00265-2015-0153
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.11.2015 15:08 ч. : | 06/11/2015 13:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.11.2015 15:08 ч. : | 06/11/2015 13:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: Мария Йорданова– инж инвест. контрол- АС, ХТС, НС в отдел Инвестиции; за въпроси по процедурата: Виолета Куртева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3066/;0417 83305/3028/, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Инвестиции, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Преустройство на РТНК-2 в р-к „Трояново-1“. Трасе на ГЛТ 1201 и ВГТЛ 2020“ – реф. № 135/2015г.
Възлагане на обществена поръчка
"Преустройство на РТНК-2 в р-к „Трояново-1“. Трасе на ГЛТ 1201 и ВГТЛ 2020“, по работен проект 0276/87- част транспортна.
45112500, 45233140
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 4900 лева или равностойността в евро.Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 кал. дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове строително – монтажни работи се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум три еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни от подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15).
1. Количествено-стойностната сметка да бъде придружена с анализни цени за всеки вид СМР. 2. За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 01 12.2015 г. Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на ММИ ЕАД. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лице, което ще отговарят за огледа: Мария Йорданова–инж инвест. контрол АС, ХТС, НС в отдел „Инвестиции”; тел.: 0885013897. За извършения оглед участника представя в заявлението си за участие декларация, че се е запознал с реалните експлоатационни условия на възложителя. Счита се, че участникът е проверил и разгледал обекта и околната следа и е получил задоволителна представа за характера на терена преди да представи своята оферта. Също така се приема, че той е взел под внимание формата и естеството на обекта, обема и естеството на работа и необходимите материали за завършване на строителството, средствата за комуникация и достъпа до обекта и помещенията, от които може да има нужда и в общи линии е получил цялата необходима информация относно рисковете, извънредните обстоятелства и всички други условия, които са от значение за неговата оферта.
Не се изискват.
През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили не по-малко от 1 обект с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката. Под сходен Възложителят приема изпълнени земни работи и/ или пътни настилки. Доказва се със списък на строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката, придружен с някое от доказателствата по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№135/2015 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ