02732-2015-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.08.2015 16:35 ч. : | 18/08/2015 16:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.08.2015 16:35 ч. : | 18/08/2015 16:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национален център по общствено здраве и анализи, Бул. Акад. Иван Евст. Гешов 15, За: Албена Киркова - юрисконсулт на НЦОЗА, Силвия Динчийска 02 80 56 266, България 1431, София, Тел.: 02 8056357, E-mail: pokana@ncpha.government.bg, Факс: 02 9549623
Място/места за контакт: Албена Киркова - юрисконсулт на НЦОЗАИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ncphp.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://ncpha.government.bg/porachki/407-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BF.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Логистично осигуряване на обучения, организирани от Международния център за обучения и изследвания PETRI – София, в изпълнение на поети ангажименти на НЦОЗА“.
Възлагане на обществена поръчка
„Логистично осигуряване на обучения, организирани от Международния център за обучения и изследвания PETRI – София, в изпълнение на поети ангажименти на НЦОЗА“. За изпълнение на дейностите, предмет на поръчката е необходимо да бъдат осигурени: 2.1. Една хотелска база на територията на град София (категория мин. 4 звезди) - База № 1; 2.2. Една хотелска база извън гр. София, извън населено място (категория мин. 4 звезди) – на разстояние, не повече от 70 км от летище София (терминал 2) до хотелската база, която се предлага- База № 2.
55110000, 55120000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Възложителят не се задължава да заяви изпълнението на услуги за цялата стойност на договора. Услугите, предмет на поръчката се заявяват в зависимост от конкретните нужди и финансовите възможности на Възложителя, с предварителна писмена заявка, изпратена по факс или имейл адрес до Изпълнителя. За всяко предстоящото организиране на обучение/работна среща заявката се изпраща в срок не по-кратък от 3 (три) работни дни, преди датата на провеждане на обучението/работната среща. В писмената заявка Възложителя конкретизира: началната и крайната дата на обучението, броя на нощувки, брой участници, вида на настаняването – брой двойни и единични стаи, зали, техника, протоколни прояви, кафе паузи, обеди и вечери. Промени по заявката могат да се правят най-късно до 24 часа преди началото на обучението. Ако има заявени участници, които по някаква причина не се включат в обучението, Възложителят заплаща за тях само първата нощувка и заявената храна за първия ден.
НЕ
18
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ГАРАНЦИИ. 1. На основание чл.59, ал.5, точка 2 и ал.6 от ЗОП, по настоящата обществена поръчка Възложителят няма да изисква гаранция за участие в процедурата за всички участници. 2 Гаранция за изпълнение на договора: 5% от стойността на обществената поръчка, без вкл.ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: Парична сума преведена по банкова сметка на Възложителя: Банка: УниКредит Булбанк АД клон “Батенберг” IBAN: BG71 UNCR 9660 3319 9953 16 BIC: UNCRBGSF Оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет дни) дни от датата на приключване на договора за изпълнение, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Националния център по обществено здраве и анализи. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. ! При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Важно! Гаранция за изпълнение на договора не се изисква в случаите по чл.59, ал.6 от ЗОП, за участниците по 16г от ЗОП.
ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. 1. Възложителят ще извършва плащането по настоящата поръчка, въз основа на сключен договор с избрания за изпълнител, по банков път, в лева, по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, след представени във Финансово – счетоводен отдел на НЦОЗА приемателно – предавателен протокол за организираното събитие и фактура в оригинал . 2. Заплащането на услугите може да се извършва и авансово в срок до 15 (петнадесет) работни дни от получаване на предварителна заявка на Възложителя, след представяне на следните документи: • проформа фактура / фактура оригинал за стойността на заявените услуги с вкл. ДДС; • оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция/депозит на парична сума, еквивалентни на авансовото плащане, издадена в полза на Националния център по обществено здраве и анализи, валидна за срока на изпълнение на заявката;
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
1.Получаване на документацията: Възложителят не поставя условие за закупуване на документацията. Документацията по настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде получена, както следва: Безплатно, изтеглена от интернет страницата на НЦОЗА http://ncphp.government.bg/, раздел „Обществени поръчки и публични покани - профил на купувача. Поръчката е публикувана под номер 11/2015. На хартиен носител. Документацията може да бъде получена от стая № 16 „Деловодство“, ет. 4, в сграден комплекс „Център по хигиена“, гр. София, бул. Акад. Иван Гешов, № 15, всеки работен ден от 9:30 часа до 17:00 часа, след заплащане на сумата от 6,00лв, в счетоводството на НЦОЗА – ет.4, стая 19, за което на приносителя ще бъде издадена фактура за извършеното плащане. Чрез куриерска фирма за сметка на получателя. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник следва да го заяви писмено, както го изпрати заявка на факс: 02/ 954 96 23 или на имейл адрес: pokana@ncpha.government.bg, като задължително посочва актуални телефон, факс, електронен адрес и пощенски адрес за кореспонденция. Към заявката се изпраща и копие на платежно нареждане за сума в полза на НЦОЗА в размер на 6,00лв. Сумата се заплаща по Банкова сметка на НЦОЗА, както следва: Уникредит Булбанк, ул.Княз Александър I, София, BIC: UNCRBGSF, IBAN BG 96 UNCR 9660 3119 9953 19.
Български
120
гр. София, бул. “Акад. Иван Ев. Гешов” № 15, сграден комплекс “Център по хигиена”
При условията и реда на чл.68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби се подават по реда на чл. 120 и сл. от ЗОП
18.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ