01605-2015-0023
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.11.2015 13:35 ч. : | 17/11/2015 13:24 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.11.2015 13:35 ч. : | 17/11/2015 13:24 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: Гергана Иванова, инж. И.Шишева, Република България 1080, София, Тел.: 0882 793656; 0885 397498, E-mail: givanova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Ремонт на пътнически транспортни съоръженияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-120-broia-monoblokovi-kolela-za-emv-serii-30-i-31-za-nujdite-na-bdj-putnicheski-prevozi.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на 120 броя моноблокови колела за ЕМВ серии 30 и 31 за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на 120 броя моноблокови колела за ЕМВ серии 30 и 31 за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период
34631000
Описание:
НЕ
НЕ
120 броя моноблокови колела за ЕМВ серии 30 и 31
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие се представя, в размер определен от Възложителя, както следва: 2 800,00 лв. със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие се представя под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец Приложение №11 със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертата или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение № 12 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя, „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, по преценка на Изпълнителя, в размер на 5 % от стойността на договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяването, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, Приложение №10 към документацията за участие.
Плащането ще се извърши по банков път, в лева в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на всяка партида и представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за извършената доставка, сертификати за качество и оригинална фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.
Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
1. Учстникът да представи: 1.1 Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета, на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие, с посочване на стойностите, датите, и получателите, посписан от участника, заедно с доказателството за извършената доставка, което може да се предостави под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставка. - Приложение № 7 1.2 Когато участникът не е производител, да представи оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставката на предлаганите моноблокови колела за електрически мотрисни влакове (ЕМВ) серии 30 и 31 през 2015 и 2016 година /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./ 1.3 Сертификат по ISO 9001: 2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя - копие заверено от участника. 1.4 Образец на сертификат за качество за потвърждаване на съответствието на качествата на колелата с предписаните норми и изисквания в Техническите условия на Възложителя - копие заверено от участника. 1.5 Чертежи на производителя, заверени за производство за 2015/2016 г. 1.6 Технически условия за изработване на предлаганите моноблокови колела от валцована нелигирана стомана в съответствие с БДС EN 13262:2004 + А2:2011 или еквивалент с Техническите условия на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ПП_ПЛС 802-1/12.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.
Български
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 / образец 1/ посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Документ за гаранция за участие в оригинал. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП и в случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане. 9. Офертите следва да бъдат валидни за срок не по кратък от 150 (сто и петдесет) дни от крайния срок, определен за подаването им, посочен в обявлението за процедурата. Оферти с по-кратък срок на валидност няма да бъдат допуснати до оценяване и класиране от Възложителя и ще бъдат предлагани за отстраняване от процедурата. 10. В офертата не се допускат никакви вписвания между редовете, изтривания или корекции – това е основание за отстраняване на допусналия ги участник. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал. 3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
17.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ