00447-2016-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.01.2016 17:06 ч. : | 06/01/2016 16:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.01.2016 17:06 ч. : | 06/01/2016 16:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: profile.registryagency.bg.
Електронен достъп до информация: profile.registryagency.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Поддръжка на информационните системи, администрирани от Агенция по вписванията” при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Поддръжка на информационната система на Търговския регистър“ Обособена позиция 2: „Поддръжката на Интегрираната информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)” Обособена позиция 3: „Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите" Обособена позиция 4: „Поддръжка на информационната система на регистър Булстат“ Обособена позиция 5: „Поддръжка на информационната система на специален Регистър Булстат и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация“
„Поддръжка на информационните системи, администрирани от Агенция по вписванията” при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Поддръжка на информационната система на Търговския регистър“ Обособена позиция 2: „Поддръжката на Интегрираната информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)” Обособена позиция 3: „Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите" Обособена позиция 4: „Поддръжка на информационната система на регистър Булстат“ Обособена позиция 5: „Поддръжка на информационната система на специален Регистър Булстат и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация“ Изпълнението включва пълна техническа поддръжка на информационните системи на администрираните от Агенция по вписванията регистри
72222300
Описание:
Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
ДА
НЕ
“Поддръжка на информационните системи, администрирани от Агенция по вписванията“ при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Поддръжка на информационна система на Търговския регистър“ - прогнозна стойност 79 170 лв. без ДДС Обособена позиция 2: „Поддръжка на Интегрирана информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)“ - прогнозна стойност 64 800 лв. без ДДС Обособена позиция 3: „Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите“ - прогнозна стойност - 14 990 лв. без ДДС Обособена позиция 4: „Поддръжка на информационната система на регистър БУЛСТАТ“ - прогнозна стойност - 25 000 лв. без ДДС Обособена позиция 5: „Поддръжка на информационната система на специален регистър БУЛСТАТ и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация“ - 25 000 лв. без ДДС
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие не се изисква. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора, без вкл. ДДС. Преди подписване на договора, изпълнителят представя документ за гаранция за изпълнение в горепосочения размер. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена като безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заявява, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил задълженията си по настоящия договор. Банковата гаранция е със срок на валидност 20 (двадесет) работни дни след изтичане срока на договорa или като парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД.
Плащането се осъществява на абонаментен принцип, ежемесечно, след предсатвене на доклад за извършената работа, приемо-предавателен протокол и надлежно оформена фактура.
Настоящата обществена поръчка се възлага по реда на Част трета „а” от ЗОП, във връзка с чл. 75 и сл. от ЗОП. Възлагането на обществената поръчка ще се проведе чрез ограничена процедура по реда на ЗОП. В предмета на поръчката се съдържа класифицирана информация. Участниците ще бъдат допускани след предварително подадено заявление за участие и подбор относно възможностите за изпълнение на поръчката. Заявлението за участие трябва да съдържа документи и информация съгласно чл.77, ал.3 от ЗОП и обявлението на обществената поръчка. Всеки кандидат има право да подава заявление за участие в предварителния подбор. Кандидатите и предложените от тях експерти за изпълнение на обществената поръчка следва да притежават достъп до класифицирана информация. Възложителя не предоставя допълнителен срок за проучване за надеждност.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 8. за когото се установи от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност, при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 9. Кандидатът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 10. Представляващите кандидата не са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Поръчката се възлага по реда на чл. 75, 119а, 119в, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Изпълнението на поръчката е свързано с достъп до класифицирана информация и от кандидатите се изисква да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО (на основание чл. 51, ал. 1, т.12). Пароли за достъп до информационните системи на възложителя при изпълнение на договора ще се предоставят само на лица с разрешение за достъп до информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът предвижда подизпълнители, с оглед естеството на изпълнение на обществената поръчка следва и те да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО
не се залагат
не
не се залагат
не
1. Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; 2. Кандидатът е необходимо да представи доказателства за въведените мерки за осигуряване на качеството на услугите. За доказателство ще се приема валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране, разработване, внедряване на информационни системи, софтуерни модули, интеграционни компоненти. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителя ще приема и еквивалентни мерки за осигуряване на качество. 3. Валиден Сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по ISO 27001:2005, за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране софтуерни модули, интеграционни компоненти. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителя ще приема и еквивалентни мерки. 4. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие 5. Списък на предложените ключови експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на ролята им в проекта.
Обособена позиция 1: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага с минимум двама ключови експерта – програмисти, които общо да покриват следните изисквания: Проектиране, програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите ASP; ASP.NET; HTML, бази данни Oracle и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока. Обособена позиция 2: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага с минимум двама ключови експерта – програмисти, които общо да покриват следните изисквания: Проектиране, програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите ASP; ASP.NET; HTML, бази данни Oracle и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока. Обособена позиция 3: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. продължава в поле "изисквано минимално ниво за подизпълнители"
В случай че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискванията съобразно вида и дела на участието си. С оглед предмета на обществената поръчка при учатие на подизпълнители същите следва да притежават удостоверение за достъп до класифицирана информация (удоствоерение за индустриална сигурност)
Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага с минимум двама ключови експерта – програмисти, които общо да покриват следните изисквания: Проектиране, програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите ASP; ASP.NET; HTML, бази данни Oracle и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока. Обособена позиция 4: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага минимум с двама ключови експерт програмисти с познания в (проектиране, обектно-ориентираното програмиране , програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите HTML, бази данни Informix и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока), които общо да покриват горните изисквания. Обособена позиция 5: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя.Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Продължава в допълнителна информация
НЕ
ДА
Ограничена
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
ДА
обществената поръчка се възлага ежегодно
НЕ
Изисквания към експертите по ОП 5: Кандидатът да разполага минимум с двама ключови експерт програмисти с познания в (проектиране, обектно-ориентираното програмиране , програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите HTML, бази данни Informix и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока), които общо да покриват горните изисквания.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно Закона за обществените поръчки
06.01.2016 г.
Търговският регистър е единна централизирана електронна база данни, която се управлява от информационна система и която съдържа следната информация: • вписани обстоятелства за търговците и клоновете на чуждестранните търговци; • обявени актове, които се отнасят до търговците и клоновете на чуждестранни търговци. Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.
72222300
Описание:
Поддръжка на системата за срок от една година.
Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.
72222300
Описание:
Поддръжка на системата за една година
Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.
72222300
Описание:
Поддръжка на системата за една година
Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.
72222300
Описание:
Поддръжка на системата за срок от една година
Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява по телефон и на място при възложителя. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.
72222300
Описание:
Поддръжка за срок от една година