00475-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.12.2015 11:39 ч. : | 12/12/2015 11:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.12.2015 11:39 ч. : | 12/12/2015 11:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-с. Невестино: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Невестино, ул. Вл. Поптомов №17, За: Мая Арсова, Десислава Йорданова, РБългария 07915 220, с. Невестино, Тел.: 07915 2210, E-mail: obshtinanevestino@abv.bg
Място/места за контакт: с.Невестино, ул. Вл. Поптомов №17Интернет адрес/и:
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект и упражняване на авторски надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръжения и принадлежностите към тях в с. Ваксево”, община Невестино, област Кюстендил”
Възлагане на обществена поръчка
Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект и упражняване на авторски надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръжения и принадлежностите към тях в с. Ваксево, община Невестино, област Кюстендил” за кандидатстване по програми финансирани с европейски средства
71400000
Описание:
НЕ
НЕ
Улиците, предвидени за реконструкция са деветнадесет с обща дължина около 4200 м. Пътната настилка, конструкция и тротоарите са напълно компрометирани, което прави улиците трудно проходими за МПС и пешеходци. На места, има изградени бордюри. Невъзможно е отводняването им от повърхностни води. Това води до наводняването им и допълнително затруднява автомобилното и пешеходно движение. По улиците и тротоарите не е осигурена достъпна среда.
НЕ
65
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие 930,00 лв. (деветстотин и тридесет лева). Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция 5. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка, в случай че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка по ЗОП с предмет: „Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект и упражняване на авторски надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръжения и принадлежностите към тях в с. Ваксево”, община Невестино, област Кюстендил” за кандидатстване по програми финансирани с европейски средства.
1. 100% Окончателно плащане на сумата по чл.3, ал. 2, в срок от 10 работни дни след подписване на договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Невестино и финансиращия орган на програмата, постъпване на финансови средства по сметката на Община Невестино и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор по чл.3, ал.3 от договора, се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети, пропорционално на изпълнените СМР, за действително вложеното време на обекта и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от посочената в чл.3 от настоящия договор, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. 4. При сключване на анекс към основният договор между Общината и Финансиращият орган включващи изменение на средствата за заплащане дейноста по настоящият договор , дължимите средства от Възложителя към Изпълнителя ще бъдат редуцирани до размер посочен в анекса и ще бъдат отчетени при окончателното плащане. 5. В случай, че финансиращият орган по проекта не одобри платени от Възложителя разходи, констатирани като неправомерно изплатени суми, в резултат на несвършена или некачествено изпълнена работа, изпълнителя възстановява съответните дължими суми в едно с размера на наложените санкции, в срок от 10 работни дни от получаване на искане за това от Възложителя.
ДА
Всички ключови експерти трябва да притежават пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Административна сграда на Община невестино, заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката ще бъде финансирана по проект, финансиран изцяло или частично от средства на ЕС
10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; Декларацията се попълва по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец и съдържа наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от предмета на поръчката, която ще бъде изпълнена от подизпълнителя). Декларацията се подава задължително и се подписва от лицето/лицата, които представляват участника. 11. Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо; Подизпълнителите представят и декларация по приложения образец към документацията за участие, с която декларират, че са съгласни да бъдат подизпълнители на участника. Декларацията се подписва от участника или неговия управител, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (по образец). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. Декларацията се подписва задължително от участника, или управляващия и представляващ участника. *** Когато участникът в процедурата е обединение, декларацията се представя от участниците в обединението, свързани с изпълнението на услугата. *** При подписването на декларацията следва да се има предвид следното: - Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; "Минимална цена на труд", съобразно разпоредбата на §1, т.12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, ал.1, т.1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване (ЗБДОО). В приложение №1 към чл.8, ал.1, т.1 от ЗБДОО за 2014г., е посочен минимален месечен размер на осигурителния доход през календарната година по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съотносими към предмета на поръчката. Допълнителна информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от Министерството на труда и социалната политика и създадените към него структури. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец). Декларацията се подписва задължително от участника, или управляващия и представляващ участника. Всички документи съдържащи се в Плик № 1 „Документи за подбор” се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf формат.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18. Участниците имат право да подават жалби пред Комисията за защита на конкуренцията, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки
12.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ