00265-2015-0174
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.12.2015 12:27 ч. : | 22/12/2015 11:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.12.2015 12:27 ч. : | 22/12/2015 11:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: инж. Петър Банов - инженер минен-технолог отдел Производствено-технологичен; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3129/; 0417 83305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Производствено-технологичен; отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Наемане на два броя булдозери, с оператор за нуждите на рудник „Трояново-1”, участък РТНК-3”– реф. № 184/2015г.
Възлагане на обществена поръчка
Наемане на два броя булдозери, с оператор за нуждите на рудник „Трояново-1”, участък РТНК-3, съгласно техническа спецификация на възложителя в документацията за участие. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
45520000, 43211000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Наем на 2 броя машини с оператор. Обем: 500 000,00 лева без ДДС /максимална стойност на договора/. Срок за изпълнение на поръчката – до 5 (пет) месеца от датата на подписване на договора или до изчерпване на общата стойност по договора, в размер на 500 000,00 лв без ДДС, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на машините, не е длъжен да възложи цялата предвидена стойност по договора и не носи отговорност за това.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 4 500 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва след подписване на Двустранен протокол за установяване на завършената и подлежащата на изплащане работа (отработени моточасове, отчетени по монтираната телеметрична система за контрол и отчитане на работата на машината, и часове в престой, и описаните други особени условия в случаите когато има такива (съгласно т.8 от Техническата спецификация на поръчката), за които е съставен протокол и се дължи заплащане) с приложена към него месечна работна карта на машината за съответния отчетен период и фактура-оригинал за стойността. Фактурата се оформя след двустранното подписване на протокола. Условия на плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път до 30 (тридесет) календарни дни. Срокът на плащане, по всеки отчетен период, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или двустранен протокол за установяване на завършената и подлежащата на изплащане работа), по същия отчетен период. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
1. Възложителят определя максимална цена за един моточас работа на машина с оператор в размер на 178,00 лева без ДДС. Оферта, която надвишава посочената цена за един моточас работа на машина с оператор се отстранява от участие в процедурата. 2. Цената за един час (астрономически) престой на булдозер, която ще бъде заплащана от Възложителя е 10,00 лв/час без ДДС и не подлежи на промяна през целия срок за изпълнение на договора. 3. Изпълнителят предоставя правото на Възложителя да монтира телеметрична система за контрол и отчитане работата на машините, като системата ще служи при отчитане и фактуриране на реално извършената работа (ОТРАБОТЕНИ МОТОЧАСОВЕ), където се вземат предвид описаните ситуации в т.8 - Други особени условия от техническата спецификация на поръчката.
Не се изискват.
Не се изискват.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№184/2015 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
22.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ