05057-2015-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.12.2015 16:04 ч. : | 23/12/2015 17:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.12.2015 16:04 ч. : | 23/12/2015 17:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.03.2016 15:20 ч. : | техническа редакция | |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална галерия, гр.София, ул.”19-ти февруари”, №1, За: Иван Милев, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9892841, E-mail: nhg_shchetovodstvo@abv.bg
Място/места за контакт: град София, пл. Александър І Батенберг № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nationalartgallerybg.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална агенция/служба
Отдих, култура и религия
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Инженеринг на обект: „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е „Инженеринг на обект: „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“, финансиран от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014, чрез Министерство на културата- Програмен оператор по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства по проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“ , съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № № 24-10-МП-1/23.04.2015 г. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са посочемо в Техническата спецификация и проекта на договора - неразделна част от настоящата документация.
71220000, 71320000, 45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите, които следва да бъдат извършени от изпълнителя, са дететайлно описани в Техническата спецификация. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 3 797 994,34 лева (три милиона седемстотин деветдесет и седем хиляди деветстотин деветдесет и четири лева и тридесет и четири стотинки) без включен ДДС или 4 557 593,21 (четири милиона петстотин петдесет и седем хиляди петстотин деветдесет и три лева и двадесет и една стотинки) лева с включен ДДС, както следва: 1. Прогнозна стойност за изготвяне на проект във фаза „технически проект“ – 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева без ДДС или 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева с ДДС; 2. Прогнозна стойност за упражняване на авторски надзор – 8 000 (осем хиляди) лева без ДДС или 9 600 (девет хиляди и шестстонин) с ДДС; 3. Прогнозна стойност за извършване на строително-монтажни работи – 3 639 994,34 (три милиона шестстотин тридесет и девет хиляди деветстотин деветдесет и четири лева и тридесет и четири стотинки) лева без ДДС или 4 367 993,21 (четири милиона триста шестдесет и седем хиляди деветстотин деветдесет и три лева и двадесет и една стотинки) с ДДС, от които: - 388 049,63 (триста осемдесет и осем хиляди четиридесет и девет лева и шестдесет и три стотинки ) лева без ДДС за изпълнение на строително-монтажни работи за „Музей за съвременно изкуство“ - 302 390,84 (триста и две хиляди триста и деветдесет лева и осемдесет и четири стотинки ) лева без ДДС за изпълнение на строително-монтажни работи за „Подземно депо“ - 2 949 553,87 (два милиона деветстотин четиридест и девет хиляди петстотин петдесет и три лева и осемдесет и седем стотинки) лева без ДДС за изпълнение на строително-монтажни работи за „Стъклен павилион“ Офертите на участниците не трябва да надхвърлят максималния одобрен бюджет на поръчката. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от допустимата, ще бъде отстранен от участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата - в размер на 37 000 (тридесет и седем хиляди лева) лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, която трябва да обхваща целия срок на договора, удължен с 30 календарни дни. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, последната трябва да се преведе по сметка IBAN: BG61UNCR96603110035019, BIC: UNCRBGSF, обслужваща банка: Уникредит Булбанк, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще задържи гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.
Заплащането на услугите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на проекта на договора – авансово, междинно и окончателно, както следва: Заплащането на цената за проектиране се извършва, както следва: 1. Авансово плащане - в размер на 30% от приетата от Възложителя цена по договора в 10 - дневен срок от подписване на договора след представяне на фактура в оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, 2. Окончателно плащане на стойността за проектиране – в 10-дневен срок след одобрение на строителните книжа от Дирекция Архитектура и градоустройство и представяне на фактура в оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането на строително-монтажните работи от договора се извършва както следва: 1. Авансово плащане - в размер на 25 % от приетата по договора цена, в срок до 10 календарни дни след одобрение на строителните книжа от Дирекция Архитектура и градоустройство, представяне на неотменима банкова гаранция, обезпечаваща 100 % стойността на авансовия превод, издадена на името на Възложителя, с валидност минимум 30 дни след дата за приключване на договора и оригинал на фактура. 2. Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности от стартиране на изпълнението на дейностите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор, инвеститорския контрол и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в срок до 30 дни след края на периода, след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР. Възложителят извършва първото междинно плащане не по-рано от 15.10.2015 година. Стойността на двете плащанията по т. 1 и т.2 не може да надвишава 75% от приетата от Възложителя цена на договора; 3. Окончателно плащане се извършва в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, придружена с протокол, образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от Строителния надзор, приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и предаване на пълен комплект на документацията на Обекта. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор и инвеститорски контрол регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Заплащането на цената за авторски надзор се извършва, както следва: В 30-дневен срок след подписването на протокол образец 15, заедно с копие от представените месечни отчети пропорционално на изпълнените СМР, хонорар-сметка с протоколи за действително вложеното време от него на обекта и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
Максималният срок за изпълнение на всички дейности, предвидени в рамките на настоящата обществена поръчка е 12 месеца, като срокът не тече в периода за одобряване на проекта и издаване и влизане в сила на разрешението за строеж, но не по-късно от крайния срок на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №24-10-МП-3/23.04.2015 година. 1. Срок за изработване на работен проект и съпътстваща документация и получаване на Разрешение за строеж - не повече от 45 календарни дни. 2. Срок за изпълнение на строителните и монтажните работи и подписване на Констативен акт обр. 15 (без забележки) трябва да съответства на общия срок за изпълнение на дейностите в Линейния график (не повече от 12 месеца) и следва да се предвиди, считано от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (обр. 2а), но не по-късно от крайния срок на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №24-10-МП-3/23.04.2015 година. В общия срок участникът трябва да предвиди и технологично време за подписването на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (обр. 2а) след датата на сключване на договора. При определяне на срока участникът трябва да съобрази нормативно определените срокове предхождащи издаването на Разрешение за ползване.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
Национална галерия
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от РАЗДЕЛ III.2.1: 5. Пълномощно на лицето, подписващо офертата 6. Декл. за запознаване с условията на поръчката - (Приложение №5); 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 - (Приложение № 6).; 8. Док.-ва за фин. и икон. С-е. съгласно Раздел III.2.2.; 9. Док. за техн. възможности и/или квалификацията съгласно Раздел III.2.3; 10. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители - оригинал (Приложение № 9)11. Декл. за съгласие на подизпълнител (Приложение № 9а) ; 12. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 10). 13. Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 11). 14. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл.109, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза – Приложение № 12. 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение № 13). 16. Протокол за оглед (Приложение № 14) СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Техническо предложение, влючващо срок за изготвяне на технически проект и срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец (Приложение № 15) при съблюдаване на изискванията на Техническото задание, Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” Ценово предложение, изготвено по образец (Приложение № 16), представено в оригинал. Ценовото предложение (Приложение № 16), Количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР (Приложение № 16а), Ценови показатели за формиране на единичните цени (Приложение № 16б) се представя в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител във формат xls. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.2.3 или други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или екв. сертификат), или други доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране и внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труда BS OHSAS 18001:2007 или екв..Сертификатите, следва да бъдат с обхват, приложим към предмета на поръчката, издадени от органи, установени в Република България или други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в приложимия обхват на поръчката и за опазване на околната среда. ІІI.Възложителят ще се възползва от възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението ще бъде изпратено по електронен път и предоставя пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на интернет адреса на Национален музеен комплекс: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=117, рубрика „Профил на купувача“ http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132. IV. Всички комуникации между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се извършват на български език и в писмена форма. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично, по пощата с обратна разписка, по и електронна поща.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Национална галерия, площад Александър I Батенберг № 1, България 1000, София, Тел.: 02 9803321
23.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ