Версия за печат

00265-2015-0119

BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Емил Колев - Инж. механик, отдел Механооборудване; Въпроси по процедурата: Ирена Видева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3130/; 00359 41783305/3068/, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова– завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.marica-iztok.com.

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Ремонтно възстановяване на ходови звена за багери”, реф.№104/2015-ЗОП.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Ремонтното възстановяване на ходовите звена се извършва в база на Изпълнителя. Транспортирането на ходовите звена от и до клоновете на Възложителя /рудник „Трояново - 1” – с.Трояново, рудник „Трояново - север”, – с.Ковачево и рудник „Трояново -3” – с.Медникарово/ е задължение и за сметка на Изпълнителя.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ремонтно възстановяване на ходови звена за багери. Ремонтното възстановяване на ходовите звена включва възстановяване на геометрията им: -Чрез наваряване на траковете с наварен слой до 10 мм (контролира се с шаблон) и ремонт на плота; -Чрез наваряване на траковете с наварен слой до 15 мм (контролира се с шаблон) и ремонт на плота; -Чрез подмяна на траковете, /доставят се от възложителя/ и ремонт на плота. Предмета на процедурата е разделен на позиции, както следва: Обособена поз.1. „Ремонтно възстановяване на ходови звена /комплект/ за багер SRs 2000 и насипообразувател As 6300”. Обособена поз.2. „Ремонтно възстановяване на ходови звена /комплект/ за багери SRs4000, SchRs 1200, ERs 710 и насипообразуватели А2RsB 12500 и As 5000”. Подробно изискванията са посочени в технически спецификации, приложени към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Всяка услуга ще се извършва чрез поръчка от клоновете на Възложителя. Крайният срок за изпълнение на договора е до 1 година от датата на подписването му или до достигане на лимита за съответната позиция: За поз.1 лимита е до 400 000 лева без ДДС. За поз.2 лимита е до 400 000 лева без ДДС. Договорът се прекратява след настъпване на едно от двете събития, в зависимост от това кое от тях е настъпило по-рано.

Стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е, както следва: за поз.1 – 3 500 лева; за поз.2 – 3 500 лева или равностойността в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - „Първа Инвестиционна Банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и SWIFT BIC : FINV BGSF или по банкова сметка в евро: "БНП ПАРИБА С. А." - клон София ,SWIFT BIC: BNPA BGSX и IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на всяка услуга, срещу представяне на одобрен от Възложителя междинен доклад и оригинална фактура за дължимата стойност.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Участниците да имат признат опит свързан с предмета на процедурата. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнявали услуги еднакви или сходни на предмета на процедурата на стойност не по-малко от 400 000 лв без ДДС, независимо дали участват за една или двете обособени позиции. Под сходни услуги на предмета на поръчката Възложителя приема производство или ремонт на механични изделия.Доказва се със списък на извършените услуги по чл.51, ал.1, т.1/ по образец, приложен в документацията за участие/, придружен с доказателство за извършената услуга, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. Доказателството за извършената услуга да съдържа информация за стойността на услугата. 2. Участниците да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват включващ и производство и/или ремонт на механични изделия (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП). 3.Участниците да разполагат със специалисти ел и газо заварчици, сертифицирани по EN 287-1( или еквивалентен) и сертифициран инженер по заваряване.Изисква се Участника да разполага с най-малко по 1 специалист ел. и газо заварчици сертифицирани по EN 287-1( или еквивалентен) и 1 сертифициран инженер по заваряване. (Доказва се по реда на чл.51(1)т.7 от ЗОП със списък - декларация по образец на Възложителя, приложен в документацията за участие). 4. Участниците да разполагат с почистваща, разкрояваща, заваръчна, листоогъваща техника за обработка на листов материал с дебелина до 30 мм и размери 2000 мм x 6000 мм. /Доказва се с Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката (съгласно чл.51(1), т.9 от ЗОП – по образец на възложителя/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Специалистите по ел. и газо заваряване следва да притежават сертификат по EN 287-1 или еквивалентен.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Реф.№104/2014-ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.10.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
26.10.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.10.2015 г.  Час: 09:30
Място

Управлението на "Мини Марица-изток" ЕАД - гр.Раднево, партер, зала №2.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки кандидат писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонтно възстановяване на ходови звена /комплект/ за багер SRs 2000 и насипообразувател As 6300
1) Кратко описание

Ремонтно възстановяване на ходови звена /комплект/ за багер SRs 2000 и насипообразувател As 6300. Ремонтното възстановяване на ходовите звена включва възстановяване на геометрията им: -Чрез наваряване на траковете с наварен слой до 10 мм (контролира се с шаблон) и ремонт на плота; -Чрез наваряване на траковете с наварен слой до 15 мм (контролира се с шаблон) и ремонт на плота; -Чрез подмяна на траковете, /доставят се от възложителя/ и ремонт на плота. Трябва да се участва за целия обем на поръчката по позицията. Условия за изпълнение на поръчката:-Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя. Техническите изисквания и условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Всяка услуга ще се извършва чрез поръчка от клоновете на Възложителя. Крайният срок за изпълнение на договора е до 1 година от датата на подписването му или до достигане на лимита за съответната позиция: За поз.1 лимита е до 400 000 лева без ДДС. Договорът се прекратява след настъпване на едно от двете събития, в зависимост от това кое от тях е настъпило по-рано.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 360



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонтно възстановяване на ходови звена /комплект/ за багери SRs4000, SchRs 1200, ERs 710 и насипообразуватели А2RsB 12500 и As 5000
1) Кратко описание

Ремонтно възстановяване на ходови звена /комплект/ за багери SRs4000, SchRs 1200, ERs 710 и насипообразуватели А2RsB 12500 и As 5000. Ремонтното възстановяване на ходовите звена включва възстановяване на геометрията им: -Чрез наваряване на траковете с наварен слой до 10 мм (контролира се с шаблон) и ремонт на плота; -Чрез наваряване на траковете с наварен слой до 15 мм (контролира се с шаблон) и ремонт на плота; -Чрез подмяна на траковете, /доставят се от възложителя/ и ремонт на плота. Трябва да се участва за целия обем на поръчката по позицията. Условия за изпълнение на поръчката:-Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя. Техническите изисквания и условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Всяка услуга ще се извършва чрез поръчка от клоновете на Възложителя. Крайният срок за изпълнение на договора е до 1 година от датата на подписването му или до достигане на лимита за съответната позиция: За поз.2 лимита е до 400 000 лева без ДДС. Договорът се прекратява след настъпване на едно от двете събития, в зависимост от това кое от тях е настъпило по-рано.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 360