00450-2015-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.10.2015 17:08 ч. : | 02/10/2015 17:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.10.2015 17:08 ч. : | 02/10/2015 17:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-град Ниви пазар: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Нови пазар, ул. Васил Левски № 3, За: Петя Такева, РБългария 9900, град Ниви пазар, Тел.: 0537 23311/403/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010
Място/места за контакт: Община Нови оазар, град Ниви пазар, ул. Васил Левски № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.novipazar.acstre.com/BG.php..
Адрес на профила на купувача: http://www.novipazar.nit.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, община Нови пазар,обл.Шумен – ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектите.“
Възлагане на обществена поръчка
Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, община Нови пазар,обл.Шумен – ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектите.“
45000000, 71000000, 71320000
Описание:
НЕ
НЕ
„Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, община Нови пазар,обл.Шумен – ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектите.“ - ДЕЙНОСТ I: Проектиране: Изработване на инвестиционни проекти във фаза: „Работен проект“ за обектите по части, както следва: Част „Геодезия”; Част „Пътна”; Част: „Проектно-сметна документация; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”, чийто обхват и съдържание са определени съгласно Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Част: „План за пожарна безопасност”, чийто обхват и съдържание са определени съгласно Наредба № Iз-1971 от 2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; Част: „План за управление на строителните отпадъци“ с обхват и съдържаниобща дължина 240. м - ДЕЙНОСТ III. Упражняване на Авторски надзор по смисъла на чл. 162 от Закона за устройство на територията Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, общ.Нови пазар, обл.Шумен в участък от ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, с обща дължина 240м, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектита.Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в указанията към документацията за участие и техническата спецификация.
НЕ
80
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 346.17 лв. /триста четиридесет и шест лева и седемнадесет стотинки/, представена в една от следните форми: парична сума, депозирана в касата на Възложителя или по банков път, или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 80 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на депозит, същата се внася по банкова сметка на общината: БАНКА – Първа Инвестиционна АД; БАНКОВ КОД (BIC): FINVBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG70FINV91503315926503. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61, чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 5 % от стойността на договора. Същата ще се освобождава поетапно. Условията и сроковете за задържане, усвояване, частично и цялостно освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.
Настоящата обществена поръчка ще се финансира със собствени бюджетни средства на Община Нови пазар за 2015 г. Максималният финансов ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката е 34 616.67лв. /тридесет и две хиляди шестстотин и шестнадесет лева и шестдесет и седем стотинки / без вкл. ДДС. - В срок до 10 /десет/ календарни дни от подписване на договора за обществена поръчка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, без вкл. ДДС, след представяне на фактура, на стойност равна на стойността на аванса, без включен ДДС. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми от междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. - Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка към проекта. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция; 2. актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; 4. протокол за извършените СМР по утвърден от Възложителя образец; 5. отчет за упражнен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. 6. оригинална данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след приемане на извършени дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на не по-малко от 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, без вкл. ДДС. Последното се извършва в срок до 10 /десет/ календарни дни след приемане на извършените дейности. - Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени дейности, което не може да бъде по–малко от 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, без вкл. ДДС ще се извърши след подписване на последния по време Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 - приложение към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в срок до 10 /десет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на: 1. актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2. сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; 3. протокол за извършените СМР по утвърден от Възложителя образец; 4. отчет за упражнен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. 5. оригинална данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след приемане на извършени дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. При окончателното плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще удържи остатъка от авансовото плащане от последния Протокол за приемане на извършени СМР. Ако ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сключи договор/и за подизпълнение ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателното плащане по договор за обществената поръчка след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл. 45 „б” от ЗОП. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в заверено копие, съдържащ минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.
Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. При провеждане на откритата процедура Възложителят изпраща обявлението за обществената поръчка до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки, най-малко 40 дни преди крайния срок за получаване на офертите. Този срок се намалява със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена: http://www.novipazar.acstre.com/Files.php?type=44. Възложителят си запазва правото, при необходимост, да възложи повторение на строителството по реда и при условията на чл. 90, ал.1 от ЗОП. Посещение на строителните площадки се организира от Възложителя до изтичане на срока за представяне на оферти, съгласно разписана в документацията за участие процедура. Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка участник, който не е извършил оглед, респективно не е преминал през указаната процедура, независимо, че е декларирал посещение и познаване на строителната площадка. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
80
Общинска администрация Нови пазар, гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3 - Заседателна зала
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1.) 5. Уч-те следва да притежават валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в ЦПРС, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, което да му позволява извършването на стр. работи, предмет на поръчка, или ако участника в процедурата е чужд. ФЛ или ЮЛ да представи екв. документ или док-ва за рег-та си в проф. и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декл-я или удост. за наличието на такава рег-я от компетентните органи, съгласно националния му законодателство, съответстващи на вида на обекта - IV клас улици Доказва се от участника с копие от Удост. за рег-я в ЦПРС и талона към него ако участника в процедурата е чужд. ФЛ или ЮЛ да представи екв. документ или док-ва за рег-ята си в проф. и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава рег-я от компетентните органи, съгласно националния му закон. В случай на участие на обед./конс., който не е регистриран като самостоятелно ЮЛ, удост-то се представя от участника в обединението, който ще изпълнява строителни дейности на обекта. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания. Продължава от раздел III.2.3.)Мин. из-я: - Специ. контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или екв., да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или екв.. Спец. Проф. опит – участие при изпълнението на мин. 1 стр. обект, като изп. длъжността, за която е предложен. - Спец. по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или екв., притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или екв.. Спец. Проф. опит – участие при изпълнението на мин. 1 стр. обект, като изп. длъжността, за която е предложен. 3. Уч. следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (проектиране и строителство), екв. или екв. мерки; Сертиф. трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг нац. орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС 4Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: Мултифункционален багер - 1бр.; Товарни автомобили - 4бр., Грейдер -1 бр., Водоноска с помпа- 1бр., Валяк гумено бандажен за земни работи до 13 т. - 1бр., Пътна фреза - 1бр., Валяк бандажен 12т с вибрации - 1бр., Валяк бандажен с вибрации - 1бр., Асфалтополагач с габарит мин. 3.5 м - 1бр., Гудронатор - 1бр., - Фугорезачка- 1бр., Агрегат за ток - 1 бр., Трамбовка- 1бр., Маркировъчна машина- 1бр Уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания. В случай на участие на обед./конс., който не е регистриран като самостоятелно ЮЛ, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобр. вида и дела на участието им.При уч. на обед-я, които не са ЮЛ, съответств. с критериите за подбор се док. от един или повече от уч-ите в обед-то. В случаите по чл. 49 изискването за рег-я се док-ва от участника в обединението, който ще изпълни съотв. дейност.Подробна информация в документация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Община Нови Пазар, ул. Васил Левски №3, РБългария 9900, гр. Ниви пазар, Тел.: 0537 23311/403/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010
Интернет адрес/и:
02.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ