Версия за печат

00774-2015-0083

BG-Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, Р. България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/eksploatatsionna-poddr-zhka-remontno-v-zstanovitelni-raboti-dostavka-na-ulichni-i-parkovi-osvetiteli-izgrazhdane-na-novi-obekti-na-ulichno-parkovo-i-chudozhestveno-osvetlenie-izgrazhdane-na-sistema-za-radio-komandno-upravl.

Електронен достъп до информация: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/eksploatatsionna-poddr-zhka-remontno-v-zstanovitelni-raboti-dostavka-na-ulichni-i-parkovi-osvetiteli-izgrazhdane-na-novi-obekti-na-ulichno-parkovo-i-chudozhestveno-osvetlenie-izgrazhdane-na-sistema-za-radio-komandno-upravl.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Експлоатационна поддръжка, ремонтно-възстановителни работи, доставка на улични и паркови осветители, изграждане на нови обекти на улично, парково и художествено осветление, изграждане на система за радио-командно управление с обратна връзка в Община Стара Загора„

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Експлоатационна поддръжка, ремонтно-възстановителни работи, доставка на улични и паркови осветители, изграждане на нови обекти на улично, парково и художествено осветление, изграждане на система за радио-командно управление с обратна връзка в Община Стара Загора„ Предмета на поръчката включва следните дейности: 1.Експлоатационна поддръжка на функциониращи осветителни тела; 2.Строително-монтажни работи при извършване на възстановителни дейности и изграждане на нови обекти от уличното, парковото и художествено-архитектурното осветление; 3.Доставка на материали при извършване на експлоатационна подръжка, ремонтно-възстановителни работи и изграждане на нови обекти от уличното и художествено-архитектурното осветление;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100, 50000000, 45310000

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление
Услуги по ремонт и поддръжка
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Експлоатационна поддръжка, ремонтно-възстановителни работи, доставка на улични и паркови осветители, изграждане на нови обекти на улично, парково и художествено осветление, изграждане на система за радио-командно управление с обратна връзка в Община Стара Загора„ Изпълнението на обществената поръчка се състои в експлоатационна поддръжка на над 19 500 броя осветителни тела; ремонтно-възстановителни работи, доставка на улични и паркови осветители, изграждане на нови обекти на улично, парково и художествено осветление, изграждане на система за радио-командно управление с обратна връзка в Община Стара Загора на територията на град Стара Загора и 51 села на територията на общината.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: - IBAN: BG65UNCR70003322236387 BIC: UNCRBGSF в БАНКА „УниКредит Булбанк“АД. Гаранцията за участие е в размер на 50000 лв. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, най – малко срока на валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 150000 ЛВ. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по горепосочената банкова сметка или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност не по-малък от 60 дни след изтичане срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Стойността на извършената работа ще се отчита с двустранно подписан протокол по доказани действителни количества и по предложените единични цени на видовете работи, при показателите за ценообразуване, посочени в ценовото предложение и приложените анализи за СМР на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането се извършва в срок до 30 дни след представяне на фактура и въз основа на двустранно подписан документ от минимум трима представители на работна група, определена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Ако в споразумението представляващият не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Е направено разпределение на дейностите, които ще извършва всеки от членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията, ведно с техническите проекти, представляващи неразделна част от нея, на http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/eksploatatsionna-poddr-zhka-remontno-v-zstanovitelni-raboti-dostavka-na-ulichni-i-parkovi-osvetiteli-izgrazhdane-na-novi-obekti-na-ulichno-parkovo-i-chudozhestveno-osvetlenie-izgrazhdane-na-sistema-za-radio-komandno-upravl Възлагането се прави на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността, утвърдена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и/или от докладни записки (констативни протоколи) от работна група, включваща експерти от Дирекция „СИ”, Кметовете на населените места, районни техници, експерти от звено „Инвеститорски контрол”, изготвени и подписани от не по-малко от трима представители на администрацията и одобрени от Директора на дирекция „СИ”. Последователността на възлагане става по приоритет. Информация за нужда от ремонтни дейности може да се подава и допълнително от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.При възникнала необходимост Възложителят може да възлага и дейности, които не са включени в техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя. В този случай същите се остойностяват по следния начин: стойността на материалите се доказва с фактури, а стойността на останалите компоненти по ценообразуващи показатели, съгласно ценовата оферта на Изпълнителят. При определяне на стойността могат да бъдат използвани и анализите на единичните цени за сходни дейности.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, включващ: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – в свободна форма и оферта по Приложение №1; 2. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане условията на договора по Приложение № 2; 3. Представянена участника по Приложение № 3; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47. ал. 1, ал.2, т.1, 2а и 5 и ал. 5, подписана от лицата, които представляват участника (Приложение № 4); 5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Продължава в раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Заверено копие на валиден сертификат за Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват на сертификация отговаряш на предмета на поръчката. 3.Заверено копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за внедерена система за управление на околната среда или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват на сертификация отговарящ на предмета на поръчката. 5.Списък и данни на инженерно - техническия състав, който ще осъществява изпълнението на поръчката с посочване на образование, професионална квалификация и профсионален опит. 6.Декларация - списък на собствена и наета техника, необходима за изпълнението на поръчката, с която разполага участникът за изпълнение на обществената поръчката /в свободна форма/

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е изпълнил еднакви или сходни услуги /една или повече/ през последните 3 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. *** Под услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира, услуги свързани с експлоатационна поддръжка и/или ремонтно-възстановителни работи по улично осветление и/или парково и/или художествено осветление и/или изграждане на нови обекти на улично и/или парково и/или художествено осветление и/или изграждане на система за радио-командно управление с обратна връзка. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 2.Участникът следва да притежава сертификат за внедрена Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват на сертификация отговарящ на предмета на поръчката. Когато участникът е обединение/консорциум, всеки един от членовете в обединението/консорциума, който според направеното разпределение е пряко ангажиран с изпълнението на договора трябва да отговаря на посоченото изискване. 4.Участникът следва да притежава сертификат по ISO 14001:2004 за внедерена система за управление на околната среда или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват на сертификация отговарящ на предмета на поръчката. Когато участникът е обединение/консорциум, всеки един от членовете в обединението/консорциума, който според направеното разпределение е пряко ангажиран с изпълнението на договора трябва да отговаря на посоченото изискване. 5.Участника следва да разполага най-малко с един строителен инженер - пътно строителство, един електро инженер и един технически ръководител с образование по електротехника и 10 лица с притежавана квалификационна група по електробезопасност. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 6.Участникът следва да разполага минимум с 3 бр. автовишки, от които поне едната с работна височина 18 м. и поне една с висока проходимост със задвижване 4х4, минимум 1 бр. багер /мини-багер/, минимум 1 бр. автокран, които да са ангажирани с изпълнението на поръчката. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ц – Ценови критерий Ц = А + Б + В, където Подпоказател А – отразява предложената цена за „Експлоатационна поддръжка на един брой функциониращо осветително тяло“ за един месец и е с максимален брой точки 30;Подпоказател Б – показател, отразява предложените от участника единични цени за изпълнение на „Строително-монтажни работи при извършване на възстановителни дейности и изграждане на нови обекти от уличното, парковото и художествено-архитектурното осветление“ и е с максимален брой точки 40; Подпоказател В - отразява предложените от участника единични цени за „Доставка на материали при извършване на експлоатационна поддръжка, ремонтно-възстановителни работи и изграждане на нови обекти от уличното и художествено-архитектурното осветление“ и е с максимален брой точки 30 ; тежест: 50
Показател: Т – Техническа оценка;Т = Т1*10% + Т2*10%+Т3*10%+ Т4*70%, където Подпоказател Т1 - срок за отзоваване при сигнал за неработещо осветление получен от територията на гр.Стара Загора в часове; Подпоказател Т2 –срок за отзоваване при сигнал за неработещо осветление получен от територията на Община Стара Загора в часове; Подпоказател Т3 - Срок за отстраняване на повреда в часове; Подпоказател Т4 – предложената от участника организация на работа. ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.01.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.01.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 6. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 2 - заверено копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за строежи от ВТОРА ГРУПА: от втора до четвърта категория, за строежи ТРЕТА ГРУПА: трета категория и ПЕТА ГРУПА: отделни видове строителни и монтажни работи по позиция 43.21. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той следва да представи еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Приложение №7) В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва съгласно образец (Приложение № 8). 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по Приложение № 5; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел «ГАРАНЦИИ» (оригинал). 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и документите, посочени в раздел III. 2.3). Плик № 2 - предложение за изпълнение на поръчката - Техническата оферта се изготвя по образец - Приложение № 9 с приложена обяснителна записка. В обяснителната записка участникът следва да посочи човешките и техническите ресурси, които ще използва за изпълнение на поръчката, организацията на работа при изграждане на нови обекти, експлоатационна поддръжка и аварийна поддръжка, съответно за град Стара Загора и за община Стара Загора, организацията за контрол на качеството на изпълнение и видовете материали, предвидени за влагане при изпълнението на поръчката; ПЛИК № 3 - ценова оферта - Ценовата оферта се подготвя по Приложение. Към ценовата оферта се прилагат анализи на всички единични цени за СМР. Извън плик №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея) или са посочили информация, от която може да се направи предположение относно размера на предложената цена, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ