01605-2015-0018
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.09.2015 13:09 ч. : | 16/09/2015 12:17 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.09.2015 13:09 ч. : | 16/09/2015 12:17 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: инж. Красимира Иванова; инж. Александър Иванов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 363025; 0886 127286, E-mail: krivanova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки; отдел Ремонт на пътнически вагониИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/profile.html.
Електронен достъп до информация: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/skliuchvane-na-ramkovo-sporazumenie-s-predmet-dostavka-na-chuguneni-kalodki-za-podvijen.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
НЕ
Сключване на рамково споразумение с предмет: "Доставка на чугунени калодки за подвижен железопътен състав /ПЖПС/ на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за период от три години”
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко оператора
3
3
Предвидени прогнозни стойности за всяка една от трите години от действието на рамковото споразумение, без включен ДДС: I-ви едногодишен период - 1 064 040,00 лв. без включен ДДС; II-ри едногодишен период - 1 064 040,00 лв. без включен ДДС; III-ти едногодишен период - 1 064 040,00 лв. без включен ДДС;
Сключване на рамково споразумение с предмет: "Доставка на чугунени калодки за подвижен железопътен състав /ПЖПС/ на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за период от три години”
34631000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозното количество чугунени калодки за всяка от годините на действие на рамковото споразумение, са както следва: I-ви едногодишен период от действието на рамковото споразумение - чугунени калодки тип Р10-250 - 700 тона - чугунени калодки тип Р10-320 - 4 тона - чугунени калодки тип Р10-250Т - 12 тона II-ри едногодишен период от действието на рамковото споразумение - чугунени калодки тип Р10-250 - 700 тона - чугунени калодки тип Р10-320 - 4 тона - чугунени калодки тип Р10-250Т - 12 тона III-ти едногодишен период от действието на рамковото споразумение - чугунени калодки тип Р10-250 - 700 тона - чугунени калодки тип Р10-320 - 4 тона - чугунени калодки тип Р10-250Т - 12 тона
НЕ
НЕ
36
1. Гаранция за участие, представляваща абсолютна сума в размер на 20 000,00 лв. със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал в полза на Възложителя, съгласно приложен образец - Приложение №10 към документацията за участие или парична сума/ депозит/, внесена по банкова сметка на Възложителя, "БДЖ – Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. При сключване на договор за възлагане на конкретна обществена поръчка, участникът определен за изпълнител за конкретния договор, представя на Възложителя гаранция за изпълнение, в размер на 5 % от стойноста на съответния договор. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на изпълнителя: неотменяема банкова гаранция в оригинал, съгласно приложения към поканата за участие образец, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора, или парична сума/ депозит/, внесена по банкова сметка на Възложителя, посочена в поканата. Условията за учредяването, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на рамковото споразумение – неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Съгласно раздел V от проекта на рамковото споразумение и раздел IV образеца на договор към документацията за участие.
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.
Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения отговарящи на изискванията на ЗОП и документацията за участие. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №1 /обр.1/ към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, и в) декларация в свободен текст, че участникът е производител, или когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2015/2018 год. /оторизационно писмо, пълномощно дистрибуторски договор и др./ 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б) и в), в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/ или декларация в свободен текст за лиспа на такава регистация. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на участника/офертата (оригинал) – представя се, когато представянето на участника/офертата не е подписано/а от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише представянето на участника/офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение №1 /обр.2/ към документацията за участие от съответните лица, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП /към представянето на участника/. 6.2. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно образеца – Приложение № 2 към документацията за участие. /Представя се задължително от подизпълнителите в случай, че участникът е декларирал ползването на подизпълнители към представянето по т. 2/ 6.3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно образеца – Приложение № 3 към документацията за участие. 6.4. Декларация за приемане на условията в проекта на рамково споразумение и образеца на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца – Приложение № 4 към документацията за участие. 6.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 5 към документацията за участие. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
Доказателства за икономическо и финансово състояние - Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
1. Валидно разрешение за използване на предлаганите чугунени калодки в ПЖПС, собственост на „БДЖ - ПП” ЕООД, издадено от Управителя на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, съгласно утвърдена процедура за издаване на разрешение. Допуска се представяне на валидни разрешения, издадени от „Холдинг БДЖ” ЕАД и „БДЖ – Товарни превози” ЕООД. 2. Декларация на производителя, че предлаганите чугунени калодки съответстват на „Техническа спецификация ТО-ТС-03.09.01-2013/1 за доставка на чугунени калодки тип Р10 за „Холдинг БДЖ” ЕАД, „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ-Товарни превози” ЕООД (Р10-250, Р10-320 и Р10-250Т). 3.Заверени от участника копия на следните валидни сертификати: 3.1.Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентeн за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя; 3.2. Сертификат по ISO 14001:2004 или еквивалентен за успешно внедрена система за управление на околната среда, издаден на името на производителя; 3.3. Сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за успешно внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд, издаден на името на производителя; 4. Документ за хомологация /сертификация/ на калодките от институт, признат от UIC, или еквивалентен. 5. В техническото си предложение, участниците трябва да представят: Чертежи на предлаганите чугунени калодки, заверени от завода-производител за 2015/2018 година със свеж подпис и печат.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие е достъпна на сайта на БДЖ: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.
НЕ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 / образец 1/ посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Документ за гаранция за участие в оригинал. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП и в случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
16.09.2015 г.