00265-2015-0159
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2015 13:11 ч. : | 23/11/2015 12:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2015 13:11 ч. : | 23/11/2015 12:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивалина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на миньорски ботуши - високи" - реф. № 133/2015 г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на процедурата е доставка на миньорски ботуши - високи. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
18815000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
4 520 чифта
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 1000 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие. В случаите по чл.16г от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан протокол. Срокът на плащане, по всяка доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и приемо-предавателен протокол), по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
1. Предметът на настоящата поръчка е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и тя е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП. 2. Съгласно чл.16г, ал.5 от ЗОП - 2.1. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; 2.2. В представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 3. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.16г, ал.5, т.2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. 4. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 5. Когато в процедурата не са подадени оферти от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, се разглеждат офертите на останалите участници.
не се изискват
Списък на доставките, които са еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателство за извършена доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Участниците да представят с „Предложение за изпълнение на поръчката” - Плик № 2: - Да отговарят на стандартите на Европейския съюз и да са маркирани по СЕ и БДС ЕN ISO 20345; - Да се представи протокол от изпитване или трайна маркировка, че ботушите притежават категория на устойчивост на плъзгане SRC и клас на устойчивост S5; - Да се представи оригинален протокол от изпитания на техническите параметри на образеца по смисъла на БДС EN ISO 20345, издаден от акредитирана лаборатория, които да бъде след датата на обявяване на обществената поръчка. В него да бъдат упоменати модела, който се изпитва (артикулно име и/или номер), вида на материала на лицевата част и да бъде изпитан за параметрите посочени в Техническата спецификация към Документацията за участие; - Да се представи образеца за изпитване – 1 чифт. Единия ботуш да бъде подпечатан от лабораторията и се представи заедно с оригиналния протокол; - Мостра – 1 чифт ботуши № 42; - При всяка доставка на ботуши в количество до 2 260 чифта, да се представя отделен протокол за изпитване от акредитирана лаборатория; - Сертификат за качество от завода-производител (задължително в него да се доказват параметрите, посочени в условията за здравина, материал, устойчивост в съответствие СЕ и ЕN на Европейския съюз); - Придружаваща документация (на български език): инструкция за експлоатация и съхранение, писмена гаранция за срока на износване. Всички документи да се представят на български език.
ДА
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 133/2015 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ