00325-2015-0029
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.11.2015 15:38 ч. : | 25/11/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.11.2015 15:38 ч. : | 25/11/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, бул. «Пещерско шосе» №66., За: проф. д-р Карен Джамбазов, г-н Тенчо Василев, г-жа Мария Дишева, Р. България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 302849, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://unihosp.prozop.com/.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151113IyMF3211435.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151113IyMF3211435.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на операционно и постелъчно бельо и облекло за лежащо болни пациенти за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на операционно и постелъчно бельо и облекло за лежащо болни пациенти за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив.
39518000, 39512000, 18318000
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
НЕ
НЕ
24
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: по 20 (двадесет) лева за всяка самостоятелно обособена позиция от обекта на поръчката, които Възложителят може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождават, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % без ДДС от стойността на договора. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА, Република България IBAN: BG72 CECB 97901051297400 BIC: CECBBGSF 4. Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП Възложителят не изисква гаранции за участие и гаранции за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания в обществената поръчка.
Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайната доставна цена на предлагания продукт, предназначен за продажба, включваща ДДС и всички разходи по доставката и изпълнението на всички необходими действия съгласно т. 1 от настоящите условия до краен получател – склад на УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. бул. «Пещерско шосе» №66. 7. Начин на плащане: Плащането се извършва в лева,по банков път при условията на отложено плащане, съгласо договора за обществена поръчка, до 60 /шестдесет/ дни след доставката. Плащането се извършва въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма.
1. Представяне на участника по образец № 1; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП – по образец № 3. 5. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП – по образец № 2. 6. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпълнение на обществената поръчка – по образец №4; 7. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/(ако се предвиждат такива) – образец №5 ; 8. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50 от ЗОП. Не се предвиждат. 9 . Изискуеми документи за доказване на квалификацията и техническите възможности на участника по чл.51 от ЗОП. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 11. Участници - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, участващи за запазените самостоятелно обособени позиции следва да представят в Плик №1 декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. В декларацията следва да се посочи номера, под който участникът е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/. 12. Техническо предложение на предлаганите стоки 14.Оферта (Предложение за изпълнение на поръчката) – (Образец- Приложение №2) 15.Ценово предложение
не се предвиждат
не се предвиждат
8.1. Списък на основните договори за доставки на стоките, обект на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.) от участника, включително стойностите, датите и получателите. 8.2. Не по-малко от една референция за добра търговска репутация за доставка на стоки, обект на настоящата поръчка за нуждите на лечебни заведения за болнична помощ през 2012, 2011 и/или 2010 г., надлежно издадена, подпечатана и подписана от законния представител на съответното лечебно заведение (в оригинал или във формата на нотариално заверени копия). 8.3. Информация за местоположението и вида на базите, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана от законния представител на участника; 8.4. Декларация, че доставките ще бъдат придружени със сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 8.5. Протокол за изпитване на предлаганите материали от акредитирана лаборатория за всяка мостра. 8.6. Декларация,че при възлагане на обществена поръчка , участникът ще доставя предлаганите изделия изработени от платове и материали, покриващи минималните технически изисквания съгласно техническите спецификации и представените от участника мостри. (Свободен текст)
Участниците трябва за последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 3 (три) договора за доставка на стоки, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката се разбират договори за доставка на операционно и/или постелъчно бельо и/или облекло за лежащо болни пациенти. Тези 3 (три) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получават от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност е 12 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: Банка: Уни Кредит Булбанк, Република България, IBAN : BG97 UNCR 7527 1054 808 119, BIC:UNCRBGSF.
Всеки от официалните езици на ЕС
120
административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – в профила на куповача на интернет адрес -http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151113IyMF3211435, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
25.11.2015 г.
Досатвка на операционни чаршафи и престилки
39518000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация от документацията за участие
Доставка на постелъчно бельо
39512000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация от документацията за участие
Доставка на облекло за лежащо болни пациенти
18318000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация от документацията за участие