00601-2015-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.11.2015 16:49 ч. : | 30/11/2015 16:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.11.2015 16:49 ч. : | 30/11/2015 16:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Долна Митрополия: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Долна Митрополия, ул. Св.св. Кирил и Методий № 39, За: Пепа Герашка - Директор Дирекция ОССИКИ, Република България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704
Място/места за контакт: гр.Долна Митрополия, ул.Св.св. Кирил и Методий № 39Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolnamitropolia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151130uCEm641280.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ И СНЕГОПОЧИСТВАНЕ НА ОБЩИНСКИТЕ ПЪТИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ И ЧАСТ ОТ УЛИЧНА МРЕЖА В ГРАНИЦИТЕ НА ГР. ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ И ГР. ТРЪСТЕНИК ПРЕЗ КАЛЕНДАРНАТА 2016 Г. ”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата поръчка е предоставяне на услуги по зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на територията на община Долна Митрополия и част от улична мрежа в регулационните граници на гр. Долна Митрополия и гр. Тръстеник през календарната 2016 г. или до изчерпване на предвидените средства, с цел поддържане на непрекъсната проходимост и безопасно движение на моторните превозни средства през зимния сезон. Предметът на поръчката включва следните подобекти: 1. Подобект 1: Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на територията на община Долна Митрополия, включващ следните пътни участъци: № по ред № на пътя Наименование Километрично положение Дължина 1. PVN 1020 с.Славовица – път ІІІ - 3004 13+500 до 21+200; дължина 7.700 км 2. PVN 1041 /ІІІ-118 / - с.Подем - с.Рибен 0+000 до 4+670 дължина 4.670 км 3. PVN 1042 /PVN 1041/ - с.Рибен - с.Божурица 0+000 до 3+670 дължина 3.670 км 4. PVN 1042 /PVN 1041/ - с. Биволаре - границата с Община Плевен 8+800 до 12+000 дължина 3.200 км. 5. PVN 2043 /ІІІ-118/ - с.Победа - гр.Тръстеник 0+000 до 7+000 дължина 7.000 км. 6. PVN 3044 Път /ІІІ-118/ -с. Божурица 0+000 до 2+100 дължина 2.100 км. 7. PVN 1045 /ІІІ-118/ - гр.Долна Митрополия-с. Горна Митрополия 0+000 до 6+300 дължина 5.870 км. 8. PVN 2046 /ІІІ-118/ - с.Биволаре 0+000 до 1+800 дължина 1.800 км. 9. PVN 1040 път /ІІ-11/ -с. Байкал – пристанище Байкал 0+000 до 2+800 дължина 2.800 км. 10. PVN 3049/PVN 1041, Долна Митрополия - Горна Митрополия/- /ІІІ 3004/ - депо ТБО 0+000 до 4+100;дължина 4.100 км. 11. PVN 1047 /ІІІ-118/ - с.Горна Митрополия - граница Община(Д.Митрополия –Искър) - с.Староселци – при необходимост 0+000 до 16+400 дълживна 16.400 км. Обща дължина общинска пътна мрежа 59,310 км. Предвидените дейности включват снегопочистване, опесъчаване и обезопасяване против хлъзгане. 2. Подобект 2: Зимно поддържане и снегопочистване на част от улична мрежа в регулационните граници на гр.Тръстеник и гр. Долна Митрополия , включващо: • Снегопочистване на главната улична мрежа в гр.Тръстеник по заявка на Възложителя с приблизителна обща дължина 20 км. ; • Опесъчаване при необходимост и по заявка на Възложителя на уличната мрежа в регулационните граници на гр.Тръстеник и гр. Долна Митрополия с приблизителна обща дължина 65 км. Дейностите по настоящата обществена поръчка са подробно разписани от Възложителя в Техническите спецификации към документацията за участие.
90620000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката включва следните подобекти: 1. Подобект 1: Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на територията на община Долна Митрополия с обща дължина на пътните участъци от 59,31 км. Предвидените дейности включват снегопочистване, опесъчаване и обезопасяване против хлъзгане. 2. Подобект 2: Зимно поддържане и снегопочистване на част от улична мрежа в регулационните граници на гр.Тръстеник и гр. Долна Митрополия , включващо: • Снегопочистване на главната улична мрежа в гр.Тръстеник по заявка на Възложителя с приблизителна обща дължина 20 км. ; • Опесъчаване при необходимост и по заявка на Възложителя на уличната мрежа в регулационните граници на гр.Тръстеник и гр. Долна Митрополия с приблизителна обща дължина 65 км. Прогнозната стойност на поръчката е до 85 000,00 (осемдесет и пет хиляди) лв. без ДДС. Предлаганата цена за всеки подобект не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС: 1. Прогнозна стойност на подобект № 1 “Зимно поддържане и снегопочистване на общински пътища на територията на община Долна Митрополия”- до 66 667,00 лв. без ДДС; 2. Прогнозна стойност на подобект № 2 „Зимно поддържане и снегопочистване на уличната мрежа в регулационните граници на гр.Долна Митрополия и гр.Тръстеник“ – до 18 333,00 лв. без ДДС.
НЕ
01.02.2016 г.
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 850 (осемстотин и петдесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе в брой по сметката на Община Долна Митрополия, може да се представи по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия (в лева): IBAN: BG54IABG74733310030073 BIC: IABGBGSF Банка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност 120 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка; - за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от прогнозната цена на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия (в лева): IBAN: BG54IABG74733310030073 BIC: IABGBGSF Банка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност най-малко 30 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
Настоящата поръчка се финансира от Община Долна Митрополия. Плащанията ще се извършват по банков път по сметка на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване на всички изисквания и условия на Договора за обществена поръчка. Възложителят предвижда авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора за обществена поръчка. Авансът се изплаща в 10-дневен срок след подписване на договора и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за стойността на авансовото плащане. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ разплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително извършените дейности възоснова на количествена сметка за установяване количествата извършвана работа по зимно поддържане и снегопочистване , констативен протокол за изпълнените и подлежащи на заплащане видове работи, по офертните единични цени, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя. Протоколът се подписва от определени от Възложителя лица. Плащането се извършва в срок до 10 дни след подписването на протокола и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. При извършване на всяко плащане се удържа част от аванса в размер на 20% от стойността на установените с Протокола действително извършените работи.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
гр. Долна Митрополия, Община Долна Митрополия, ул."Св.св.Кирил и Методий" №39, заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, какро и представители на средствата за масово осведомяване и други лица приспазване на установения режим до достъм до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
При обявяване на настоящата поръчка Възложителят се възползва от законовата възможност, предвидена в чл. 64, ал. 3 от ЗОП и намалява сроковете за получаване на оферти със 7 дни за изпращане на обявлението по електронен път и с 5 дни за предоставяне на електронен достъп до документацията за участие в процедурата. Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
30.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ