Версия за печат

00895-2015-0005

BG-Симитли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Симитли, ул. Христо Ботев № 27, За: Александър Цветков, България 2730, Симитли, Тел.: 0748 72252, E-mail: simitli@mail.bg, Факс: 0748 72231

Място/места за контакт: Александър Цветков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.Simitli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://simitli.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=72&Itemid=147&lang=bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за обект: реновиране на площадно пространство в ЦГЧ,гр. Симитли и изграждане на подобекти: арт галерия, детска площадка, водна каскада и покрита сцена".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Симитли
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на инвестиционни проекти съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и всички други действащи закони, наредби, правилници, инструкции, ръководства и технически разпореждания, отнасящи си до проектите. Инвестиционният проект да предвиди изпълнение на СМР със съвременни техники, технологии и материали, което да гарантира качество и сигурност при строителството и експлоатацията на строежа. Съдържанието и обхвата на инвестиционните проекти са описани подробно в заданието за проектиране, което ще бъде предоставено на разположение на заинтересованите лица, като част от документацията за участие в поръчката. Проектирането обхваща основно: реновиране на площадно пространство в ЦГЧ,гр. Симитли и изграждане на подобекти: арт галерия, детска площадка, водна каскада и покрита сцена.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000, 71311000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за реновиране на площадно пространство в ЦГЧ,гр. Симитли и изграждане на подобекти: арт галерия, детска площадка, водна каскада и покрита сцена", в обхват и съдържание, съгласно техническо задание/задание за проектиране. Проектите следва да се представят в 4 оригинални екземпляра на хартиен носител и по 1 на магнитен носител, като задължително следва да съдържат и подробна количествена и количествено-стойностна сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 500 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми по избор на участника: банкова гаранция за срока на валидност на офертите или парична сума внесена в касата на общината или преведена по сметка на община Симитли: IBAN BG95IORT80493300543400, BIС: IORTBGSF, „ИНВЕСТБАНК” АД, ФЦ Благоевград.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Задължение на Възложителя за плащане на изработените проекти настъпва само при одобрение за финансиране и след подписване на договор за БФП (безвъзмездна финансова помощ) и е до размера на одобрение разход от финансиращия орган. Начина на плащане в зависимост от стойността на одобрения за финансиране разход, е както следва: 50 % от одобрената стойност за финансиране в едномесечен срок от получаване на средствата от аванса в общината и 50 % в едномесечен срок след въвеждане на обекта в експлоатация. При редуциране на одобренатата сума за проектиране от финансиращият орган, същата автоматично и без допълнителни анекси се редуцират като задължение на Възложителя към Изпълнителя до размера на редуцираната сума. В случай, че въз основа на изработения проект е одобрено външно финансиране за строителство (извън бюджета на общината), без да са одобрени средства за проектиране от финансиращия строителството орган, общината може да извърши авансово и/или междинно и/или окончателно плащане от бюджета на общината, при само при наличие на финансова възможност за това

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако избрания изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие на регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Няма изискване за създаване на юридическо лице. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица или такива участват в него, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта по образец; 2. Представяне на участника, което да включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки (по образец); 3. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5. Пълномощно на лицето, подписало офертата (оригинал), когато офертата (или някой от документте съдържащи се в нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация; 6. Декларация за приемане на условията на проекто – договора (по образец); 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 8. Декларация, съдържаща информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец), когато се предвижда участие на подизпълнител/и. Когато не се предвижда участието на такива, тази декларация не се представя. 10. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, удостоверения, приемо - предавателни протоколи или др.) Под „еднакви или сходни” да се разбират услуги по всякакво проектиране. 11. Списък-декларация на експертите, които участника ще използва при изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и часта от проектите по която притежават пълна проектантска правоспособност, с приложени декларации от всеки експерт за ангажираност - съгласно член 51а от ЗОП, както и в съответствие с член 49 ал. 2 от ЗОП да се представят заверени копия на валидни удостоверенията за пълна проектантска правоспособност за членовете на екипа по съответните части.12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката с посочване на срока за изпълнение (по образец); 13. Ценово предложение (по образец); 14. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 15. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал). 16. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – когато е приложимо (оригинал).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изисква.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, удостоверения, приемо - предавателни протоколи или др.) Под „еднакви или сходни” да се разбират услуги по всякакво проектиране. 2. Списък-декларация на експертите, които участника ще използва при изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и часта от проектите по която притежават пълна проектантска правоспособност, с приложени декларации от всеки експерт за ангажираност - съгласно член 51а от ЗОП, както и в съответствие с член 49 ал. 2 от ЗОП да се представят заверени копия на валидни удостоверенията за пълна проектантска правоспособност за членовете на екипа по съответните части
Минимални изисквания: Всеки участникът задългително следва да има на разположение поне по един експерт с пълна проектантска правоспособност, по следните части: Водоснабдяване и канализация, геодезическа, електрическа, паркоустройство и благоустройство, хидромелиоративна, план за безопасност и здраве, пожарна безопасност, конструктивна, сметка документация или еквивалентни. Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси /декларации за ангажираност/. При участие на обединения, които не са юридически лица, доказателствата за технически възможности се представят само за участниците, които ще изпълняват съответната дейност, чрез които обединението доказва съответствие с критериите за подбор. Участниците могат да посочват в списъка - декларация и специалисти по други части извън посочените задължителни.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти които ще участват при осъществяването на проектирането по всички части на проектите и които притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации или еквивалентна.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 75
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10 лева с включен ДДС. СУМАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАПЛАТЕНА НА КАСАТА НА ОБЩИНА СИМИТЛИ ИЛИ ПРЕВЕДЕНА ПО СМЕТКА НА ОБЩИНА СИМИТЛИ: IBAN BG34IORT80498400568400, BIС: IORTBGSF, вид плащане 447000, „ИНВЕСТБАНК” АД, ФЦ Благоевград.Заплащането на документацията се изисква сама в случаите на предоставянето й на място или изпращането й на участника, по негово искане. От първия работен ден следващ деня на изпращането на обявлението и решението в АОП Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адреса, посочен в І.1 от обявлението. Няма изискване документацията за участие да се получава на място.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Симитли, гр. Симитли, ул. "Христо Ботев" 27 - втори етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, като жалбата срещу решението за откриване на процедурата и/или реението за промяна се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ