00265-2015-0160
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2015 14:43 ч. : | 23/11/2015 13:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2015 14:43 ч. : | 23/11/2015 13:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
Доставки
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: инж.Мирослав Киров - експерт -търговия ДО, за въпроси по процедурата: Росица Димитрова - експерт-търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3026/; 00359 41783305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: О.П.Инвестиции, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Проучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Доставка на 3 броя тръбоклади над 350 к.с. - специални машини с каретка
Предмет на процедурата е доставката на 3 броя тръбоклади над 350 к.с. - специални машини с каретка. Изискваните от Възложителя технически параметри и оборудване на машините са описани в Техническата спецификация - част от документацията за участие. Изпълнението на процедурата става по условия, описани в документацията за участие.
43211000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
3 броя
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие е 40 000.00 лв или равностойността им в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане на машините от Възложителя, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност. Срокът на плащане по всяка доставка започва да тече от датата на последно представения документ /фактура или приемо-предавателен протокол/, по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
ДА
Документи за доказване на съответствието на предлаганите машини с изискванията на възложителя. В "Предложение за изпълнение на поръчката" - Плик №2 участниците да представят един или няколко от следните документи: - оригинална брошура/каталог/проспект на производителя, придружен/а с превод на български език, включително с посочване на линк към сайта на производителя. Не се допуска извадка или копие от документите. В представеният документ/и следва да се съдържа информация за техническите параметри на оферираните тръбоклади.
1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При кандидати- обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, кандидатът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили доставка на машини, еднакви или сходни с предмета на поръчката, като под сходни се разбират булдозери с мощност не по-малка от 300 к.с. и турнодозер с мощност не по-малка от 300 к.с. – доказва се със списък на изпълнените доставки, по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП /по образец/, придружен с доказателство за извършената доставка, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. Доказателството за извършената доставка да съдържа информация за вида и мощността на машината.
Открита
НЕ
реф.№121/2015г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
23.11.2015 г.