00285-2015-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.10.2015 14:35 ч. : | 21/10/2015 10:23 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.10.2015 14:35 ч. : | 21/10/2015 10:23 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Благовград: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Югозападен университет Неофит Рилски, ул. Иван Михайлов, 66, За: Николай Тахов, Р България 2700, Благовград, Тел.: 073 885515, E-mail: op@swu.bg, Факс: 073 885516
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.swu.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.swu.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Югозападен университет Неофит Рилски, ул. Иван Михайлов, 66, За: Камелия Илиева, Димитър Ангелов, Йордан Спиров, Костадин Самарджиев, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 885501; 073 588541; 073 588555; 0888 405671, E-mail: op@swu.bg, Факс: 073 885516
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.swu.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Югозападен университет Неофит Рилски, ул. Иван Михайлов, 66, За: Даниела Гошева, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 885508, E-mail: op@swu.bg, Факс: 073 885516
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.swu.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Югозападен университет Неофит Рилски, ул. Иван Михайлов, 66, За: Красимира Златкова, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 885505, E-mail: op@swu.bg, Факс: 073 885516
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.swu.bg.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи за обслужване на дейностите в ЮЗУ "Неофит Рилски"
Възлагане на обществена поръчка
Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи за обслужване на дейностите в ЮЗУ “Неофит Рилски” по пет обособени позиции: 1. Канцеларски материали и принадлежности; 2. Други канцеларски материали; 3. Фотокопирна и ксерографска хартия; 4. Консумативи за офис техника – принтери/МФУ; 5. Печатарски материали и консумативи.
30197642, 22852000, 30192121, 30125100, 22900000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
В съответствие с посочените прогнозни количества по обособените позиции
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие се определя по обособени позиции в размер на: 1. Канцеларски материали и принадлежности – 50 (петдесет) лева; 2. Други канцеларски материали – 200 (двеста) лева; 3. Фотокопирна и ксерографска хартия – 200 (двеста) лева; 4. Консумативи за офис техника – принтери/МФУ - 600 (шестотин) лева; 5. Печатарски материали и консумативи – 1000 (хиляда) лева и се представя във форма, избрана от участника: парична сума по банковата сметка на ЮЗУ „Неофит Рилски”, Благоевград, или неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение се определя по обособени позиции в размер на 3 (три) процента от прогнозната стойност на договора, представена при сключването на договора, в една от следните форми: парична сума, внесена по банковата сметка на ЮЗУ „Неофит Рилски”, Благоевград, или неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 13 (тринадесет) месеца, считано от момента на подписване на договора. Банкова сметка: IBAN: BG33FINV91503315415591, BIC: FINVBGSF, ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА АД, Клон Благоевград
Заплащането на стойността на периодичните заявки е в съответствие с предложените от изпълнителя единични цени и се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на двустранни протоколи за изпълнението на периодичните доставки, в български лева, по банков път срещу представена фактура в оригинал.
Предметът на обществената поръчка в частта по обособена позиция № 1. Канцеларски материали и принадлежности е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в частта за обособена позиция № 1. Канцеларски материали и принадлежности, при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В представянето си участникът/всяко от лицата в обединението, включва декларация в свободна форма, с която декларира, че е вписан и номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители/трети лица, изискването за вписване и посочване на номера, под който са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители/трети лица. Когато в процедурата за обособена позиция № 1. Канцеларски материали и принадлежности участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които отговарят на критериите за подбор и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. В случаите по чл. 16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
По реда на чл. 28, ал. 7 от ЗОП. Заплащане в касата на ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, ул. "Иван Михайлов" 66, Ректорат, стая 206 или по банкова сметка: IBAN: BG73FINV91503115415518, BIC: FINVBGSF, Първа инвестиционна банка - клон Благоевград.
Български
120
ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, ул. "Иван Михайлов" 66, Ректорат, втори етаж, Заседателна зала.
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности
22852000, 22852100, 22820000, 22800000
Описание:
Съгласно прогнозните количества в техническата спецификация
Предметът в частта по обособената позиция е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП.
Периодични доставки на други канцеларски материали
30192121, 30192130, 30192125, 30199760
Описание:
Съгласно прогнозните количества в техническата спецификация
Периодични доставки на фотокопирна и ксерографска хартия
30197642
Описание:
Съгласно прогнозните количества в техническата спецификация
Периодични доставки на консумативи за офис техника – принтери/МФУ
30125100
Описание:
Съгласно прогнозните количества в техническата спецификация
Периодични доставки на печатарски материали и консумативи
22900000, 37823800
Описание:
Съгласно прогнозните количества в техническата спецификация