02711-2015-0185
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2015 16:38 ч. : | 17/12/2015 16:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2015 16:38 ч. : | 17/12/2015 16:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Попово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Териториално поделение ДЛС Черни лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул.Михаил Маджаров № 68, За: инж.Стела Атанасова, Република България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105
Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.ПоповоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?p=879.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово
24300000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставяните препарати за растителна защита да бъдат със съдържание на активно вещество и приложение(доза/дка/концентрация) и общи количества както следва: I .ХЕРБИЦИДИ: 1.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни житни и широколистни плевели при: - ЦАРЕВИЦА (за зърно и силаж), прилага се след сеитба, преди поникване или вегетационно във фаза 1-3 лист на културата; максимален брой приложения:1.; активно вещество-240 г/л изоксафлутол;доза/ дка(концентрация)-42 мл/дка;количество-30 литра; 2.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни и многогодишни житни и широколистни плевели вкл. балур от семе и коренища при: - ЦАРЕВИЦА - прилага се във фаза 2-8 лист на културата и до 6-ти лист на плевелите и 15-25 см височина на балура;активно вещество-44 г/л темботрион + 22г/л изоксадифен – етил (антидот);доза/ дка(концентрация)-200 мл/дка;количество-175 литра; 3.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу широколистни, в т.ч. устойчиви на хормоноподобните хербициди плевели при: - ПШЕНИЦА – внася се във фаза братене на културата;активно вещество-150,2 г/кг флорасулам + 300,5 г/кг аминопиралид-калий;доза/ дка(концентрация)-2,5;3,3 г/дка;количество-1 кг; 4.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни и многогодишни житни и широколистни плевели при:свободни площи(стърнища) и др. Прилага се във фаза бутонизация на широколистните и изкласяване на житните плевели;активно вещество-360 г/л глифозат;доза/ дка(концентрация)-400 - 1200 мл/дка;количество-300 литра; 5.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни житни и широколистни плевели при: ЛЮЦЕРНА СТАРА(с/у овчарска торбичка и други широкол. Плевели);активно вещество-40 г/л имазамокс (ДЕШ ХЦ аджувант);доза/ дка(концентрация)-50 мл/дка +100 мл/дка ДЕШ;количество-20 литра; II.ИНСЕКТИЦИД: 1.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Високоефективен комбиниран инсектицид с контактно, стомашно, фумигиращо и репелентно действие, ефикасен срещу широк кръг неприятели по картофи, пшеница и тютюн;активно вещество-– активно вещество-50гр/л циперметрин + 480гр/л хлорпирифосетил;доза/ дка(концентрация)-70 мл/дка;количество-50 литра.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника се внася в касата на ТП, или по следната банкова сметка на възложителя: IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД и е в размер на 330,00лв (триста и тридесет лева). Гаранцията за участие, под формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик №1с надпис „Документи за подбор” . Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 5% (пет процента) от достигната стойност на поръчката, се внася , респ. се представа след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранциите под формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва да е със срок на валидност: » за гаранцията за участие – до приключване на процедурата – влизане в сила на решението за определяне на изпълнител » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие, на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).
1.Финансирането на настоящата обществена поръчка ще се извърши от стопанската дейност на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово. 2.Заплащането на всяка отделна доставка ще се извършва въз основа на единични цени в лева без вкл. ДДС, съгласно ценовото предложение на участника, като същите са фиксирани и не подлежат на промяна през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. Плащанията ще се извършват по банков път и съгласно условията на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след извършена доставка и представена фактура от страна на Изпълнителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ОП-2016-1
НЕ
Български
90
В административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, бул."Михаил Маджаров" № 68
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в Раздел I.1. от настоящото обявление. Чрез "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" възложителя ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако такива има), датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти( плик № 3), както и тегленето на жребии по реда на чл.71, ал.5 от ЗОП( при възникване на основание за това). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайният срак за подаване на оферти, посочен в настоящото обявление.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ