01605-2015-0021
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.10.2015 15:51 ч. : | 07/10/2015 15:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.10.2015 15:51 ч. : | 07/10/2015 15:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: инж. Красимира Иванова; инж. Александър Иванов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 363025; 0886 127286, E-mail: krivanova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Ремонт на пътнически вагониИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-nakladki-za-podvijen-jelezoputen-sustav-za-ednogodishen-period.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на накладки за подвижен железопътeн състав за едногодишен период.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на накладки за подвижен железопътeн състав за едногодишен период.
34322300
Описание:
ДА
НЕ
Обособена позиция № 1 – „Доставка на накладки с триеща площ 2 х 175 см2” - 5 200 комплекта; Обособена позиция № 2 – „Доставка на накладки с триеща площ 2 х 200 см2” - 2 200 комплекта;
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: обособена позиция №1 – 1500 лв. и обособена позиция №2 – 700 лв. със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие се представя по под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец Приложение №10 със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертата или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение № 11 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя, „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, по преценка на Изпълнителя, в размер на 5 % от стойността на договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяването, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, Приложение №9 към документацията за участие.
Плащането ще се извърши по банков път, в лева в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на всяка партида и представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за извършената доставка, сертификати за качество, декларация за съответствие на накладките от партидата с Техническата спецификация на Възложителя и оригинална фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.
Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
1. Копие на валидно разрешение за използване на предлаганите накладки в ПЖПС, собственост на „БДЖ - ПП” ЕООД, издадено от Управителя на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, съгласно утвърдена процедура, публикувана на сайта на Възложителя. Допуска се представяне на валидни разрешения, издадени от „Холдинг БДЖ” ЕАД. 2. Декларация на производителя, че предлаганите накладки съответстват на „Техническа спецификация за доставка на накладки за ПЖПС собственост на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, ТС 7.5-3/1-2015”.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.
Български
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 / образец 1/ посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Документ за гаранция за участие в оригинал. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП и в случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
07.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на накладки с триеща площ 2 х 175 см2.
34322300
Описание:
5 200 комплекта
В плик - Предложение за изпълнение на поръчката: чертеж на предлаганите накладки, заверен от производителя за 2015/2016 г. със свеж подпис и печат.
Доставка на накладки с триеща площ 2 х 200 см2.
34322300
Описание:
2 200
В плик - Предложение за изпълнение на поръчката: чертеж на предлаганите накладки, заверен от производителя за 2015/2016 г. със свеж подпис и печат.