00311-2014-0025
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 11:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 11:59 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 11:59 ч. : | 17/08/2015 11:05 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 11:59 ч. : | 17/08/2015 11:05 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:00 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:00 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:00 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:01 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.08.2015 12:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Малина Войкова, Албена Маркова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265402; 02 9265406, E-mail: m.voykova@az.government.bg, A.Markova@az.government.bg, Факс: 02 9265428
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.az.government.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: насърчаване на заетостта
НЕ
„Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация” за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи”; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП.
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Настоящата обществена поръчка обхваща извършването на периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация за нуждите на проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет”. Поръчката е разделена на седем обособени позиции, , както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали” с прогнозна стойност 900 000 /деветстотин хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи” с прогнозна стойност 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 31 060 /тридесет и една хиляди и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 660 /шестстотин и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 6 400 /шест хиляди и четиристотин/ лева без ДДС; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 11 880 /единадесет хиляди осемстотин и осемдесет/ лева без ДДС.
44617100, 22852000, 30197220, 22851000, 39525800
Описание:
Открита
НЕ
ДА
12.06.2015 г.
6
Производителна коопреация на инвалидите /ПКИ/ Царевец, ЕИК 000111036, ул. Мармалийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076
НЕ
12.06.2015 г.
6
Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777
НЕ
12.06.2015 г.
6
Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777
НЕ
12.06.2015 г.
5
Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777
НЕ
12.06.2015 г.
5
Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777
НЕ
12.06.2015 г.
6
ПКИ Царевец, ЕИК 000111036, ул. Мармалийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076
НЕ
12.06.2015 г.
6
Смарт бизнес къмпани ЕООД, ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777
НЕ
ДА
Поръчката се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" във връзка с реализирането на проекти: BG051PO001-2.1.14 „Аз мога повече”, BG 051PO001-6.1.03 „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги”, BG 0501PO001-8.1.02 „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, BG051PO001-6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – „Да успеем заедно”, BG051PO001-1.1.11 – „Подкрепа за заетост”, BG051PO001-2.2.02 – „Услуги за развитие на ГПТ – кариерно развитие на заети лица”, BG051PO001-1.1.12 – „Първа работа”, BG0051PO001-2.2.01 - „По-близо до работа” и със средства по Оперативна програма „Административен капацитет” във връзка с реализирането на проект: „Повишаване организационния капацитет и ефективността на Агенцията по заетостта”, договор №14-11-18/25.08.2014 г. по Приоритетна ос 1 „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1.08.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.08.2015 г.
Смарт Бизнес къмпани ЕООД с управител Никола Рахнев; Пали Травъл ЕООД с управител Георги Георгиев; Производителна кооперация на инвалидите „Царевец“ с представител Дочка Баева-Хаджимаринска; „Плесио компютърс“ ЕАД с управител Йоанис Сарулидис; „Роел-98” ООД с управител Роберт Левиев; „Офис Експрес Сървис“ АД с управител Николай Нанков.