Версия за печат

00044-2015-0166

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура Областно пътно управление-Бургас, ул. Цариградска №30, За: Севдалина Лазарова, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 893379, E-mail: opuburgas@abv.bg, Факс: 056 844415

Място/места за контакт: Севдалина Лазарова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=676 //www.api.bg/index.php/bg/'').

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: ремонт и поддържане на републиканските пътища

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на ремонтно-възстановителни работи на обект „Път ІІ-99 „Бургас-Царево, надлез при км 3+453 (Ченгене скеле)"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Съоръжението при км 3+453 – надлез „Ченгене скеле“ над път ІІ-99 по общински път за рибарско селище се експлоатира, стопанисва и поддържа от А“ПИ“ – ОПУ Бургас. С изпълнението на включените в проекта ремонтни и рехабилитационни работи се цели да бъдат заменени дефектиралите от удари греди, както и да бъде подобрено цялостното състояние на съоръжението и да бъде удължен неговия бъдещ нормален експлоатационен период. Ремонтните работи включват замяната на връхната конструкция с нова. Габаритът на пътното платно на надлеза става общо 8,20м (мерени между корнизите) от които два тротоара по 1,10м и настилка с ширина 6,00м. Пътната връзка за Рибарското селище ще претърпи повдигане на нивелетата, което ще осигури светлата височина под надлеза в бъдеще да бъде най-малко 5,00м. Приетото конструктивно и нивелетно решение позволява да отпадне необходимостта от изграждането на предпазни съоръжения (например габаритни рамки) от двете страни на надлеза.• Разваляне на всички пластове на настилката – асфалтобетонно покритие, предпазен бетон, хидроизолация и изравнителен бетон; • Демонтаж на парапетите върху тротоарните блокове; • Разваляне на тротоарните плочки и пълнежа от тухлена зидария върху тротоарните блокове, както и цялостно разбиване на стоманобетонната част; • Временно укрепване на съществуващия водопровод за строителния период, чрез поставянето му в стоманена тръба с по-голям диаметър; • Разваляне на изравнителния и предпазния бетон над пътната плоча; • Разваляне на съществуващата пътна плоча; • Демонтиране на главните греди в трите отвора; • Разбиване на компрометирания бетон в горната част на двата стълба; • Надстрояване на опорите (с нова стоманобетонна част); • Монтиране на нови предварително напрегнати главни греди от типа ГТ-75 широкофланшови и нови еластомерни лагери; • Полагане на нова пътна плоча в трите отвора с минимална дебелина 16см; • Направа на нови тротоарни блокове с ширини по 1,10м; • Монтиране водопровода за Рибарското селище върху съоръжението • Полагане на нова хидроизолация на съоръжението, от вид неизискващ предпазни пластове; • Полагане на нова асфалтобетонна настилка в два пласта с обща дебелина 10см; • Монтиране на нова ОСП • Ремонтни работи по възстановяване на откосите на насипите пред устоите

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233144

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на надлези

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

С изпълнението на включените в проекта ремонтни и рехабилитационни работи се цели да бъдат заменени дефектиралите от удари греди, както и да бъде подобрено цялостното състояние на съоръжението и да бъде удължен неговия бъдещ нормален експлоатационен период.Ремонтните работи включват замяната на връхната конструкция с нова. Габаритът на пътното платно на надлеза става общо 8,20м (мерени между корнизите) от които два тротоара по 1,10м и настилка с ширина 6,00м. Пътната връзка за Рибарското селище ще претърпи повдигане на нивелетата, което ще осигури светлата височина под надлеза в бъдеще да бъде най-малко 5,00м. Приетото конструктивно и нивелетно решение позволява да отпадне необходимостта от изграждането на предпазни съоръжения (например габаритни рамки) от двете страни на надлеза. След преустройството връхната конструкция на надлеза и в трите отвори ще бъде с по четири главни греди (заради уширението на габарита). Гредите са от предварително напрегнат стоманобетон от вида ГТ-75 с уширен горен фланш и с увеличено светло покритие на армировката, съгласно изискванията на ЕВРОКОД за строежи в близост до морето. Дължината на гредите е 17,0м за средния отвор и 13,05м в крайните отвори. Стълбовете на надлеза ще бъдат надстроени по височина с армиран кусинет, който е предвиден с дължина, позволяваща монтирането на четири главни греди. За устоите се налага по-значително преустройство, което включва премахването на съществуващите гардбаластови стени и конзолни крила (заради уширения габарит на надлеза), увеличаване на конструктивната височина на ригелите (включително и с включване на допълнителна горна армировка) и направа на нови конзолни греди. Статическата схема на надлеза претърпява промяна, като се превръща в температурно- непрекъсната, с полуинтегрални устои. Тази промяна на схемата се постига с устройването на непрекъснати пътни плочи над стълбовете, премахване на гардбаластовите стени на устоите и изпълнението на крайни напречни греди на връхната конструкция. Последните служат за директен (интегрален) контакт на връхната конструкция с насипното тяло на пътя, възпрепятстване на удълженията й от повишаване на температурата и редуциране на усилията в долното строене от температурното въздействие. Всички лагери на конструкцията са приети да бъдат стандартни, еластомерни. Възприетата статическа схема изключва необходимостта от устройването на преходни конструкции за дилатационните фуги.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 1800лв. (хиляда и осемстотин) лв. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата Цена по договора без ДДС и се представя от участника, определен за изпълнител. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е предоставена банкова гаранция, е 30 (тридесет) календарни дни след изтичането на последния гаранционен срок съгласно Наредба №2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 1. Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя Агенция”Пътна инфраструктура”Областно пътно управление – Бургас при Банка: УниКредит Булбанк – Бургас-IBAN:BG58UNCR 9660 3314 7556 10 BIC: UNCRBGSF - представя се копие от документа за внесената парична сума или 2. Безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ изискуемата информация съответно от Приложения № № 13, 14 от документацията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на възложителя. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят задържа, усвоява и възстановява гаранциите за участие, съгласно ЗОП. За въпроси, свързани с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците, които не са разгледани в документацията, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и правилника за прилагането му.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на Договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ потвърждава, че оферирайки Количествено-стойностната си сметка, е изложил пълно и окончателно посочените от него ставки и цени за съответните видове работи, така че общата стойност на РВР покрива всичките му задължения за тяхното изпълнение за целия срок за изпълнение на РВР и включва следното:1. разходите за изпълнение на РВР, вкл. тези за подготовката на строителството, за извършването на временните строителни работи, за осигуряване транспорта на машините и заплащането на труда, временната организация на движението, депонирането на негодни почви и строителни отпадъци, промяна в организацията на строителството, охрана на труда, застраховка на РВР и на професионалната си отговорност, др. присъщи разходи, неупоменати по-горе.2. цената на Финансовия риск;3. разходите за покупка на влаганите Строителни продукти;4. разходите за извършване на работите по изпитването и пускането в експлоатация на Строежа, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да извърши, както и тяхната единична цена;5. всякакви други разходи, необходими за изпълнение и завършване на Дейностите по Договора;6. в случай, че действителните количества необходими за изпълнение на обекта са в по- голям размер от количествата, предвидени в проекта и/или не са били включени в проекта, то същите се считат включени в Цената за изпълнение на договора и ще бъдат за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Единичните цени, посочени в Количествено-стойностната сметка са окончателни и не се променят при промени в цените на труда, Строителните продукти, Оборудването и др., освен в случаите на чл. 43, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от Закона за обществени поръчки. В случай че за сметка на определен вид работа от Количествено – стойностната сметка ще се изпълнява друг вид работа, за която има аналогична единична цена в нея, разплащането й ще се извърши със заменителна таблица по образец на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Промяна на количествата на даден вид работа не е предпоставка за промяна на единичната цена за тази работа. Изпълнените количества РВР се сертифицират по договорените цени и действително изпълнените количества. Изплащането се допуска при наличие на съответните документи, доказващи качеството на извършваните видове РВР. Непредвидените работи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между изпълнителя, възложителя и консултанта по договора за обществена поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им.Стойността на непредвидените разходи се определя на базата на единичните цени, предложени с ценовата оферта в количествено-стойностната сметка. За видовете РВР и дейности, за които няма единични цени, цената се определя на база посочените от изпълнителя в ценовата оферта елементи на ценообразуване, както следва: - часова ставка …………….лв./час - допълнителни разходи върху труд ………………% - допълнителни разходи върху механизация ………………% - доставно- складови разходи ………………% - печалба ………………% В случай, че размерът на непредвидените работи надхвърля 10 /десет/ %, то разликата в количествата необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и е включена в цената за изпълнение на договора. При неусвояване на размера на непредвидените разходи, Цената за изпълнение на договора ще бъде съответно намалена с допълнително споразумение към договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за обществената поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (АПИ-ОПУ-Бургас): УниКредит Булбанк Бургас IBAN: BG58UNCR 9660 3314 7556 10, BIC: UNCRBGSF - представя се копие от документа за внесената парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал. Копия на Застраховки „Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и по чл. 173, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентен документ. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховките, които следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на Строежа, и не могат да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на Изпълнителя по друг договор.Застраховките по настоящата точка трябва да обезпечават отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на договора за възлагане на обществената поръчка. В случай че в офертата си участникът, избран за изпълнител е заявил ползването на подизпълнител/подизпълнители, при сключването на договора, той представя и оригинал на договора за подизпълнение. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай че участникът избран за изпълнител е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители, в срок от три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. В случай че участникът, определен за изпълнител, не представи някой от изисканите документи, възложителят не сключва договор за обществената поръчка в съответствие с чл. 42, ал. 1 от ЗОП и възложителят може да определи за изпълнител участникът, класиран на второ място, или да прекрати процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 – т. 5, т. 8, т. 11 – т. 14 от ЗОП, а именно: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника – попълва се и се подписва по приложения образец – Приложение № 2. Част от това представяне е и декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП попълнена и подписана по приложения образец – Приложение № 3 и представените от участника доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация.4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Документ за гаранция за участие. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца, съгласно Приложение № 13 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за възложителя. Гаранцията се представя в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на възложителя.6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно образеца - Приложение № 15.7. Доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и/или квалификация, съгласно Раздел V от настоящата документация.8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата, съгласно чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Приложение № 6.9. Декларация, че не са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) . Декларацията се попълва и подписва по приложения образец – Приложение № 19,10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП,11. Декларация за запознаване с определенията за Нередност и Измама – Приложение № 16.12. Декларация за действителен собственик по Закона за мерките срещу изпирането на пари - Приложение № 20.13. Декларация за ползване на ресурсите на трети лица –Приложение № 7 (ако е приложимо).14. Декларация за съгласие от подизпълнител – Приложение № 8 (ако е приложимо).Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, като в него поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно:1. Техническа оферта.2. Технологично-строителна програма за изпълнение на заложените в обобщената количествено-стойностна сметка.3.3. График за изпълнение (линеен), който да съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички, посочени в Обобщената количествена сметка (ОКС) дейности.В случай че е приложимо, към документите в плик 2 и представеното с него предложение за изпълнение на поръчката, участник в процедурата прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – Приложение № 12. Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, като в него поставят документите, свързани с предлаганата цена за изпълнението на поръчката, а именно: 1. Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (в оригинал), съгласно Приложение № 5.2. Обобщена-количествено-стойностна сметка
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка и/или Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай че участникът избере да представи Годишен финансов отчет или някой от съставните му части, възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай че участник избере да представи удостоверение от банка, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 90 000 лв./деветдесет хиляди/ лева без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък Приложение № 9 на строителството, сходно с предмета на обществената поръчка (ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с мин. дължина 5 м. с еквивалентни характеристики), изпълнено през последните 5 (пет) години, считано до датата на представяне на офертата, с посочени: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнителните ремонтно-възстановителни работи (РВР), обект (предмет), възложител, в качеството на главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител е изпълнил обекта, извършен дял от общия обем и други); стойност/цена (без ДДС) и обем на изпълненото строителство; дата на приключване изпълнението на строителството; лице, за което е изпълнено строителството (ако има такова); списък с подкрепящи документи и др.2.Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по т. А, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по т. А, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.3.Списък-декларация (по образец – Приложение № 18) на техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи (строителни машини и техническо оборудване). 4.декларация-списък на екипа в дясна част съдържащ: имена; образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение) професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); специфичен опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, сходни обекти и период на изпълнението им); позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка.5.в случай че експерт/експерти посочен в списъка по б. „а“ не е служител/работник на участника, този експерт представя декларация за ангажираност.6.Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда.7.Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът се представя oт участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация и професионален капацитет с зможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изп. на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на из-ние на договора
Минимални изисквания: А.През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, самостоятелно или като участник в обединение, участникът да е изпълнил строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, а именно ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с минимална дължина 5 м. с еквивалентни характеристики. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица, изискването по настоящата точка се прилага за обединението като цяло. Б.Участникът следва да има възможност да осигури техническо оборудване за изпълнение на ремонтно-възстановителните работи за обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще осигурява контрол на качеството на изпълнените работи, както следва:Земекопна машина – 1 брой; Автосамосвали – 2 брой;Бетон помпа – 1 брой; Бетоновоз – 1 брой; Кран над 20 т. – 1 брой;Асфалтополагач – 1 брой;Валяци – 1 броя;Автогудронатор – 1 брой;Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на материали и работи на строежа- 1 брой.В.Минималните изисквания към състава на екипа са следните:А.Ръководител на обекта: Професионална област (квалификация): строителен инженер,специалност „Транспортно строителство”, „Пътно строителство“ или инженер Конструктор или аналогична специалност. Общ професионален опит по специалността: минимум 8 години;Специфичен опит: минимум 3 г. на позиция ръководител на строеж или заместник ръководител на сходни обекти (ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с минимална дължина 5 м. с еквивалентни характеристики).Б.Инженер по материалите:Професионална област (квалификация): строителен инженер „Транспортно строителство”, „Пътно строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения”, „Промишлено или гражданско строителство” или инженер химик или аналогична специалност.Общ професионален опит по специалността: минимум 5 г.;Специфичен опит: минимум 3 г. опит в строителна лаборатория при ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с минимална дължина 5 м. с еквивалентни характеристики; В. Инженер по количествата:Професионална област (квалификация):- строителен инженер или аналогична специалност.Общ професионален опит по специалността: минимум 5 г.Специфичен опит: минимум 3 г. опит на сходни обекти (ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с минимална дължина 5 м. с еквивалентни характеристики).Г.Инженер геодезист: Професионална област (квалификация): инженер геодезист, специалност „Геодезия” или аналогична специалност.Общ професионален опит по специалността: минимум 3 г.;Специфичен опит: минимум 2 г. опит на сходни обекти (ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с минимална дължина 5 м. с еквивалентни характеристики).Д. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ):Професионална област (квалификация): строителен инженер или професионална квалификация техник или аналогична специалност. Общ професионален опит по специалността: минимум 3 г.;Специфичен опит: минимум 1 г. на такава позиция при ново строителство, и/или основен ремонт на пътни съоръжения – мостове, и/или виадукти, и/или други пътни съоръжения с минимална дължина 5 м. с еквивалентни характеристики;Г.Участникът, следва да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен).Д.У-ние за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от1-ва кат
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Ценово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.Бургас, ул.Цариградска №30-заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ