02709-2015-0074
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.12.2015 15:41 ч. : | 21/12/2015 15:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.12.2015 15:41 ч. : | 21/12/2015 15:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Троян: Покупка
Доставки
СЗДП ТП Държавно горско стопанство Троян, ул.Св.Св.Кирил и Методий № 20, За: инж.Румен Тановски - зам.директор, Р.България 5600, Троян, Тел.: 0888 693809, E-mail: dl_troyan@abv.bg, Факс: 0670 60729
Място/места за контакт: ТП ДГС ТроянИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151210ILOY5735084.
Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151210ILOY5735084.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Териториално поделение на държавно предприятие
Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост и други дейности съгласно ЗГ.
НЕ
Покупка на горива и смазочни материали за нуждите на ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ТРОЯН.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на следните прогнозни количества: 1/ горива – 30 000 литра дизелово гориво, 10 000 литра бензин А95, 1000 литра пропан – бутан; 2/ смазочни материали - 200 литра.
09134200, 09132000, 09122000, 09210000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозни количества: 1/ горива – 30 000 литра дизелово гориво, 10 000 литра бензин А 95 Н, 1000 литра пропан – бутан; 2/ смазочни материали - 200 литра.
НЕ
НЕ
36
Гаранцията за участие, съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата и е в размер на 750 лв. Гаранцията за участие във формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема, учредена в полза на възложителя, се представя в оригинал към плик № 1. Гаранцията за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора и се внася, респ. се представя след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя: IBAN: BG75CECB979010E7547600, BIC: CECBBGSF, при ЦКБ АД - клон Ловеч Банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, със срок на валидност както следва: - за гаранция за участие – с 30 /тридесет/ дни по – дълъг от срока на валидност на офертата; - за гаранцията за изпълнение - с 30 /тридесет/ дни по – дълъг от срока на валидност на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие когато кандидатът в процедурата за възлагане на обществената поръчка: - оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за изпълнение на обществена поръчка в законоустановения срок; - в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие на участниците се освобождават: - на отстранените участници - в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по ал. 1 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Съгласно проекто - договора към документацията.
НЕ
Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и указания и трябва да съдържа следното: Плик № 1 „Документи за подбор” 1. Оферта - изработва се по образец - Приложение № 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 3. Документ за внесена гарнция за участие. 4. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Под заверено копие следва за се разбира копие на съответния документ със заверка „Вярно с оригинала” с подпис и печат на участника. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от лицата, посочени в документите по т. 3 или отразените на електронната страница на Търговски регистър при Агенция по вписванията. 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците: - годишен финансов отчет за предходната финансова година или някоя от съставните му части Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи всички или част от горепосочените документи, икономическото и финансовото състояние се доказва с друг подходящ документ, удостоверяващ тези обстоятелства. Възложителят си запазва правото на преценка на достоверността, относимостта и доказателствената стойност на представения документ. 7. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника: - търговските обекти на участника да разполагат с необходимата система за безналично плащане – декларация –свободен текст, подписана от участника или еквивалентен документ; - списък с обектите /бензиностанциите/, разположени на територията на страната с техните адреси /следва да има съответствие с изискването от настоящите условия по т.III.2/ 8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП - ПРИЛОЖЕНИЕ № 5 9. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3, т.4 и ал. 2, т.1, т.2а от ЗОП - ПРИЛОЖЕНИЕ № 6 10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. чл. 47, ал. 5 от ЗОП-ПРИЛОЖЕНИЕ № 7 11. Декларация за използване на подизпълнители, в случаите когато участникът предвижда участие на такива - ПРИЛОЖЕНИЕ № 8. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички условия, на които отговаря и основния участник. 12. Декларация за наличие/липса на свързаност по смисъла на чл.55, ал.7 от ЗОП – Приложение № 9 13. Декларация в оригинал от подизпълнителя/ите, съответно от управителния орган на подизпълнителите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката – ПРИЛОЖЕНИЕ № 10. 14. Декларация за запознаване и приемане на условия и предмета на настоящата поръчка и условията в проекта на договора; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” В плика се поставя техническо предложение за изпълнение на поръчката, списък с обектите – бензиностнации и срок за изпълнение на поръчката /съдържа се като текст в Приложение № 2/ Техническеското предложение се изготвя по образец - Приложение № 2. Техническото предложение се представя в оригинал, а приложенията към него - списък с обектите /бензиностанциите/, разположени на територията на страната с техните адреси /следва да има съответствие с изискването от настоящите условия по т.III.2/ - оригинал или заверено от кандидата копие. Плик № 3 „Предлагана цена” Предлаганата от участника цена за отделните артикули от техническото задание се поставя и запечатва в отделен плик, обозначен с надпис “Предлагана цена” - плик № 3 и се поставя в плика с офертата. Предлаганата цена за всеки един артикул трябва да бъде в единна парична единица за всички участници: български лева Допълнителна информация в документацията.
не се изискват
не се изискват
- търговските обекти на участника да предлагат всички видове горива, включени в поръчката и да разполагат с необходимата система за безналично плащане –декларация свободен текст, подписана от участника или еквивалентен документ; - списък с обектите /бензиностанциите/, разположени на територията на страната с техните адреси
- търговските обекти на участника да разполагат с необходимата система за безналично плащане; - да разполага с поне една бензиностанция на територията на гр.Троян, предлагаща всички горива, включени в поръчката
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Административна сграда на ТП ДГС Троян, гр.Троян, ул.Св.Св.Кирил и Методий № 20
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на други лица.
НЕ
НЕ
Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата като посочва в обявлението Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в ч.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на възложителите по процедурата за възлагане на обществената поръчка относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал.5 от ЗОП.
21.12.2015 г.