02538-2015-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.08.2015 10:56 ч. : | 19/08/2015 10:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.08.2015 10:56 ч. : | 19/08/2015 10:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти
Услуги
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева; Нина Илковска, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035; 02 8036040, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет.2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-13/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - Информационен център на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Красимира Петрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035
Място/места за контакт: Съдебна палатаМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
„Осигуряване на логистика при реализиране на събития по проект: „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Осигуряване на логистика при реализиране на събития по проект: „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“, финансиран от тематичен фонд „Сигурност“ на Българо-Швейцарската програма за сътрудничество.
55120000, 55110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно техническите спецификации
ДА
Възложителят си запазва правото да не провежда всички от посочените в настоящата документация събития, без да дължи обезщетения на Изпълнителя.
НЕ
36
Гаранцията за участие в процедурата е: 6455.00 лв. /шест хиляди четиристотин и шестдесет лева/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България:Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условия та на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС.2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.Забележка: В случаите по чл. 16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Източник на финансиране: 85% от Тематичен фонд „Сигурност” на Българо-швейцарската програма за сътрудничество и 15 % от бюджета на ПРБ. Плащанията по договора се извършват поетапно - след провеждането на всяко събитие и в срок до 10 работни дни след представяне на оригинална фактура, двустранен приемо-предавателен протокол за приемане на извършената услуга, подписан по реда на чл. 13 от договора и писмен отчет за изпълнените дейности за всяко събитие. Авансово плащане не се дължи. За извършване на плащанията ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя фактура, в която задължително се указва, че разходът се извършва по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“, финансиран от тематичен фонд „Сигурност“ на Българо-Швейцарската програма за сътрудничество. Плащанията по договора ще се извършват в лева по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
ДА
Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г от ЗОП. В случай че участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и не бъде избрана някоя от офертите на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, комисията ще се върне и ще разгледа офертите на участниците, различни от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са били оповестени в рамките на първото публично заседание, като ще приложи всички приложими в общия случай на възлагане правила на Закона за обществени поръчки. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.
В процедурата за възлагане на общ-та п-чка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-теля, посочени в до-ята за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП нормативните актове по прилагането му, независимо от х-ра и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Приложение № 1); Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 8; Представяне на участника-Приложение № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮСЛДС от участник/ подизпълнител – Приложение № 9.1. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия, в представянето си участникът, включва декларация (свободен текст), с която декларира, съответно всеки от участниците в обединението декларира,че е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.Когато участникът по чл.16 г от ЗОП е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, те също представят декларация (свободен текст), че те също са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър.
Участникът следва да докаже наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверениe от банкa; 2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Участникът следва да разполага с финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка. Възложителят поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците, тъй като Възложителят не предвижда авансово плащане, а е необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, както и средства за организиране на първите събития по проекта.
Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Участникът следва да представи списък на услугите /минимум 2 (две) услуги/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Участникът следва да представи списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. /Приложение № 8.1./ Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
3.1.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент. (с обхват на сертификация, сходен с предмета на поръчката). Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3.2.Участникът следва да е изпълнил минимум две услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на започването им, са приключили в посочения по-горе период. 3.3. Участникът следва да разполага с подходящ персонал за изпълнение на дейностите, включващ: Експерт „Координатор екип“ а) завършено висше образование в областта "Социални, стопански и правни науки“ б) най-малко 5 години опит в сходни дейности; в) най-малко 5 години управленски опит; г) завършен курс за работа с резервационна система ("Амадеус" /Amadeus/, "Галилео" /Galileo/, "Уърлдспан" /Worldspan/, "Сейбър" /Sabre/ или други еквивалентни системи за резервация и продажба на самолетни билети, даващи правото на Експерта за работа със съответната резервационна система; д) владеене на английски език– ниво В1 или еквивалент. Експерт „Асистент координатор екип“ а) завършено висше образование в областта "Социални, стопански и правни науки" б) най-малко 3 години опит в сходни дейности; в) владеене на английски език. Експерт „Координатор събития“ а) завършено висше образование в областта "Социални, стопански и правни науки"; б) най-малко 2 години опит в сходни дейност; в) владеене на английски език. Експерт „Асистент събития“ а) завършено средно и/или висше образование; б) най-малко една година опит в сходни дейности; в) владеене на английски език. Преводач за симултанен превод – 3 броя а) владеене на английски език – ниво С2; б) владеене на юридически английски език; в) да притежава професионална квалификация и опит в извършването на симултанен превод минимум 100 часа за последните три години Преводач за консекутивен превод – 3 броя а) владеене на английски език – ниво С2; б) владеене на юридически английски език; в) да притежава професионална квалификация и опит в извършването на консекутивен превод минимум 100 часа за последните три години Под сходни дейности се разбира следното: организирането на публични мероприятия, и/или информационни събития, и/или конференции, и/или семинари и др. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
ДА
Изпълнителят на обществената поръчка трябва да притежава валидна регистрация за туроператорска дейност по чл. 61 от Закона за туризма за целия срок на изпълнение на договора. В случай, че избрания изпълнител е чуждестранно лице, то същият трябва да има право да извършва туроператорска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Участникът, избран за Изпълнител, следва при подписване на договора да представи документ, доказващ регистрацията.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет. 4
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
НЕ
НЕ
Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.08.2015 г.