00097-2015-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.08.2015 09:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.08.2015 09:53 ч. : | 05/08/2015 09:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.08.2015 09:53 ч. : | 05/08/2015 09:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.08.2015 09:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.10.2015 10:06 ч. : | служебно вписване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.10.2015 10:06 ч. : | служебно вписване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Бургас: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури, ул. Княз Александър Батенберг № 1, За: Петър Петров, България 8000, Бургас, Тел.: 056 876069, E-mail: petar.petrov@iara.government.bg
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://iara.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://iara.government.bg/?page_id=5578.
Електронен достъп до информация: http://iara.government.bg/?p=14406.
Национална или федерална агенция/служба
Друг: рибарство и аквакултури
НЕ
„Изготвяне на детайлна спецификация, разработване, внедряване на софтуерното решение, доставка на хардуер и обучение“
Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) реализира проект: „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление в ИАРА”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" по Приоритетна ос IІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09, Договор за безвъзмездна помощ №А13-31-9/24.06.2014 г. Общата цел на проектното предложение е: Повишаване капацитета на ИАРА за качествено обслужване на гражданите и бизнеса, чрез усъвършенстване на информационните и комуникационни системи в администрацията. Общата цел ще бъде постигната чрез следните специфични цели: 1. Разработване и внедряване на специализиранаи информационни системи, софтуер и хардуер за създаване на предпоставки за реализация на нови електронни административни услуги, напълно съответстващи настандартите на ЕС; 2. Цифровизация на голяма част от съхраняваните и обработвани от ИАРА данни и документи; 3. Повишаване бързината и качеството на административното обслужване от страна на ИАРА при предоставяне на данни и издаване на документи; 4. Постигане на високи нива на публичност относно дейностите по проекта, популяризиране на модернизацията в предоставяните от ИАРА услуги и повишаване на доверието на гражданите и бизнеса към качеството на предоставяните от Агенцията услуги. В изпълнение на: Дейност №3: „Изготвяне на детайлна спецификация на изискванията (SRS)”; Дейност №4: „Разработване, тестване и внедряване на софтуерно решение“; Дейност №5: „Доставка на хардуер за обезпечаване дейността на системата“ и Дейност №6: „Обучение“, ИАРА ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и ППЗОП за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на детайлна спецификация, разработване, внедряване на софтуерното решение, доставка на хардуер и обучение“, по Приоритетна ос ІII „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09, осъществяван с финансовата подкрепа на ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. ВАЖНО! ИАРА придобива изцяло авторското право върху изработеното, предмет на настоящата процедура. Правото на ползване се реализира без съгласието на автора и без заплащане на отделно възнаграждение, като всички претенции на трети лица относно авторството и оригиналността на изработеното са за сметка на избрания за изпълнител участник, без да се засяга имуществената сфера на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и/или УО на ОПАК. Забележка: На осн. чл.16г, ал.1 от ЗОП, настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Обявените от Възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в общестевната поръчка участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Допустимо е да се подават оферти и от участници на общо основание, но при участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и обединения, в които участват само такива лица, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват, освен ако всички ползващи се с преференция участници и/или техните оферти не отговарят на постановените от Възложителя условия.
72000000, 72200000, 30200000, 30210000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
03.07.2015 г.
12
Ти ел консултинг греп ЕООД, община Столична,район Изгрев, бул. Самоков № 60, България 1113, София, Тел.: 088 8883051
НЕ
ДА
Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) реализира проект: „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление в ИАРА”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", по Приоритетна ос IІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09, Договор за безвъзмездна помощ №А13-31-9/24.06.2014 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
05.08.2015 г.
1) БМ АДВАЙЗ“ ЕООД ЕИК № 203394342 седалище и адрес на управление: гр. София 1000, район Лозенец, ж.к. ДЪРВЕНИЦА, бл. 2, вх. Г, ет. 4, ап. 80 2) „ЛИДЕРПРОЕКТ“ ЕООД ЕИК № 131504519 седалище и адрес на управление: гр. София, район Слатина, бул. Шипченски проход, бл. 230, вх. Г, ет. 8, ап. 14 3) „САПИЕНТ“ ЕООД ЕИК: 201171593, седалище и адрес на управление: гр. Габрово, ул. Николаевска No 48. 4) „ТЪРГ.БГ“ ООД ЕИК № 200083425 седалище и адрес на управление: гр.София, община Столична, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 217, вх. А, ет. 3, ап. 8 5) „ТИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ ГРУП“ ЕООД - ЕИК № 131499869 седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район Изгрев, бул. „Самоков“ № 60 6) „ПАТОВ И ДЪЩЕРИ“ ЕООД ЕИК: 831830870, седалище и адрес на управление: гр. София, район МЛАДОСТ, ж.к.МЛАДОСТ, бл. 54, вх. А, ет. 1, ап. 1-2 7) „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД ЕИК: 201741844, седалище и адрес на управление: гр. Габрово, ул. Столетов No 127, ет. 1, ап. 1 8) „БГ АСИСТ“ ООД ЕИК: 175327839, седалище и адрес на управление: гр. София, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН 4, бл. 422, вх. А, ет. 6, ап. 17 9) „ДЖИ ЕМ КРИЕЙТИВ“ ЕООД ЕИК: 201482975, седалище и адрес на управление: гр. София, район Изгрев, ул. „Акад. Методи Попов“ No 9 10) „АЙСИДЖЕН“ ООД ЕИК: 131059453, седалище и адрес на управление: гр. София, район Лозенец, ж.к. ЛОЗЕНЕЦ, ул. Професор Хараламби Тачев No 16 11) „РИВ КОМЕРС“ ЕООД ЕИК: 148075960, седалище и адрес на управление: гр. София, район Овча купел, ул. Монтевидео No 19, ап. 29 12) „БИЛДИНГ ПРОПЪРТИС ХОЛД“ ЕООД ЕИК: 202740211, седалище и адрес на управление: гр. София, район Триадица, ул. „Петър Парчевич“ No 27