Версия за печат

00254-2015-0007

BG-Рудозем: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, ул. България №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република Бълария 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191; 089 9911212, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0007-zimno-poddarjane-snegopochistvane-i-opesachavane-148.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Зимно поддържане - снегопочистване и опесъчаване на пътна мрежа на територията на община Рудозем за зимен експлоатационен сезон 2015/2016 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: територията на община Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Зимно поддържане - снегопочистване и опесъчаване на пътна мрежа на територията на община Рудозем за зимен експлоатационен сезон 2015/2016 г.” обособени по позиции в следните маршрути: МАРШРУТ № 1: Обща дължина –7,0 км. и 1,0 км. вътрешни улици 1.1 Път № SML 2210 - Пловдивци – Корита – Мочура – 7,0 км. 1.2 Вътрешни улици с. Пловдивци – 1,0 км. МАРШРУТ № 2: Обща дължина – 12,2 км. и 3,0 км. вътрешни улици 2.1 Път № SML 2212 - Бърчево – Равнината – Вълчан – 10,2 км.. 2.2 Път № SML 3224 – Равнината – Иваново – 2,0 км. 2.3 Вътрешни улици с. Войкова лъка – 2,0 км. 2.4 Вътрешни улици с. Равнината – 1,0 км. МАРШРУТ № 3: Обща дължина – 8,5 км. и 5,6 км. вътрешни улици 3.1 Път № SML 3218 – кв. Възраждане – Боево – 5,0 км. 3.2 Път № SML 3216 - кв. Възраждане – Борие – 2,0 км. 3.3 Път № SML 3223 – гр. Рудозем – Добрева Череша – 1,5 км. 3.4 Вътрешни улици на път № SML 3225 – гр. м. Дъбова – 4,0 км. 3.5 Вътрешни улици кв. Възраждане и с. Борие – 1,6 км. МАРШРУТ № 4: Обща дължина – 5,4 км. и 10,0 км. вътрешни улици 4.1 Път № SML 1214 – с. Чепинци – м. Мемиевска – 4,4 км. 4.2 Път № SML 3220 -/ІІ-86 Рудозем - граница Гърция/ - м. Дуревци – 1,0 км. 4.3 Вътрешни улици с. Чепинци - 10,0 км МАРШРУТ № 5: Обща дължина – 5,2 км. и 2,0 км. вътрешни улици 5.1 Път № SML 2211-/ІІ - 86 Рудозем - граница Гърция/ -Грамаде-Оглед - 5,2 км. 5.2 Вътрешни улици с. Грамаде и с.Оглед - 2,0 км МАРШРУТ № 6: Обща дължина – 8.00 км. и 2.9 км. вътрешни улици 6.1 Път № SML 2213 - /ІІ – 86 Рудозем – граница Гърция/ - с. Рибница – 3,2 км. 6.2 Път № SML 3217 - с. Сопота – м. Бреза – 4.8 км. 6.3 Вътрешни улици с. Рибница – 0,4 км. 6.4 Вътрешни улици с. Сопота – 1,0 км. 6.5 Вътрешна улица „Иван Вазов” – 1.5 км МАРШРУТ № 7: Обща дължина – 10,6 км. и 0,8 км. вътрешни улици 7.1 Път № SML 2248 - с. Елховец – с. Витина – Поляна – 10,6 км. 7.2 Вътрешни улици с. Витина и с. Поляна – 0,8 км. МАРШРУТ № 8: Обща дължина – 1,8 км. и 10.0 км. вътрешни улици 8.1 Път № SML 3221 – с. Елховец – м. Черешево – 0,8 км. 8.2 Път № SML 3222 – с. Елховец – м. Хаджарско – 1,0 км. 8.3 Вътрешни улици с. Елховец – 10,0 км.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

МАРШРУТ № 1: Обща дължина –7,0 км. и 1,0 км. вътрешни улици 1.1 Път № SML 2210 - Пловдивци – Корита – Мочура – 7,0 км. 1.2 Вътрешни улици с. Пловдивци – 1,0 км. МАРШРУТ № 2: Обща дължина – 12,2 км. и 3,0 км. вътрешни улици 2.1 Път № SML 2212 - Бърчево – Равнината – Вълчан – 10,2 км.. 2.2 Път № SML 3224 – Равнината – Иваново – 2,0 км. 2.3 Вътрешни улици с. Войкова лъка – 2,0 км. 2.4 Вътрешни улици с. Равнината – 1,0 км. МАРШРУТ № 3: Обща дължина – 8,5 км. и 5,6 км. вътрешни улици 3.1 Път № SML 3218 – кв. Възраждане – Боево – 5,0 км. 3.2 Път № SML 3216 - кв. Възраждане – Борие – 2,0 км. 3.3 Път № SML 3223 – гр. Рудозем – Добрева Череша – 1,5 км. 3.4 Вътрешни улици на път № SML 3225 – гр. м. Дъбова – 4,0 км. 3.5 Вътрешни улици кв. Възраждане и с. Борие – 1,6 км. МАРШРУТ № 4: Обща дължина – 5,4 км. и 10,0 км. вътрешни улици 4.1 Път № SML 1214 – с. Чепинци – м. Мемиевска – 4,4 км. 4.2 Път № SML 3220 -/ІІ-86 Рудозем - граница Гърция/ - м. Дуревци – 1,0 км. 4.3 Вътрешни улици с. Чепинци - 10,0 км МАРШРУТ № 5: Обща дължина – 5,2 км. и 2,0 км. вътрешни улици 5.1 Път № SML 2211-/ІІ - 86 Рудозем - граница Гърция/ -Грамаде-Оглед - 5,2 км. 5.2 Вътрешни улици с. Грамаде и с.Оглед - 2,0 км МАРШРУТ № 6: Обща дължина – 8.00 км. и 2.9 км. вътрешни улици 6.1 Път № SML 2213 - /ІІ – 86 Рудозем – граница Гърция/ - с. Рибница – 3,2 км. 6.2 Път № SML 3217 - с. Сопота – м. Бреза – 4.8 км. 6.3 Вътрешни улици с. Рибница – 0,4 км. 6.4 Вътрешни улици с. Сопота – 1,0 км. 6.5 Вътрешна улица „Иван Вазов” – 1.5 км МАРШРУТ № 7: Обща дължина – 10,6 км. и 0,8 км. вътрешни улици 7.1 Път № SML 2248 - с. Елховец – с. Витина – Поляна – 10,6 км. 7.2 Вътрешни улици с. Витина и с. Поляна – 0,8 км. МАРШРУТ № 8: Обща дължина – 1,8 км. и 10.0 км. вътрешни улици 8.1 Път № SML 3221 – с. Елховец – м. Черешево – 0,8 км. 8.2 Път № SML 3222 – с. Елховец – м. Хаджарско – 1,0 км. 8.3 Вътрешни улици с. Елховец – 10,0 км.

Прогнозна стойност без ДДС
154000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Ако атмосферните условия наложат зимното поддържане да приключи по-късно от 01.04.2016 г., срокът на договора се счита продължен до приключване на зимния експлоатационен сезон 2015/2016 г.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.04.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора за обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата по обособени позиции е както следва: Обособена позиция 1 - 75.00 лева; Обособена позиция 2 - 120.00 лева; Обособена позиция 3 - 120.00 лева; Обособена позиция 4 - 105.00 лева; Обособена позиция 5 - 75.00 лева; Обособена позиция 6 - 90.00 лева; Обособена позиция 7 - 95.00 лева, Обособена позиция 8 - 90.00 лева. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 2 % /две на сто/ от прогнозната стойност за съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Рудозем или чрез банков превод по банкова сметка на община Рудозем - IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, или банкова гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян в зависимост от претендираното обезщетение; С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Рудозем, в случай че: - участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; - участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Рудозем в зависимост от претендираното обезщетение; С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Рудозем, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т.IV.3.7 от обявлението, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение – най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Възложителят има право: До решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител; Да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение до максималния й размер. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл.62 от ЗОП. При качествено, точно и съобразено с клаузите на настоящия договор изпълнение гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно условията в проекта на договор - в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугите ще се извършва до 30 календарни дни от датата на представяне на протокол и фактура за стойността на действително извършените работи в лева по банков път със средства от общинския и държавния бюджет.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за регистрация като юридическо лице. При участие в процедурата на участникът, който е обединение, нерегистрирано като самостоятелно юридическо лице, то участниците в обединението сключват споразумение, което трябва: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на поръчката – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: • всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора, в това число за качественото му изпълнение съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка. • съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата. • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В плик № 1 се поставят следните документи:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника, включващо и декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - (оригинал, по Образец № 2 и Образец 2.1); 3. Заверено от участника копие на договора за обединение, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице /неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите.; 4. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, или еквивалентен документ в приложимите случаи.; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочените изискуеми документи в раздел III.2.3 от настоящото обявление. Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.; 6. Документ за гаранция за участие – заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банкова гаранция.; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) – оригинал; 9. Декларация чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 10. Декларация по чл.56, ал.1 т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор; 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС; 12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.5 се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 13. В плик № 2 се поставя Техническо предложение за изпълнение на поръчката по Образец № 10 за съответната обособена позиция, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по Образец №11. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена” В плик № 3 се поставя ценовото предложение за съответната обособена позиция, попълнено по Образец №12 в оригинал. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плик № 3 елементи, свързани с предлаганата цена или части от нея, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Информация: Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал.2 т.1, т. 4 и т.5 и ал. 5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от ДЗ на ЗОП. Външни експерти, съгласно изискванията на чл.8, ал.8 т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по см на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл.51, ал.1 т.9 от ЗОП за техническото оборудване, налично и предвидено за изпълнение на поръчката (Образец № 4); Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието на която участникът трябва да докаже в офертата си за всяка от обособените позиции за които участва е следната: За първа обособена позиция: - Верижна машина - 1 бр.; - Самосвал - 1 бр. За втора обособена позиция: - Снегопочистваща машина - 1бр.; - Самосвал - 1 бр. За трета обособена позиция: - Верижна машина - 1 бр.; - Самосвал- 1 бр. За четвърта обособена позиция: -Снегопочистваща машина - 2 бр.; - Самосвал - 1 бр. За пета обособена позиция: - Снегопочистваща машина - 1 бр.; - Самосвал- 1 бр. За шеста обособена позиция: - Снегопочистваща машина - 1 бр.; - Самосвал- 1 бр. За седма обособена позиция: - Снегопочистваща машина - 1 бр.; - Самосвал- 1 бр. За осма обособена позиция: - Снегопочистваща машина - 1 бр.; - Самосвал- 1 бр. Посочените по-горе изисквания са за минимален брой техническо оборудване, за всяка обособена позиция. В случай, че участник, участва за повече от една обособена позиция, минималния брой на техниката се изисква сумарно, съгласно броя и видовете. Участникът в процедурата трябва да гарантира, че всички транспортни средства са регистрирани и застраховани и работят в съответствие с всички действащи закони и нормативни актове.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

1. Във връзка с участието в процедурата възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие и наличието на валиден документ за закупена документация, издаден на името на участника, не е поставено като условие за участие в настоящата процедура.; 2.Пълен достъп до документацията за участие се предоставя по електронен път наследния интернет адрес на възложителя: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0007-zimno-poddarjane-snegopochistvane-i-opesachavane-148.html. 3. Освен възможностите за преглед на документацията в интернет сайта на възложителя по предходния пункт всяко лице има право в съответствие със законовите изисквания: да разгледа документацията на хартиен носител на място в сградата на общинска администрация Рудозем, адрес: гр. Рудозем, бул. България №15, стая №12, ет.2 от 08:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден; и/или след заплащане на цената й документацията за участие да му бъде предоставена по негов избор на място в сградата на общинска администрация администрация Рудозем, адрес: гр. Рудозем, бул. България №15, стая №12, ет.2 от 08:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден, или да му бъде изпратена за негова сметка на указан адрес за кореспонденция.; 4. Само лице, което желае да му бъде предоставена документацията за участие, следва да я заплати. 5. В случаите по предходния пункт цената на документацията за участие е 6 (шест) лева с ДДС, която сума може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Рудозем, адрес: гр. Рудозем, бул. България №15 от 08:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Рудозем IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 447000, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. август 2016 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. август 2016 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 1: Обща дължина –7,0 км. и 1,0 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 1: Обща дължина –7,0 км. и 1,0 км. вътрешни улици 1.1 Път № SML 2210 - Пловдивци – Корита – Мочура – 7,0 км. 1.2 Вътрешни улици с. Пловдивци – 1,0 км.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 1: Обща дължина –7,0 км. и 1,0 км. вътрешни улици 1.1 Път № SML 2210 - Пловдивци – Корита – Мочура – 7,0 км. 1.2 Вътрешни улици с. Пловдивци – 1,0 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 2: Обща дължина – 12,2 км. и 3,0 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 2: Обща дължина – 12,2 км. и 3,0 км. вътрешни улици 2.1 Път № SML 2212 - Бърчево – Равнината – Вълчан – 10,2 км.. 2.2 Път № SML 3224 – Равнината – Иваново – 2,0 км. 2.3 Вътрешни улици с. Войкова лъка – 2,0 км. 2.4 Вътрешни улици с. Равнината – 1,0 км.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 2: Обща дължина – 12,2 км. и 3,0 км. вътрешни улици 2.1 Път № SML 2212 - Бърчево – Равнината – Вълчан – 10,2 км.. 2.2 Път № SML 3224 – Равнината – Иваново – 2,0 км. 2.3 Вътрешни улици с. Войкова лъка – 2,0 км. 2.4 Вътрешни улици с. Равнината – 1,0 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
24000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 3: Обща дължина – 8,5 км. и 5,6 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 3: Обща дължина – 8,5 км. и 5,6 км. вътрешни улици 3.1 Път № SML 3218 – кв. Възраждане – Боево – 5,0 км. 3.2 Път № SML 3216 - кв. Възраждане – Борие – 2,0 км. 3.3 Път № SML 3223 – гр. Рудозем – Добрева Череша – 1,5 км. 3.4 Вътрешни улици на път № SML 3225 – гр. м. Дъбова – 4,0 км. 3.5 Вътрешни улици кв. Възраждане и с. Борие – 1,6 км.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 3: Обща дължина – 8,5 км. и 5,6 км. вътрешни улици 3.1 Път № SML 3218 – кв. Възраждане – Боево – 5,0 км. 3.2 Път № SML 3216 - кв. Възраждане – Борие – 2,0 км. 3.3 Път № SML 3223 – гр. Рудозем – Добрева Череша – 1,5 км. 3.4 Вътрешни улици на път № SML 3225 – гр. м. Дъбова – 4,0 км. 3.5 Вътрешни улици кв. Възраждане и с. Борие – 1,6 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
24000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 4: Обща дължина – 5,4 км. и 10,0 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 4: Обща дължина – 5,4 км. и 10,0 км. вътрешни улици 4.1 Път № SML 1214 – с. Чепинци – м. Мемиевска – 4,4 км. 4.2 Път № SML 3220 -/ІІ-86 Рудозем - граница Гърция/ - м. Дуревци – 1,0 км. 4.3 Вътрешни улици с. Чепинци - 10,0 км

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 4: Обща дължина – 5,4 км. и 10,0 км. вътрешни улици 4.1 Път № SML 1214 – с. Чепинци – м. Мемиевска – 4,4 км. 4.2 Път № SML 3220 -/ІІ-86 Рудозем - граница Гърция/ - м. Дуревци – 1,0 км. 4.3 Вътрешни улици с. Чепинци - 10,0 км

Прогнозна стойност, без ДДС
21000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 5: Обща дължина – 5,2 км. и 2,0 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 5: Обща дължина – 5,2 км. и 2,0 км. вътрешни улици 5.1 Път № SML 2211-/ІІ - 86 Рудозем - граница Гърция/ -Грамаде-Оглед - 5,2 км. 5.2 Вътрешни улици с. Грамаде и с.Оглед - 2,0 км

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 5: Обща дължина – 5,2 км. и 2,0 км. вътрешни улици 5.1 Път № SML 2211-/ІІ - 86 Рудозем - граница Гърция/ -Грамаде-Оглед - 5,2 км. 5.2 Вътрешни улици с. Грамаде и с.Оглед - 2,0 км

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 6: Обща дължина – 8.00 км. и 2.9 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 6: Обща дължина – 8.00 км. и 2.9 км. вътрешни улици 6.1 Път № SML 2213 - /ІІ – 86 Рудозем – граница Гърция/ - с. Рибница – 3,2 км. 6.2 Път № SML 3217 - с. Сопота – м. Бреза – 4.8 км. 6.3 Вътрешни улици с. Рибница – 0,4 км. 6.4 Вътрешни улици с. Сопота – 1,0 км. 6.5 Вътрешна улица „Иван Вазов” – 1.5 км

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 6: Обща дължина – 8.00 км. и 2.9 км. вътрешни улици 6.1 Път № SML 2213 - /ІІ – 86 Рудозем – граница Гърция/ - с. Рибница – 3,2 км. 6.2 Път № SML 3217 - с. Сопота – м. Бреза – 4.8 км. 6.3 Вътрешни улици с. Рибница – 0,4 км. 6.4 Вътрешни улици с. Сопота – 1,0 км. 6.5 Вътрешна улица „Иван Вазов” – 1.5 км

Прогнозна стойност, без ДДС
18000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.04.2016 г. , Крайна дата

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 7: Обща дължина – 10,6 км. и 0,8 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 7: Обща дължина – 10,6 км. и 0,8 км. вътрешни улици 7.1 Път № SML 2248 - с. Елховец – с. Витина – Поляна – 10,6 км. 7.2 Вътрешни улици с. Витина и с. Поляна – 0,8 км.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 7: Обща дължина – 10,6 км. и 0,8 км. вътрешни улици 7.1 Път № SML 2248 - с. Елховец – с. Витина – Поляна – 10,6 км. 7.2 Вътрешни улици с. Витина и с. Поляна – 0,8 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
19000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г. 

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция МАРШРУТ № 8: Обща дължина – 1,8 км. и 10.0 км. вътрешни улици
1) Кратко описание

МАРШРУТ № 8: Обща дължина – 1,8 км. и 10.0 км. вътрешни улици 8.1 Път № SML 3221 – с. Елховец – м. Черешево – 0,8 км. 8.2 Път № SML 3222 – с. Елховец – м. Хаджарско – 1,0 км. 8.3 Вътрешни улици с. Елховец – 10,0 км.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

3) Количество или обем

МАРШРУТ № 8: Обща дължина – 1,8 км. и 10.0 км. вътрешни улици 8.1 Път № SML 3221 – с. Елховец – м. Черешево – 0,8 км. 8.2 Път № SML 3222 – с. Елховец – м. Хаджарско – 1,0 км. 8.3 Вътрешни улици с. Елховец – 10,0 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
18000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.04.2016 г.