumenescence dete-clion method (CLA); • EN 15058 (CO) – Cross-flow modulation Non-dispersive Infrared Absorption method (NDIR); • EN 14789 (O2) – Paramagnetic method (PMA); • SO2 - Cross-flow modulation Non-dispersive Infrared Absorption method (NDIR) - Изпълнителят да гарантира, че протоколите с резултатите на газанализаторите са верни и издаде официални свидетелства за оценка на калибровката 2. Срок за изпълнение: две години от датата на сключване на договор, като изпълнителя ще извършва услугата за всяка календарна година след подписване на договора. 3. Особености относно начина на приемане : окончателното приемане на задачата да се извърши с подписването на приемо-предавателен протокол и протоколи за оценка на калибрацията на газанализаторите след СОИ-1/4, СОИ-5/6, СОИ-7, СОИ-8.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: - Съгл. чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаването на офертата, с посочване на датите, стойностите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Възложителят изисква участниците да са извършвали изпитвания на газови потоци с характеристики близки до тези, които се генерират при изгарянето на лигнитни въглища с високо пепелно съдържание. Да са прилагали процедурата за оценка точността на стационарните газанализатори монтирани на точкови източници на замърсяване, описана в Стандарт EN 14181 или еквивалент. Изискват се минимум три договора, придружени с препоръки за добро изпълнение. - Съгл. чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП – посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Инженерният и проектантски персонал да притежава квалификационна група, не по-ниска от III-та и да е положил изпит по ТБ за годината на прилагане на услугата. Представя се списък по образец от документацията за участие. - Съгл. чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - декларация, че участникът разполага със собствен транспорт, техническа база, средства за комуникация и необходимата техника за извършване на услугата. - Съгл. чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП - Участниците да притежават валиден сертификат за акредитация като лаборатория за изпитване според БДС EN ISO/IEC 17025:2006 или еквивалент, с обхват: изпитване на отпадъчни газове при стационарни източници на емисии съгласно стандарта. Представя се заверено от участника и преведено на български език копие. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

16001

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.02.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2016 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 5.00 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22TTBB94001526680953,BIC: TTBBBG22, „Сосиете Женерал Експресбанк“ АД. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ