00265-2016-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2016 16:07 ч. : | 14/01/2016 16:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2016 16:07 ч. : | 14/01/2016 16:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
Доставки
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: Милен Минчев - ръководител звено Технологична механизация, отдел Механооборудване; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3163/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Механооборудване; отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
„Доставка на багер еднокофов (с обратна кофа) на верижен ход и окомплектован с чистачно устройство за ГЛТ”– реф.№159/2015г. - ЗОП.
Доставка на багер еднокофов (с обратна кофа) на верижен ход и окомплектован с чистачно устройство за ГЛТ, съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя в документацията за участие.
43200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие е 13 000 лева или равностойността в евро; Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му, от които гаранция обезпечаваща доставката в размер на 4 % от стойността му и гаранция обезпечаваща сервизното поддържане в размер на 1% от стойността му. Представят се две гаранции преди подписване на договора. Гаранцията за изпълнение обезпечаваща доставката трябва да бъде със срок на валидност не по-малък от 390 дни след подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнение на доставката. Гаранцията за изпълнение на договора обезпечаваща сервизното поддържане трябва да бъде със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на предлагания гаранционен срок на машините и се връща в срок до 30 дни след приключване на гаранцията. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане, по всяка доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
ДА
Участниците да извършат задължителен оглед на подобен тип съоръжение за уточняване конструкцията на работния орган лопата за чистачно. /Доказва се с двустранно подписан протокол между представители на Възложителя и Участника – представя се в техническата оферта/. Участник, който не представи протокол ще бъде отстранен от участие. Предвидени са две дати за извършване на огледа: 14 /четиринадесетия/ и 6 /шестия/ ден преди датата за подаване на оферти. Лица за контакт и отговорни за огледа от страна на Възложителя: г-н Иван Николов – експерт търговия - дост. обор., отдел „Инвестиции”, тел. за връзка: 0417/ 8 33 05-центр., вътр. 30 06, г-н Милен Минчев – ръководител звено „Технологична механизация“, отдел „Механооборудване”, тел. за връзка: 0417/ 8 33 05-центр., вътр. 31 63. За осъществяване на огледа участниците уведомяват някое от посочените лица за контакт минимум 1 /един/ ден преди посочените дати за оглед.
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващия обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие.
Не се изискват.
Не се изискват.
Открита
НЕ
реф.№ 159/2015 г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
14.01.2016 г.