00032-2016-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2016 17:19 ч. : | 14/01/2016 17:07 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2016 17:19 ч. : | 14/01/2016 17:07 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
Услуги
Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Дамян Войновски, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308810, E-mail: avto_a@rta.government.bg, Факс: 02 9885495
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.rta.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rta.government.bg/index.php?page=scategories&scategory=obshtestveni_poruchki.
Електронен достъп до информация: http://rta.government.bg/index.php?page=op1-280815.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Отпечатване и доставка на документите, необходими за осъществяване на дейността на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, осигуряване на персонализирането и отчета на документите за периодичните прегледи на техническата изправност на пътните превозни средства и осигуряване на тестовете за теоретичните изпити, провеждани от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, тяхното персонализиране и проверка”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обект на поръчката е отпечатването и периодична доставка на документи, холографски продукти и образци, които са ценни книжа по смисъла на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, както и на други документи, формуляри, бланки, холографски продукти и образци, необходими за осъществяване на дейността на ИААА. Видът и техническите характеристики на документите, формулярите, бланките, холографските продукти и образците са посочени в Техническата спецификация към настоящата документация.
22458000, 48311100, 72212310, 72212311, 79811000, 22000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозните количества са посочени в Техническата спецификация. Те са за една година и са ориентировъчни/индикативни и не задължават възложителя да заяви услугите в прогнозните количества. Възложителят може да заяви по-голям или по-малък брой изделия от прогнозните количества, в зависимост от необходимостта му.
НЕ
НЕ
60
С офертата за участие в процедурата участниците трябва да представят гаранция за участие в размер на 50000 (петдесет хиляди) лева, представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката. Преди подписването на договора за обществена поръчка, участникът, избран за изпълнител представя гаранция за обезпечаване на отговорността си пред възложителя при неизпълнение (включително пълно) или изпълнение, което е частично, некачествено, забавено или лошо, на което и да е от задълженията си по договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранциите за участие и изпълнение се представят под формата на парична сума по сметка на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” или банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие и изпълнение. Когато формата на гаранцията за участие или за изпълнение е парична сума, същите се внасят по следната банкова сметка на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”: Уникредит Булбанк, клон Батенберг, IBAN: BG75UNCR96603320607314, BIC: UNCRBGSF. Допълнителна информация се съдържа в документацията за участие в обществената поръчка, публикуване на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”.
На заплащане подлежат само пълно и точно изпълнени доставки по направени от възложителя заявки. Всяка доставка се удостоверява с подписан двустранен протокол, по начина и условията съгласно приложения към документацията проект на договор. Плащанията ще се извършват по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от възникване на основанието за плащане.
В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението сключват споразумение. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществена поръчка и за периода на изпълнение на договора.
НЕ
- Участниците следва да са регистрирани членове на Международната асоциация на производителите на холограми; - Участниците следва да са оторизирани да отпечатват ценни книжа по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа (НУРОКЦК); - Участниците следва да разполагат с техническа и информационна база за изпълнение на поръчката и за създаване на матрица-оригинал на холографските продукти съгласно чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗОП; - Участниците следва да разполагат с експерти в областта на полиграфията с образователна степен и стаж по специалността съгласно документацията за участие в поръчката. Допълнителна информация се съдържа в документацията за участие в поръчката.
За доказването на обстоятелствата, участникът представя: - удостоверениe от банкa (в оригинал) или - посочване на публичен регистър в Република България, в който са публикувани годишния финансов отчет или някоя от съставните му, както и информация за органа, който поддържа регистъра или - всеки друг документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, който доказва, че участникът разполага за изпълнение на поръчката с финансов ресурс.
Участникът трябва да разполага с финансов ресурс (за консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други) за изпълнение на поръчката, в размер не по-малък от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева за последните три години.
1. Обстоятелството по т. 1 се доказва чрез списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. В тези случаи доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Обстоятелството по т. 2 се доказва чрез списък, в който се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите.
1. Участникът трябва да докаже наличието на поне две изпълнени услуги за производство и доставка на ценни книжа и поне две за производство и апликиране на холографски продукти еднакви или сходни с предмета на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите; 2. Участниците следва да разполагат с експерти в областта на полиграфията (посочени са в документацията за участие в поръчката).
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
53-01-1/...
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Административната сграда на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие в поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на потребителите, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: htt://www.cpc.bg.
14.01.2016 г.