Версия за печат

00265-2015-0131

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Красимир Димитров - по технически въпроси, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3121/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел Търговски

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел Търговски

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка и доставка на седем броя термоизолирани кабини в рудник Трояново-1, с. Трояново и рудник Трояново-север, с. Ковачево

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Рудник "Трояново-1", с. Трояново и рудник "Трояново-север", с. Ковачево /Инкотермс 2010/
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработка и доставка на седем броя термоизолирани кабини в рудник Трояново-1, с. Трояново и рудник Трояново-север, с. Ковачево. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Технически спецификации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44211000

Описание:

Сглобяеми постройки от готови елементи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

7 броя както следва: за обособена позиция № 1 - 2 броя; за обособена позиция № 2 - 5 броя

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е както следва: обособена позиция №1 – 200 лева; обособена позиция №2 – 500 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след доставка срещу представена фактура и двустранно подписан протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на доставени модули за основни съоръжения в минната промишленост (кабини за насипообразувател и ГТЛ), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. За всеки от посочените в горепосочения списък доставки, следва да се предостави доказателство за извършена доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Възложителят не изисква представяне на определен брой реализирани доставки. 2. Участниците да притежават и представят следните документи: 2.1. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ производство на изделия от метал и панели тип "Сандвич" (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език). 2.2. Валиден сертификат по ISO 14000:2004 или еквивалент (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език). 2.3. Валиден сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 117/2015 г. - ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.11.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.11.2015 г.  Час: 10:30
Място

Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изработка и доставка на два броя термоизолирани кабини в рудник Трояново-1, с. Трояново, оборудвани с климатик за насипообразувател As 6300 № 182 – II-ра кабина и претоварач BRs 1800 № 111
1) Кратко описание

Изработка и доставка на два броя термоизолирани кабини в рудник Трояново-1, с. Трояново, оборудвани с климатик за насипообразувател As 6300 № 182 – II-ра кабина и претоварач BRs 1800 № 111

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44211000

Описание:

Сглобяеми постройки от готови елементи

3) Количество или обем

2 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изработка и доставка на пет броя термоизолирани кабини за машинисти на ЗС на ГТЛ 1800 за рудник Трояново-1, с. Трояново (4 броя) и рудник Трояново-север, с. Ковачево (1 брой), оборудвани с климатик, хладилник, закачалка за дрехи и вътрешни щори
1) Кратко описание

Изработка и доставка на пет броя термоизолирани кабини за машинисти на ЗС на ГТЛ 1800 за рудник Трояново-1, с. Трояново (4 броя) и рудник Трояново-север, с. Ковачево (1 брой), оборудвани с климатик, хладилник, закачалка за дрехи и вътрешни щори

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44211000

Описание:

Сглобяеми постройки от готови елементи

3) Количество или обем

5 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30