00325-2015-0032
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.12.2015 16:14 ч. : | 09/12/2015 16:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.12.2015 16:14 ч. : | 09/12/2015 16:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, бул. «Пещерско шосе» №66., За: проф. д-р Карен Джамбазов, г-н Тенчо Василев, г-жа Мария Дишева, Р. България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 302849, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://unihosp.prozop.com/.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151201grFd3390819.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151201grFd3390819.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на работно облекло и медицински обувки за персонала на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на работно облекло и медицински обувки за персонала на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД
18110000, 33199000
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
НЕ
НЕ
24
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: по 20 (двадесет) лева за всяка самостоятелно обособена позиция от обекта на поръчката, които Възложителят може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождават, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % без ДДС от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА, Република България IBAN: BG72 CECB 97901051297400 BIC: CECBBGSF 4. Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП Възложителят не изисква гаранции за участие и гаранции за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания в обществената поръчка.
Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайната доставна цена на предлагания продукт, предназначен за продажба, включваща ДДС и всички разходи по доставката и изпълнението на всички необходими действия съгласно т. 1 от настоящите условия до краен получател – склад на УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. бул. «Пещерско шосе» №66. Начин на плащане: Плащането се извършва в лева,по банков път при условията на отложено плащане, съгласо договора за обществена поръчка, до 60 /шестдесет/ дни след доставката. Плащането се извършва въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма.
1. Представяне на участника по образец № 1; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП – по образец № 5. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП – по образец № 2. 6. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпълнение на обществената поръчка – по образец №4; 7. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/(ако се предвиждат такива) – образец №5 ; 8. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50 от ЗОП. Не се предвиждат. 9 . Изискуеми документи за доказване на квалификацията и техническите възможности на участника по чл.51 от ЗОП. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 11. Участници - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, участващи за запазените самостоятелно обособени позиции следва да представят в Плик №1 декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. В декларацията следва да се посочи номера, под който участникът е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/. 12. Техническо предложение на предлаганите стоки 14.Оферта (Предложение за изпълнение на поръчката) – (Образец- Приложение №2) 15.Ценово предложение
не се предвиждат
не се предвиждат
Списък за доставки на стоките, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата от участника, включително стойностите, датите и получателите, ведно с: Удостоверения (референции) за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на доставката на стоките, удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт – в оригинал или нотариално заверена форма, минимум 3 удостоверения (референции), или Други доказалтества по чл. 51, ал.4 от ЗОП - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките – за минимум 3 броя договори, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката.
Участниците трябва за последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 3 (три) договора за доставка на стоки, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката се разбират договори за доставка на работно облекло и/или обувки (за самостоятелно обособените позиции, включващи доставка на обувки). Тези 3 (три) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки.
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получават от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност е 12 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: Банка: Уни Кредит Булбанк, Република България, IBAN : BG97 UNCR 7527 1054 808 119, BIC:UNCRBGSF.
Всеки от официалните езици на ЕС
120
административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – в профила на куповача на интернет адрес -http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151201grFd3390819, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
09.12.2015 г.
Доставка на Комплект туника с панталон, дамски.
33199000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация от документацията за участие
Доставка на Комплект туника с панталон, мъжки.
33199000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация от документацията за участие
Доставка на Чехли тип сабо.
33199000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация от документацията за участие
Доставка на Работни обувки.
33199000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на Работен костюм и Яке
33199000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на Операционни чехли тип сабо.
33199000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на Специално предпазно облекло.
18110000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на Униформено облекло.
18110000
Описание:
Съгласно техническа спецификацията